راهنمای ثبت درخواست سرویس تسویه پیش از موعد زرین‌پال (چطور تسویه آنی ثبت کنیم؟)

تسویه آنی
تسویه آنی

در ویدیو زیر به شما نشان می‌دهیم که چطور می‌توانید تنها در عرض چند ثانیه درخواست تسویه آنی خود را در پنل کاربری زرین‌پال ثبت کنید. این سرویس به شما کمک می‌کند تا مبلغ فروش محصولات خود را به صورت آنی تسویه کرده و در عرض چند ثانیه به حساب بانکی خود واریز نمایید.

سرویس تسویه پیش از موعد (تسویه آنی) چیست؟

 سرویس تسویه پیش از موعد (تسویه آنی) زرین‌پال به شما کمک می‌کند تا مبلغ حاصل از فروش کالا یا خدمات، یا به صورت کلی هر مبلغی که داخل پنل کاربری شما قابل تسویه است را در سریع ترین زمان ممکن در حساب بانکی خود داشته باشید.

برای مثال فرض کنید چک بانکی دارید که نیاز دارید حتما تا زمان قبل از تسویه حساب سیکل پایا، موجودی حساب بانکی خود را افزایش دهید، در این شرایط به راحتی می‌توانید با ثبت درخواست تسویه آنی و در  کمتر از چند ثانیه وجه مورد نیاز خود را به حساب بانکی خود که می‌تواند از هر کدام از مورد تایید بانک های مرکزی باشد انتقال دهید.

یکی دیگر از موارد کاربردی تسویه پیش از موعد برای کسب و کارها، در زمان‌هایی‌ست که قیمت کالاهای وابسته به ارز به صورت لحظه‌ای بالا می‌رود. در این موارد فاصله چند ساعته تسویه‌حساب با واریز خریداران نیز حیاتی است و واریز سریع به حساب بانکی فروشنده نه تنها حاشیه سود او را بالا می‌برد بلکه از ضررهای احتمالی نیز جلوگیری ‌می‌کند.

ارایه خدمات تسویه آنی حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، مکمل خوبی برای خدمات این سرویس است و برای تمام کسب و کارهای آنلاین این امکان را فراهم می‌کند تا جریان مالی کسب و کار خود را برای لحظه‌ای متوقف نکنند!

سریع‌ترین زمان تسویه‌حساب

تسویه آنی درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال، سریع‌ترین سرویس تسویه‌حساب در میان تمام پرداخت‌یارها و ارایه دهندگان مستقیم درگاه پرداخت است و اگر از جمله فروشنده‌هایی هستید که زمان تسویه‌حساب برای شما اهمیت دارد یا حداقل ممکن است روزی به آن احتیاج داشته باشید، استفاده از این سرویس به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

نحوه استفاده از سرویس تسویه پیش از موعد (تسویه آنی) درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال

برای استفاده از این سرویس کافیست پس از ثبت نام در سایت زرین‌پال، به آدرس zarinpal.com درگاه پرداخت اینترنتی امن و سریع خود را دریافت کرده و توسط افزونه های مورد نیاز به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید.

سپس درخواست استفاده از این سرویس را فعال نموده و برای هر تراکنشی که قصد دریافت لحظه‌ای مبلغ آن را دارید، درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.