۱۰ ترفند افزایش لایک اینستاگرام در سال 2023

افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام

هر روز افراد زیادی درباره اینستاگرام و چگونگی فعالیت در آن در گوگل سرچ می‌کنند اما بیشترین سوال در این مورد این است که: «راه افزایش لایک اینستاگرام چیست؟» این سوال کاملا طبیعی است، چه کسی نمی خواهد تعامل بیشتری در پست های اینستاگرام خود داشته باشد؟ مشکل اینجاست که ما فکر می‌ کنیم باید کارهای عجیب و غریبی انجام دهیم تا به این هدف برسیم. اما ما به شما نشان می‌دهیم که رسیدن به این هدف خیلی هم سخت نیست. در ادامه با ما باشید تا با ده ترفند ساده برای بالا بردن لایک اینستاگرام خودتان آشنا شوید.

افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد

 ده ترفند ساده برای بالا بردن لایک اینستاگرام

۱. عکس های با کیفیت بالا به اشتراک بگذارید

شاید این موضوع به نظرتان خیلی مهم نیاید اما مردم اغلب به عکس‌ های باکیفیت توجه می‌کنند. اگر عکس شما تار، پیکسلی یا خیلی تیره باشد، لایک زیادی دریافت نخواهید کرد! همین موضوع در مورد گرافیک هم صدق می‌کند؛ اگر از فونت‌ های متفاوتی استفاده کنید یا سعی ‌کنید تعداد زیادی متن و تصویر را در یک مربع کوچک جا کنید، نمی توانید ارتباطی را که می خواهید با فالوورهایتان برقرار کنید.
برای این کار لازم نیست یک عکاس یا طراح گرافیک حرفه ای باشید. فقط روی افزایش کیفیت پست خود تمرکز کنید، خواه از طریق ارتقاء دوربین خود، چه با نشستن در کنار پنجره برای نورپردازی بهتر، یا دقت بیشتر در ترکیب بندی. همه اینها در افزایش لایک اینستاگرام رایگان نقش دارد!

۲. برای افزایش لایک اینستاگرام، کپشن های جذاب بنویسید

در عین حال که تصاویر با کیفیت بالا بسیار مهم است، اما کافی نیست؛ کپشن شما هم باید به همان اندازه جالب، جذاب و معنی دار باشد. از نوشتن کپشن یک کلمه ای یا تک جمله ای خودداری کنید و در عوض سعی کنید با گفتن یک داستان، به اشتراک گذاشتن یک موضوع همدلی برانگیز، ارائه نکات کاربردی، یا از طریق طنز، نوستالژی یا جملات انگیزشی، احساسات را برانگیزید. نکته کلیدی در اینجا ارتباط با مخاطب است، زمانی که مخاطبان شما بتوانند با پست اینستاگرام شما ارتباط برقرار کنند، به احتمال زیاد لایک می‌کنند یا نظر می گذارند و به این ترتیب به افزایش لایک کامنت اینستاگرام شما هم کمک می‌کنند.
از اینکه خودتان باشید نترسید و همه چیز را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، زیرا این عامل بزرگی است که به شما کمک می کند لایک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید!
به یاد داشته باشید: «عنوان عالی» برای هر کسی متفاوت است، بنابراین چند گزینه را در فید خود امتحان کنید و ببینید مخاطب شما به کدام یک پاسخ می‌دهد. وقتی چیزی را پیدا کردید که جواب می‌دهد، به این کار ادامه دهید! راستی اگر در پیجتان محصول یا خدماتی می فروشید، برای پرداخت راحت و امن مشتریان می توانید آنها را به درگاه پرداخت معتبر زرین پال هدایت کنید.

 افزایش لایک اینستاگرام رایگان

بیشتر بخوانید:روش های حذف اکانت اینستاگرام

۳. از Call to Action استفاده کنید

اگر به مخاطبانتان نگویید چه می‌خواهید، آنها از کجا بفهمند؟! به سادگی یک درخواست برای اقدام یا کال تو اکشن در انتهای کپشن خود اضافه کنید و بخواهید که پست را لایک کنند! صرفاً با یک درخواست مؤدبانه، می‌توانید تعامل خود را به شدت افزایش دهید.
زیاد به این موضوع فکر نکنید، فقط یک خط در انتهای نوشته خود اضافه کنید که می گوید «اگر موافق هستید این پست را لایک کنید» یا «اگر قبلاً این را تجربه کرده‌اید، لایک کنید و کامنت بگذارید» و غیره.
نکته: با خیال راحت درخواست خود را بر اساس آنچه در حال حاضر نیاز دارید تغییر دهید. مثلا به آنها بگویید که روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند، نظر بدهند یا دوستی را تگ کنند.

۴. برای بالا بردن لایک ایسنتاگرام، مخاطب خود را بشناسید

حتما این جمله را بارها شنیده اید و باز هم خواهید شنید. وقتی دقیقاً بدانید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند، مثلاً عکس‌های سفر، میم‌ها یا کارهای DIY(خودت انجام بده)، آپلود محتوایی که برای آنها جذاب باشد بسیار آسان می‌شود و به نوبه خود، لایک‌های شما افزایش می‌یابد! اینستاگرام یک پلتفرم ساده است. جایگاهی را انتخاب کنید، مخاطبان را جذب کنید و آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. به راحتی لایک و فالوور بیشتری دریافت خواهید کرد!

بالا بردن لایک ایسنتاگرام

۵. لوکیشن هر پست را مشخص کنید

یکی از راه های افزایش لایک اینستاگرام روشن کردن مکان یاب و نشان دادن موقعیت جغرافیایی یا همان لوکیشن است. وقتی از این امکان استفاده می کنید، پست شما جزو همه پست هایی که از آن مکان نوشته شده، نشان داده می شود (مشابه نحوه نمایش پست ها در یک هشتگ) و می تواند به میزان قابل توجهی دسترسی مخاطبان و در نتیجه لایک های شما را افزایش دهد!
می‌توانید مکانی را که در حال حاضر در آن هستید، جایی که در زمان گرفتن عکس بوده ‌اید، یا هر مکان دیگری که انتخاب می‌کنید را مشخص کنید. در مورد این موضوع هم استراتژی داشته باشید؛ مثلا اینکه مخاطبان هدف شما بیشتر به چه مکان هایی علاقه‌مند هستند؟

۶. هر روز لایک کنید و نظر بدهید

آیا نمی دانید برای افزایش لایک اینستاگرام چه کنید؟ باید لایک کنید! اینستاگرام یک خیابان یک طرفه نیست. اگر می خواهید تعامل خود را افزایش دهید، باید زمانی را صرف تعامل با دیگران کنید. وقتی با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌های شخصی، علاقه واقعی به محتوای او نشان می‌دهید، نه تنها نشان می‌دهد که از او حمایت می‌کنید، بلکه آن شخص را تشویق می‌کند تا فید شما را بررسی کند و چند لایک به شما بدهد! تعامل روزانه با دیگران نیز جایگاه شما را در الگوریتم بهبود می‌بخشد، زیرا اینستاگرام می‌خواهد ببیند که شما یک فرد واقعی هستید و از پلتفرم همانطور که در نظر گرفته شده استفاده می‌کنید.
برای بهترین نتیجه، پیشنهاد می‌ شود که ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در روز را با لایک کردن عکس‌ها، گذاشتن نظرات واقعی روی پست‌ها و پاسخ دادن به کپشن ها با افراد مخاطب هدف خود صرف کنید. از طریق هشتگ ها، مکان ها و حتی صفحه اکسپلورر می توانید افرادی را برای تعامل پیدا کنید!

افزایش لایک اینستاگرام برای کامپیوتر

۷. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

آیا واقعا می خواهید راه افزایش لایک اینستاگرام را بدانید؟ از هشتگ های مناسب استفاده کنید! این نه تنها برای افزایش لایک بلکه برای کل استراتژی اینستاگرام شما بسیار حیاتی است. اگر از هشتگ های اشتباه استفاده کنید، حجم عظیمی از تعامل را از دست خواهید داد و آنچه به دست می آورید احتمالاً از ربات ها، رقبا یا حساب هایی است که بخشی از مخاطبان هدف شما نیستند.
برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام، مطمئن شوید که از ۳۰ هشتگ هدفمند استفاده می کنید که اکانت یا مخاطب هدف شما را در هر پست نشانه می گیرد. همچنین مطمئن شوید که از هشتگ‌ هایی که بسیار محبوب هستند (۱ میلیون پست) استفاده نکنید زیرا احتمالاً در عرض چند دقیقه تصویر شما در میان میلیون ها پست دیگر دفن می‌شود. هنگامی که برچسب های مناسب را انتخاب کردید، می توانید به میزان قابل توجهی، تعامل در پست ها و ترافیک فید خود را افزایش دهید.
اگر برای فروش محصول یا خدماتتان نیاز به فروشگاه دارید، فروشگاه ساز زرین اکسپرس برای اینستاگرام شاپ ها و شبکه های اجتماعی خدمات فروشگاهی ارائه می کند تا شما با خیال راحت به افزایش لایک و کامنت حساب اینستاگرامتان برسید.

۸. مردم را تشویق کنید تا یک دوست را تگ کنند

برای افزایش لایک اینستاگرام، پست های شما باید توسط افراد بیشتری دیده شود! برای اینکه به راحتی میزان ترافیک فید خود را افزایش دهید، از یک فراخوان ساده استفاده کنید که مخاطبان شما را تشویق می کند تا دوستی را در آخرین پست شما تگ کنند. شما باید نوعی ارزش (آموزش، سرگرمی، یا احساسات) را برای کسی فراهم کنید تا بخواهد دوستی را تگ کند، اما اگر بتوانید این کار را انجام دهید، مردم نمی توانند از اشتراک گذاری آن خودداری کنند! این افزایش ترافیک به سمت پست های شما مطمئناً به افزایش لایک اینستاگرام شما منجر خواهد شد.
نکته: درخواست خود را برای یک کاربر خاص تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر موضوع پیج شما بیزینس های شخص است، بگوییم: «دوستی را تگ کنید که بیزینس شخصی خودش را دارد» تا شانس خود را برای جذب بازار هدف افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین و سریعترین روش خروج از شادوبن اینستاگرام

افزایش لایک کامنت اینستاگرام

۹. به طور منظم از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

از ژانویه امسال، استوری های اینستاگرام روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشت که به این معنی است که استوری ها آنقدر مهم هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. استفاده از استوری نه تنها محتوای شما را برای تعداد بیشتری از مخاطبان پخش می کند، بلکه می تواند ترافیک پست های اخیر شما را افزایش دهد و به راحتی لایک های شما را افزایش دهد!
این را می توان با به اشتراک گذاری آخرین پستتان در استوری های خود و تشویق مخاطبانتان به بررسی آن انجام داد. مطمئن شوید که پست واقعی، یک پیوند به سمت بالا، یا @ خود را ذکر کرده اید تا بتوانند تا حد امکان بدون مشکل به فید شما دسترسی پیدا کنند!

۱۰. نام تجاری مورد علاقه خود را فریاد بزنید یا یک SFS ترتیب دهید

اخیراً عاشق یک حساب کاربری خاص شده اید؟ با اسم بردن یا به‌اصطلاح، فریاد زدن اسم آن‌ها در پست‌ها یا استوری‌های خود به آنها اطلاع دهید (مطمئن شوید که آنها را در کپشن و عکس نیز تگ کرده‌اید!) هر کسی که در محتوای شما منشن شده است یک اعلان دریافت می‌کند و حداقل احتمالاً به فید شما می‌آید و چند تا لایک به شما می دهد و در بهترین حالت ممکن است او هم محتوای شما را مجدداً در حساب خود به اشتراک بگذارد و به این ترتیب تعداد زیادی لایک و فالوور جدید پیدا می کنید.
راه دیگر برای افزایش لایک اینستاگرام این است که با پیج هایی تعامل کنید که مخاطبان هدف مشابهی با شما دارند و بخواهید یک SFS ترتیب دهید (shoutout for shoutout). این بدان معناست که شما حساب آنها را در استوری/فید خود ذکر کنید و آنها نیز همین کار را خواهند کرد. این یک فرصت عالی برای شما است تا با نام تجاری مورد علاقه خود رابطه برقرار کنید و در عین حال در معرض دید مخاطبان بسیاری که هدف شما هستند قرار بگیرید.
نکته: با پیج هایی ارتباط بگیرید که اندازه‌ای مشابه پیج شما دارند. درخواست SFS از حسابی با ۱ میلیون فالوور در حالی که شما فقط ۵۰۰۰ دنبال کننده دارید، مبادله ارزش برابری نیست، بنابراین آنها به احتمال زیاد نه می گویند.

این ۱۰ اقدام ساده می‌تواند به راحتی باعث افزایش لایک اینستاگرام شما شود. شما می توانید در وبسایت زرین پال نکات بیشتری در زمینه آموزش اینستاگرام بخوانید.
شما راه های دیگری برای این هدف سراغ دارید؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.