سطح عضویت آبی زرین پال

عضویت آبی زرین پال
عضویت آبی زرین پال

طولانی بودن فرآیند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین، عمده‌ترین دغدغه‌ای است که این دسته از افراد با آن مواجه هستند. از زمان‌بر بودن تکمیل مدارک احراز هویت گرفته تا اخذ مجوزهای حقوقی و دریافت کد رهگیری مالیاتی و غیره. بر همین اساس زرین‌پال به عنوان اولین پرداخت‌یار پیشگام کشور در ارائه‌ی خدمات نوین مالی، خدمتی ویژه برای کسب و کارهایی که تا کنون موفق به دریافت درگاه پرداخت نشده‌اند در نظر گرفته است که تحت عنوان سطح عضویت آبی به کاربران ارائه می‌شود.

سطح عضویت آبی چیست و چه مزایایی دارد؟

متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می‌توانند با ثبت‌نام در زرین‌پال، در کم‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ارائه‌ی مدارک حقوقی و مجوزهای ذکر شده، درگاه پرداخت اینترنتی کسب و کارشان را فعال کنند. سطح عضویت آبی، علاوه‌بر افزایش سرعت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، محاسن دیگری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

  • در دوره‌ی زمانی مقرر برای سطح عضویت آبی، کاربران نیازی به دریافت کد رهگیری مالیاتی نخواهند داشت، و به سادگی می‌توانند درگاه پرداخت اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند.
  • تنها مدارک موردنیاز برای عضویت در سطح آبی و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، نام، نام خانوادگی، کد ملی، و ثبت تاریخ تولد توسط کاربران است.
  • همچنین امکان ایجاد زرین‌لینک به عنوان لینک پرداخت جهت افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی نیز در این سطح عضویت فراهم شده است.

فرآیند کلی سطح عضویت  آبی

پیش از آن‌که به جزییات سطح عضویت آبی و نحوه‌ی ثبت‌نام و دریافت آن بپردازیم، قصد داریم مختصری در مورد فرآیند کلی ارتقا به سطح آبی شرح دهیم. به صورت کلی رسیدن به این سطح از عضویت بسیار ساده و سریع است و به جز مشخصات اولیه‌ی فرد، به مدارک دیگری نیاز ندارد. در مجموع برای این‌که سطح عضویت آبی بگیرید، کافیست نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، و شماره موبایل خود را در پنل کاربری زرین‌پال ثبت کنید.  پس از بررسی و تایید مشخصات وارد شده، امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال و ساختن زرین‌ لینک در پنل کاربری شما فعال می‌گردد و به سادگی می‌توانید به عنوان کاربر زرین‌پال با سطح عضویت آبی، فعالیت خود را آغاز کنید. لازم به توضیح است فرآیند دریافت عضویت سطح آبی برای افرادی که قبلا در زرین‌پال ثبت‌نام کرده‌اند و یک پنل کاربری دارند، با کسانی که تا کنون اقدامی برای ثبت‌نام در زرین‌پال نکرده‌اند کمی تفاوت دارد که در ادامه روند ثبت‌نام برای هر یک از این افراد به صورت جداگانه آورده شده است.

لطفا توجه داشته باشید احراز هویت در سطح عضویت آبی، به وسیله‌ی همگام‌سازی شماره موبایل با کد ملی انجام می‌شود، بنابراین نیاز است شماره موبایلی وارد کنید که به نام همان فرد ثبت شده باشد.

دریافت عضویت آبی برای کاربران جدید

جهت فعال‌سازی سطح عضویت آبی و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال، این‌جا کلیک کنید، و نام، نام خانوادگی، و شماره‌ تلفن همراه خود را وارد نمایید. سپس کد پیامک شده به شماره‌ موبایل خود را وارد کرده و گزینه‌ی تایید و ادامه را انتخاب کنید. پس از ایجاد حساب کاربری و تکمیل ثبت‌نام اولیه در زرین‌پال، وارد پنل کاربری خود خواهید شد. در ادامه نیاز است در بخش تکمیل مشخصات کاربری، کد ملی و تاریخ تولد خود را بر اساس تقویم سیستمی وارد کنید و در انتها اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.

دریافت عضویت آبی برای کاربران دارای پنل

چنانچه در گذشته مراحل ثبت‌نام اولیه‌ و ایجاد حساب کاربری را طی کرده‌اید، ولی تا این لحظه موفق به تکمیل مشخصات خود نشده‌اید، می‌توانید با وارد کردن شماره‌ موبایل خود و کد پیامک شده از طریق این صفحه، وارد پنل کاربری‌تان شوید و از بخش پروفایل، اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید. تنها نیاز است در بخش تکمیل مشخصات کاربری،  کد ملی و تاریخ تولد خود را ثبت کنید و سپس اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.

روال تسویه‌حساب با پذیرندگان سطح آبی چگونه است؟

طی فرآیند تسویه‌حساب با کاربران سطح عضویت آبی، مبلغ درج شده در بخش «موجودی قابل تسویه»، تا سه روز کاری پس از انجام هر تراکنش به شماره حسابی که پذیرنده در پنل کاربری زرین‌پال خود وارد نموده است واریز می‌شود.

محاسبه‌ی کارمزدها در سطح آبی به چه صورت خواهد بود؟

در تمامی سطوح عضویت در زرین‌پال، مدل کارمزد کسری برای پذیرندگان یکسان بوده و هیچ‌گونه تفاوتی وجود ندارد. به صورت کلی تعرفه‌ی کارمزد پذیرندگان زرین‌پال، ۱ درصد تا سقف ۳۰۰۰ تومان است که بلافاصله پس از انجام هر تراکنش از آن کسر می‌شود.

کاربران سطح آبی به چه امکاناتی دسترسی دارند؟

همان‌طور که به پیش‌تر به آن اشاره کردیم، در پنل کاربری زرین‌پال، هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی و سایر خدمات زرین‌پال مانند زرین‌لینک و غیره، برای کاربران زرین‌پال با عضویت‌ آبی، نقره‌ای و طلایی وجود ندارد. چه بسا کاربران جدید می‌توانند با دریافت سطح عضویت آبی، از ویژگی دریافت درگاه پرداخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوند. تنها تفاوت سطح عضویت آبی با سایر سطح‌های عضویت در زرین‌پال، مدت زمان استفاده از این طرح است که در حال حاضر، ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

کاربران سطح عضویت آبی طی این مدت می‌توانند مجموعا  ۱۰۰ تراکنش و به‌ازای هر یک، مبلغی تا سقف ۲ میلیون تومان دادوستد مالی داشته باشند.

سطح عضویت خود را به نقره‌ای ارتقا دهید

برای این‌کار نیاز است از پروفایل خود، وارد بخش تکمیل مشخصات شوید و به ترتیب در هر مرحله، مشخصات خواسته شده را وارد نمایید و با تکمیل فرم احراز هویت عضویت سطح نقره‌ای دریافت کنید. همچنین می‌توانید در پنل کاربری زرین‌پال خود، کد رهگیری مالیاتی دریافت کنید. کافیست از بالای صفحه روی تصویر پروفایل کنید و گزینه‌ی کد رهگیری مالیاتی را انتخاب نمایید.

مراحل تکمیل فرم احراز هویت در زرین‌پال

۱. وارد صفحه‌ی زیر شوید:


۲. از فرم احراز هویت پرینت بگیرید و پس از امضای فرم، اصل کارت ملی خود را در قسمت «محل قرار گرفتن کارت ملی» بچسبانید.
۳. سپس از چهره‌ی خود، در حالی‌که فرم احراز هویت را در دست گرفته‌اید، عکس بگیرید.

برای این‌که عکس ارسالی شما، کاملا مطابق با الگوی تعریف شده در زرین‌پال باشد، پیشنهاد می‌کنیم از دوست خود کمک بگیرید و از او بخواهید تا از زاویه‌ی روبه‌رو، از شما عکس بگیرد.

۳. در ادامه عکس خود را در قسمت مربوط به «فرم تکمیل‌ شده‌ی احراز هویت» بارگذاری کنید.
همچنین نیاز است به صورت جداگانه از کارت شناسایی ملی خود عکس بگیرید و در بخش «تصویر کارت ملی» رها کنید.
۴. اکنون می‌توانید روی گزینه‌ی «بارگذاری مدارک» کلیک کنید و به مرحله‌ی بعد بروید.

اگر به پرینتر دسترسی ندارید، می‌توانید در برگه‌ای سفید، تمام قسمت‌هایی که در فرم احراز هویت آورده شده است را با دست‌خط خودتان بنویسید و کارت ملی خود را در بخش مربوطه بچسبانید و سپس مطابق مراحل بالا، فرم احراز هویت تکمیل شده را در پنل خود بارگذاری نمایید.

سطح عضویت آبی برای تمامی افرادی که به تازگی کسب و کار کوچک خود را شروع کرده‌اند و قصد توسعه‌ی آن را دارند یک گزینه‌ی ایده‌آل است. مدت زمانی که برای این طرح در نظر گرفته شده فرصت خوبی است برای تکمیل مدارکی که ممکن است دریافت آن‌ها زمان‌بر باشد، علاوه‌بر این طی این مدت فرد می‌تواند به آزمون و خطا بپردازد و با برآورد نیازهای اولیه‌ی کسب و کار خود، بهترین نقشه‌ی مسیر را برای نتایج سودآور، طراحی و ترسیم کند. چنانچه در خصوص سطح عضویت آبی و امکاناتی که در آن ارائه شده است پرسشی داشتید، لطفا در بخش نظرات این مطلب از ما بپرسید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.