راهنمای ثبت درخواست استرداد وجه زرین‌پال (چطور درخواست استرداد وجه ثبت کنیم؟)

درخواست استرداد وجه
درخواست استرداد وجه

یکی از ویژگی‌های پنل مدیریتی درگاه پرداخت زرین‌پال، امکان ثبت درخواست استرداد وجه تراکنش‌های انجام شده به صورت آنی و فوری است. در راهنمای ویدیویی زیر می‌توانید مراحل ساده و سریع استرداد وجه تمامی یا بخشی از مبلغ تراکنش های وب سایت خود را مرور کنید.

چطور درخواست استرداد وجه ثبت کنیم؟

آیا تا به حال شده است که نیاز باشد تا وجه پرداختی خریداران را به آنها بازگشت دهید؟این اتفاق معمولا زمانی رخ می‌دهد که یکی از خریداران از خرید خود پشیمان می‌شود، بنا بر دلایلی کالا باید مرجوع شود یا موجودی انبار برای ارسال کالا به اتمام رسیده است ولی خریدار وجه خود را پرداخت کرده است.

روندی که معمولا برای بازگرداندن مبلغ در فروشگاه های اینترنتی طی می‌شود این است که واحد فروش ابتدا با خریدار تماس می‌گیرد تا دلیل استرداد وجه را مشخص کند سپس باید با واحد انبارداری یا مرجوعی سفارشات هماهنگی ها صورت گیرد تا پس از تاییدیه وجه به مشتری واریز گردد.

در این مرحله معمولا کار روند پیچیده تری می گیرد که میتواند به صورت بسیار ساده تری پیش رود. در رویه سنتی واحد فروش از خریدار شماره شبا یا شماره کارت دریافت میکند یا خریدار باید در پنل شماره خود را وارد کند. سپس این اطلاعات به واحد مالی ارجاع داده شود تا در زمان مربوط به حساب مشتری واریز گردد.

اما این مراحل ممکن است چقدر طول بکشد؟ و خریدار باید چند ساعت یا چند روز منتظر بماند تا وجه به حساب او واریز گردد؟ آیا طولانی شدن این روند در میزان رضایتمندی او در خرید از فروشگاه شما تاثیر نمی گذارد؟

در مقابل فرض کنید امکان این وجود داشته باشد تا تنها با یک کلیک! تمام مراحل بالا را بتوانید در عرض چند ثانیه انجام دهید.سرویس استرداد وجه به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دریافت اطلاعات بانکی خریداران‌ (مانند شماره کارت بانکی یا شماره شبا) بتوانید تنها با استفاده از یک کلیک در پنل کاربری، بخشی از پول واریزی یا تمامی آن را به همان حساب بانکی که خریدار با آن پرداخت کرده است واریز کنید.

برای استفاده از این سرویس کافیست پس از ثبت نام در سایت زرین‌پال، به آدرس zarinpal.com برای وب سایت فروشگاهی خود درگاه پرداخت امن و سریع زرین پال دریافت کرده و توسط افزونه های مورد نیاز به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید.

استفاده از سرویس نه تنها به صورت ثبت دستی در پنل کاربری امکان پذیر است بلکه با هدف سهولت در استفاده از سرویس، خدمات وب سرویس استرداد وجه نیز ارایه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.