آیا بسته شروع زرین برای کسب و کار شما مناسب است؟

بسته شروع زرین
بسته شروع زرین

کاهش هزینه‌های کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال و کمک به افزایش سوددهی کسب و کارها، همواره جزو اصلی ترین دغدغه های زرین پال بوده است. بسته تراکنشی شروع زرین، یکی از جدیدترین خدمات و سرویس‌های درگاه پرداخت زرین‌‌پال که دقیقا به همین منظور طراحی و پیاده سازی شده است.

بسته شروع زرین چیست؟

تمامی کاربران می‌توانند با خرید بسته شروع زرین به مبلغ ۲۹۹ هزار تومان، از کارمزد رایگان برای ۳۰۰۰ تراکنش به مدت یکسال بهره مند شود. در نظر داشته باشید برای انجام این تعداد تراکنش با حداکثر کارمزد، مبلغ نهایی پرداختی کسب و کارها به زرین‌پال حدود ۹میلیون تومان خواهد بود. اما بسته شروع زرین، به طور چشمگیری ۹۷٪ از این مبلغ را کاهش داده و مجموع کارمزد دریافتی را به مبلغ تنها ۲۹۹ هزار تومان می‌رساند.

بسته شروع زرین مناسب چه کسب و کارهایی است؟

بسته تراکنشی شروع زرین، برای کسب و کارهای طراحی شده است که تراکنش پایینی دارند و یا فعالیت خود را به تازگی شروع کرده اند. هدف از طراحی این بسته تراکنشی، کمک به کسب و کارهایی است که در ابتدای مسیر فعالیت خود هستند تا با خیالی آسوده از هزینه کارمزد درگاه پرداخت بتوانند قدم‌های بعدی ساخت یک کسب و کار را محکم‌تر بردارند.

یک حساب و کتاب سودآور!

با بسته تراکنش شروع زرین، برای ۳۰۰۰ تراکنش کسب و کار خود هزینه‌ای نمی‌پردازید اما اگر تعداد تراکنش‌های شما کمتر از این میزان باشد هم این بسته برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.
برای اینکه بدانیم تهیه این بسته تا چه میزان برای کسب و کار شما سودآور است اجازه دهید تراکنش‌های چند کسب و کار را از نزدیک بررسی کنیم.

مثال اول) کسب و کارهای خرد

فروشگاه آنلاین خرده فروشی (فروش آنلاین کیف و کفش) را در نظر بگیرید که روزانه تنها ۳ کالا با قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشد. در این صورت کارمزدی که در انتهای سال به زرین پال می پردازید، حدود ۱۰۸۰ هزار تومان خواهد بود. تهیه بسته شروع زرین حتی برای این کسب و کارهای خرد نیز مقرون به صرفه است و در این حالت حدود ۷۲٪ از هزینه درگاه پرداخت را برای صاحب این کسب و کار کاهش می دهد.

بدون شک همین مبلغ هم برای کسب وکارهای خرد مبلغ حائز اهمیتی است و به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند با کاهش هزینه های هرچند کوچک، مدیریت بهتری بر روی درآمد خود داشته باشند.

مثال دوم) کسب و کارهای نوپا

برای دومین مثال، فروشگاه آنلاین لباسی را در نظر بگیرید که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه ممکن است در روزهای نخست کار خود ماهانه حتی ۱۰ تراکنش  ۲۰۰- ۱۰۰ هزارتومانی داشته باشد. اما آیا روند رشد این کسب و کار را در طول یکسال در نظر گرفته اید؟ 

در ماه های بعدی این کسب و کار باید برای ادامه حیات خود و درآمدزایی بیشتر، باید فروش خود را چندین برابر کند. برای این کسب و کار، مخصوصا در جشنواره های فروش فصلی و یا تعطیلاتی مانند عید نوروز و یا بازگشایی مدارس این میزان چند برابر افزایش خواهد داشت.  بنابراین این تعداد تراکنش به صورت توانی افزایش خواهد داشت. 

اگر این کسب و کار بتواند تا انتهای یک سال تنها ۳۰۰۰ محصول و یا لباس را به فروش برساند (به طور متوسط ۹ محصول در روز)، با تهیه بسته شروع زرین حدود ۵ میلیون و هفتصد هزارتومان در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهد کرد. برای کسب وکاری که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است، این میزان صرفه جویی می تواند بخشی از حقوق کارمندان، تهیه مواد اولیه، هزینه حمل و نقل محصولات و … باشد. 

شاید توجه به همین صرفه جویی های کوچک، نجات بخش کسب و کار شما در روزهای سخت باشد!

تهیه بسته شروع زرین چقدر از هزینه های کسب و کار من را کاهش می دهد؟

برای اینکه بدانید تهیه بسته شروع زرین تا چه میزان می‌تواند تراکنش‌های شما را کاهش دهد، کافی است نگاهی به تعداد و حجم تراکنش های خود داشته باشید و یا میزان رشد کسب و کار خود را در نظر بگیرید. با یک محاسبه ساده ببینید آیا میزان کارمزد پرداختی شما به زرین پال در طول یکسال از ۲۹۹ هزار تومان بیشتر خواهد بود؟
حتی اگه این اختلاف بسیار کوچک هم باشد، استفاده از بسته شروع زرین به نفع کسب و کار شما خواهد بود. پس همین حالا برای تهیه بسته شروع زرین و کاهش هزینه‌های کسب و کارتان اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.