درگاه پرداخت سیزپی

درگاه پرداخت سیزپی
درگاه پرداخت سیزپی

درگاه‌های پرداخت بانکی، مسیرهایی ساده و کاربردی هستند که به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند مبلغ کالا یا خدمتشان را ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر از خریداران دریافت کنند. درگاه پرداخت سیزپی حاصل تلاش یک تیم طراح فنی است که سعی می‌کنند خدمات پرداخت را به صورتی ساده و مقرون به صرفه و البته قابل اعتماد به میلیون‌ها نفر در ایران ارائه دهند. این درگاه خدماتی مثل مشاوره، لینک مستقیم پرداخت، فاکتور آنلاین و … را دارد که برای هر صاحب سازمان یا فروشگاهی جذاب خواهند بود. اگر کسب‌وکاری دارید که می‌خواهید برایش فروش آنلاین راه‌اندازی کنید یا برای سازمانتان یک مسیر مطمئن پرداخت می‎خواهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

درگاه پرداخت سیزپی چیست؟

برند سیزپی در واقع توسط شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان طراحی شده و کاملا مورد تایید بانک مرکزی است. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی هم برای اشخاص حقیقی و هم برای اشخاص حقوقی، این امکان را ایجاد می‎کند که هزینه محصولات و خدمات خودشان را به صورت آنلاین دریافت کنند. این درگاه ویژگی‌های زیادی دارد که آن را به یک گزینه مناسب برای کسب‌وکارهای مدرن تبدیل کرده‌اند؛ ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی ۲۴ ساعته، لینک اختصاصی درگاه برای تلگرام و اینستاگرام، صدور فاکتور آنلاین برای پیامک و…

دریافت درگاه پرداخت سیز پی

محصولات و خدمات سیزپی

در کسب‌وکارهای آنلاین و به صورت کلی هر جایی که صحبت پرداخت پول به صورت اینترنتی در میان باشد، سادگی و امنیت جابجایی پول برای کاربران اهمیت زیادی پیدا می‌کند. درگاه پرداخت اینترنتی sizpay توانسته فرایندها را تا حد ممکن برای دریافت‌کنندگان مبالغ اینترنتی راحت کند، با خدماتی مثل:

دریافت سریع درگاه پرداخت برای اشخاص حقوقی و حقیقی

در یک فرایند ساده، در سیزپی ثبت‌نام کنید و با آپلود کردن مدارکتان، در کمترین زمان ممکن درگاه اختصاصی خودتان را دریافت کنید. تمام مراحل این کار کاملا آنلاین است.

ارائه لینک پرداخت اینترنتی

سیزپی این امکان را به شما می‌دهد که شماره حساب یا کارتتان را در قالب یک لینک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی بگذارید و خرید را برای مشتریانتان مستقیم و ساده کنید. در پنل سیزپی، جزئیات وجوه واریزی و مشخصات پرداخت‌کننده قابل مشاهده خواهند بود. این کار می‌تواند معطلی مشتری را پایین بیاورد و تصمیم‌های خرید نیمه‌کاره را به خریدهای موفق تبدیل کند.

مشاوره راه‌اندازی درگاه پرداخت برای کسب‌وکارهای نوپا

مشاوران سیزپی آماده هستند تا با راهنمایی شما، بهترین خدمت را از بین خدمات این پلتفرم به شما معرفی کنند.

حمایت از استارتاپ‌ها

اگر استارتاپ دارید و هنوز درگاه پرداختتان را دریافت نکرده‌اید، سیزپی طرح‌هایی برای حمایت از شرکت شما و تسریع پیشرفتش دارد. طرح کلان و طرح سلامت پرداخت از جمله این حمایت‎ها هستند.

صدور فاکتور آنلاین

در سیزپی می‌توانید فاکتورتان را به صورت یک لینک همراه با مبلغ و جزئیات طراحی کنید و از طریق پیامک (یا هرجای دیگری) برای مشتریان خود بفرستید. فاکتور آنلاین سیزپی، یک جایگزین کاربردی برای دستگاه کارتخوان محسوب می‌شود.

آیا درگاه sizpay معتبر و امن است؟

سیزپی با تایید بانک مرکزی، برای جلوگیری از تخلفات مالی و پولی، تمام مدارک هویتی افراد را دریافت می‎کند و با وجود سرعت در صدور درگاه، بدون احراز هویت آن را در اختیار اشخاص قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، پروتکل امنیتی HTTPS تمام محتوای مورد استفاده در درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را رمزنگاری می‌کند تا اطلاعات شما در دیتابیس به صورت محرمانه ذخیره شود. این اطلاعات نزد درگاه پرداخت محفوظ است و به هیچ عنوان، به هیچ کس دیگری داده نمی‌شود، مگر به درخواست مراجع قضایی یا پلیس فتا.

کارمزد درگاه پرداخت سیزپی

سیزپی در شبکه پرداخت کشور، کمترین میزان کارمزد را برای همکاری با کاربران خود تعیین کرده است. این کارمزد را می‌توانیم در قالب این چند طرح بررسی کنیم:
طرح عمومی: به ازاء هر تراکنش 1 درصد مبلغ تراکنش تا سقف ۲۰۰۰ تومان
طرح نیکوکاری: درگاه پرداخت اینترنتی sizpay برای حمایت از خیرین، به صورت رایگان در اختیار موسسات خیریه قرار می‎گیرد.
طرح کلان: سیزپی با کسب‌وکارهایی که در روز بیشتر از صد تراکنش داشته باشند، به صورت توافقی کارمزد تعیین خواهد کرد.
طرح حامی: اگر مبلغ تراکنش‎‌ها در یک کسب‌وکار کمتر از ۵۰۰۰ تومان و تعدادشان کمتر از ۳۰ عدد در ماه باشد، مشمول پرداخت کارمزد نخواهد شد.
طرح سلامت‌ پرداخت: کسب‌وکارهایی که سفارش‌های تلفنی دارند، می‎توانند از فاکتور آنلاین سیزپی استفاده کنند و کارمزد فاکتور آنلاین ۱٪ مبلغ تا سقف ۴۰۰ تومان است.

مزایا و معایب درگاه پرداخت سیزپی

برای صاحبان کسب‌‍وکار شاید بتوانیم بزرگترین مزیت سیزپی را سرعت صدور درگاه بدانیم. همچنین در درگاه پرداخت اختصاصی خودتان می‌توانید لوگو هم بگذارید و این صفحه را به یک صفحه شخصی‌سازی‌شده تبدیل کنید. همچنین برای کسب‌وکارهای نوپا، میزان بسیار کم و توافقی کارمزد و پرداخت امن هم مزیت‌های مهمی محسوب می‎شوند.
پنل کاربری هر دارنده درگاه در سیزپی، شامل تعداد زیادی گزینه است که شاید در ابتدا شما را گیج کند و نتوانید راهتان را بین گزارش‌ها، لینک‌ها، کیف پول و… به راحتی پیدا کنید. برای تازه‌کارها، این یک چالش است اما با کمی تجربه و راهنمایی گرفتن از پشتیبانی سیزپی می‌توانید خیلی زود به پنل مسلط شوید و برای بهبود کسب‌وکار و پیشبرد برنامه‌های مارکتینگ و فروش از آن بهره بگیرید.

دوره های تسویه حساب درگاه پرداخت سیزپی

در سیزپی تسویه تراکنش‌ها به این صورت انجام می‎شود:
تسویه درگاه پرداخت مستقیم با سیکل تسویه شاپرک (۲۴ ساعت)
تسویه درگاه پرداخت واسط بین ۲۸ تا ۷۲ ساعت
تسویه در روزهای کاری (روزهای تعطیل به دلیل محدودیت سیستم‌ها انجام نمی‌شود)

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای دریافت درگاه پرداخت از سیزپی

برای ثبت نام و گرفتن درگاه پرداخت سیزپی در کمترین زمان ممکن، ابتدا سایت سیزپی (sizpay.ir) را باز کنید و روی گزینه ثبت نام بزنید.
بعد از انتخاب این گزینه به صفحه‌ای راهنمایی می‌شوید که مقداری اطلاعات از شما می‌خواهد. این اطلاعات را (صحیح) وارد کنید و منتظر رسیدن کد اعتبار سنجی به تلفن همراهتان باشید.
بعد از وارد کردن کد، حساب کاربری شما ساخته می‌شود و مستقیما به پنل خودتان می‌روید. در این مرحله شما در سیزپی ثبت‌ نام کرده‌اید اما هنوز درگاهی ندارید. در بخش «تعداد کل» هم عدد درگاه‌های شما صفر است.
سمت راست صفحه را ببینید و گزینه «درگاه مستقیم» را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ایجاد درگاه پرداخت، طبق بخشنامه بانک مرکزی باید حتما شناسه مالیاتی داشته باشید (از طریق ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی می‌توانید این شناسه را ببینید).
برای ایجاد شناسه پنج مرحله را پشت سر خواهید گذاشت که در هر کدام از آن‌ها باید اطلاعات دقیق و صحیح خود و کسب‌وکارتان را وارد کنید: ثبت اطلاعات فردی/ ثبت اطلاعات تماس/ احراز هویت و ارسال مدارک (که تصویر کارت ملی و شناسنامه شما باید در آن آپلود شود)/ ثبت اطلاعات بانکی (می‌توانید حساب‌های بانکی متعددی را وارد کنید)/ ثبت اطلاعات پذیرندگی
دکمه ثبت را بزنید. حالا درخواست درگاه پرداخت شما تکمیل شده و باید منتظر رسیدگی سیزپی و تایید مدارکتان بمانید. بیشتر درخواست‌ها در این پلتفرم یک روزه تایید می‌شوند و این موضوع با پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.