راهنمای استفاده از سرویس پرداخت شناسه‌دار زرین‌پال

سرویس پرداخت شناسه دار زرین پال
سرویس پرداخت شناسه دار زرین پال

 سرویس پرداخت شناسه‌دار، یکی از جدیدترین سرویس‌های زرین‌پال است که کاربران زرین‌پال می‌توانند با استفاده از آن بدون محدودیت در مبلغ و روش پرداخت، مطالبات مالی خود را پیگیری کنند و یا  محصولات خود را به فروش برسانند.

ویژگی‌های سرویس پرداخت شناسه دار چیست؟

وصول مطالبات

این سرویس نه تنها برای پرداخت‌های اینترنتی و فروش محصولات به کار می‌رود، بلکه شما ‌می‌توانید از آن برای وصول مطالبات مالی خود نیز استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است بعد از ساخت لینک شناسه دار و ارسال آن برای پرداخت کنندگان، وضعیت پرداخت آن را در پنل کاربری زرین‌پال پیگیری کنید.

پرداخت مبالغ بالاتر از ۵۰ میلیون تومان

یکی از دغدغه‌های فروشندگان محصولات با ارزش بالای ۵۰ میلیون تومان، عدم امکان پرداخت اینترنتی در وب‌سایت‌های فروش محصولات است. برای مثال اگر شما فروشنده محصولات الکترونیک و یا لوازم خانگی باشید نمی‌توانید مشتریان وب‌سایت خود را به صورت مستقیم به سمت پرداخت هدایت کنید و برای این کار باید از سایر روش‌های پرداخت استفاده کنید که این کار به معنی طولانی شدن فرآیند پرداخت و کاهش میزان فروش نهایی شماست. سرویس پرداخت شناسه‌دار امکان فروش اینترنتی محصولات با ارزش بالای ۵۰ میلیون تومان را به سادگی برای شما فراهم می‌سازد.

تنوع در روش‌های پرداخت

تنوع در روش پرداخت، موجب تسهیل فرآیند پرداخت و افزایش فروش نهایی کسب و کار شما می‌شود. لینک و قبض صادر شده در سرویس پرداخت شناسه دار علاوه بر روش انتقال وجه به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی، توسط سایر روش‌های پرداخت مانند اپلیکیشن‌های متداول پرداخت، دستگاه پوز و دستگاه خودپرداز بانکی نیز قابل پرداخت است.

ساخت قبض شناسه‌دار

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سرویس، امکان ایجاد قبض پرداخت برای پرداخت کنندگان است. اگر شما کسب و کاری دارید که ایجاد و ارسال سر رسید قبض برای پرداخت کنندگان موجب تسهیل پرداخت برای آنهاست می‌توانید به سادگی قبض های شناسه دار ایجاد کرده و برای پرداخت کنندگان ارسال کنید. امکان پیگیری قبض‌های صادر شده در پنل کاربری زرین‌پال وجه تمایز این سرویس با سایر سرویس‌های مشابه است.

ایجاد پرداخت‌های دوره‌ای

اگر فروشنده محصولات به صورت اقساط هستید و یا مانند صندوق‌های وام قرض الحسنه، مطالبات مالی دارید که پرداخت کنندگان باید به صورت دوره‌ای مبلغ مورد نظر را به حساب شما پرداخت کنند، می توانید در بازه‌های سر رسید اقساط لینک شناسه‌دار ایجاد کرده و برای مشتریان خود ارسال کنید.

منظور از شناسه چیست؟

احتمالا با شناسه پرداخت در قبوض پرداخت ماند قبض برق و غیره آشنایی داشته باشید. در واقع دلیل نام‌گذاری این سرویس، استفاده از شناسه پرداخت در روش انتقال اطلاعات پرداخت است که همین امر موجب تسهیل پرداخت و عدم محدودیت در مبلغ و روش‌های پرداخت در این سرویس منحصر به فرد زرین‌پال شده است.

چطور سرویس شناسه‌دار بسازم؟

برای استفاده از این سرویس تنها کافی است، ابتدا درخواست خود را برای در صفحه مربوط به فعالسازی سرویس  ثبت کنید تا بعد از بررسی کارشناسان، این گزینه در پنل کاربری شما فعال شود. 

ورود به بخش لینک شناسه‌دار و ایجاد لینک جدید، ابتدا از منو سمت راست پنل کاربری، گزینه پرداخت شناسه‌دار را انتخاب کنید.

پرداخت شناسه دار

در صفحه‌ای که به شما نشان داده می‌شود می‌توانید شناسه‌های اخیر خود را مشاهده کنید و اطلاعات آن‌ها و همینطور وضعیت پرداخت را مرور کنید.

پرداخت شناسه دار چیست؟

با کلید بر روی «وضعیت پرداخت» به صفحه ای هدایت می‌شوید که مشاهده جزییات کامل، وضعیت لینک و تاریخچه دقیق پرداخت آن با جزئیات بیشتری قابل مشاهده است.

واریز شناسه دار

با کلیک بر روی گزینه «فیلترها» هم‌چنین می‌توانید شناسه‌های خود را بر اساس مواردی مانند وضعیت پرداخت، مبلغ و تاریخ فیلتر کنید.

خدمت پرداخت شناسه دار چیست؟

اگر شناسه خاصی مورد نظر شماست، با کلیک بر روی گزینه «جستجوی شناسه»، بر اساس گزینه‌های مورد نظر شناسه خود را جستجو و وضعیت آن را پیگیری کنید.

سرویس شناسه‌دار

ساخت لینک شناسه‌دار

برای ساخت لینک شناسه‌دار جدید، ابتدا روی «ساخت شناسه» کلیک کنید.

ساخت لینک شناسه‌دار

در صفحه جدیدی که به شما نشان داده می‌شود اطلاعات پرداخت خود مانند مشخصات پرداخت‌کننده و مبلغ قابل پرداخت را وارد نمایید. 

پرداخت شناسه دار زرین پال

در قسمت تنظیمات بیشتر، مشخص کنید که کارمزد سرویس از پرداخت‌کننده کسر شود و در قسمت توضیحات، توضیحاتی که به مشتری باید نشان داده شود را وارد نمایید.

بدون محدودیت در مبلغ تراکنش

یکی از ویژگی‌های سرویس پرداخت شناسه‌دار امکان ارسال آن برای پرداخت کننده به صورت ارسال لینک شناسه‌دار به صورت ایمیل و پیامک است که در این قسمت، روش اطلاع رسانی توسط شما مشخص می‌شود.

لینک پرداخت به چه صورت قابل مشاهده است؟

با کلیک بر روی لینک پرداخت، وضعیت پرداخت قبض‌های پرداخت شده و پرداخت نشده به ترتیب زیر قابل مشاهده است:

سرویس پرداخت شناسه دار چیست؟

توجه داشته باشید در صورتی که مبلغ شناسه بیش از مبلغ صد میلیون تومان باشد، مبلغ به صورت خودکار به قبض‌هایی کوچکتر مانند شکل زیر خرد خواهد شد.

دریافت واریز شناسه دار

پرداخت شناسه‌دار

مطالبات مالی خود از مشتریان را بدون محدودیت در مبلغ تراکنش و روش پرداخت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.