راهنمای ساخت و ارسال لینک پرداخت شناسه‌دار زرین‌پال

لینک پرداخت شناسه‌دار
لینک پرداخت شناسه‌دار

پرداخت اینترنتی مبالغ بالا از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، دغدغه بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی است. دغدغه‌ای که با سرویس پرداخت شناسه‌دار زرین‌پال به راحتی قابل رفع است.دلیل اصلی این موضوع این است که برای انتقال وجه مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان در بستر درگاه پرداخت اینترنتی محدودیت‌های بانکی وجود دارد و همین مساله ممکن است فروشندگان اینترنتی را با مشکلاتی مواجه کند. در ویدیو آموزشی زیر می‌توانید ساخت و ارسال لینک پرداخت شناسه‌دار برای انتقال مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان را مشاهده کنید:

لزوم استفاده از پرداخت شناسه دار برای فروشگاه‌های اینترنتی در چیست؟

برای مثال اگر شما یک فروشگاه فروش موبایل و تجهیزات کامپیوتر داشته باشید مبلغ محصولات فروشگاه شما عمدتا مبالغ بالایی خواهد بود و ممکن است برای دریافت وجه از خریدار مجبور باشید از انتقال وجه به روش کارت به کارت استفاده کنید که این کار نه تنها از وجهه حرفه‌ای بودن فروشگاه شما کم می‌کند بلکه ممکن است مشکلات مالیاتی نیز برای کسب و کار شما ایجاد کند.

شناسه دار کردن پرداخت در واقع به این معناست که به ازای هر پرداختی یک قبض در قالب لینک پرداخت برای خریدار صادر می شود.  فروشنده میتواند این لینک را برای خریدار ارسال کند یا با وارد کردن اطلاعات تماس خریدار ، لینک پرداخت به صورت خودکار از طریق پنل زرین پال برای او ارسال شود .پیگیری روند پرداخت خریدار نیز از پنل کاربری زرین پال قابل مشاهده و پیگیری است.

روند ساخت قبض و پرداخت قبض های شناسه دار را با ذکر یک مثال با هم مرور کنیم. برای مثال درنظر بگیرید شما فروشنده طلا و جواهر هستید و مبلغ کالای شما 120 میلیون تومان است. از آنجاییکه حداکثر مبلغ قابل پرداخت از طریق درگاه پرداخت 50 میلیون تومان است، قبض پرداخت صادر شده برای مشتریان به صورت یک قبض شناسه‌دار 100 میلیونی و یک قبض 20 میلیون تومانی ساخته می‌شود و خریداران پس از کلیک بر روی لینک پرداخت صفحه زیر را مشاهده می‌کنند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سرویس پرداخت شناسه دار، امکان قسط بندی مبلغ پرداختی توسط فروشندگان است. در واقع  پذیرندگان هنگام ساخت لینک پرداخت شناسه‌دار در پنل زرین‌پال میتوانند تعیین کنند که این مبلغ در چند قبض پرداخت شود و سپس به صورت خودکار این مبلغ تقسیط بندی و لینک پرداخت ارسال می شود.

برای استفاده از سرویس لینک شناسه دار زرین‌پال، باید ابتدا با ثبت نام در وب سایت zarinpal.com درگاه پرداخت خود را دریافت و به فروشگاه اینترنتی خود متصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.