راهنمای فعالسازی و استفاده از سرویس تسهیم فردایی زرین‌پال

راهنمای فعالسازی سرویس تسهیم فردایی
راهنمای فعالسازی سرویس تسهیم فردایی

سرویس تسهیم، بهترین روش برای مدیریت وجوه حاصل از تراکنش‌های صورت پذیرفته بر روی کسب‌وکار شماست؛ با استفاده از این سرویس شما می‌توانید درآمد حاصل از فروش محصولات‌ خود را با نسبت‌ها و مبالغ دلخواه و متفاوت به شرکای تجاری خود واریز کنید و پیچیدگی‌های امور بیمه و مالیاتی خود را به زرین‌پال بسپارید.

به کمک این سرویس می‌توانید از مجموع مبالغ درگاه پرداخت در پنل کاربری خود، مبلغی را برای انتقال به هر یک از شرکای تجاری خود تعیین کنید تا روز بعد از ثبت درخواست (در صورت انتخاب تسویه‌حساب روزانه)، به حساب ایشان واریز شود. در این روش محدودیتی برای تعداد و مبلغ واریزی، تعداد شرکای تجاری و حتی حساب‌های بانکی انتخابی وجود ندارد و در طی یک روز می‌توان درخواست‌های متعددی برای تسهیم فردایی ثبت نمود.

تسهیم فردایی چطور کار می‌کند؟

برای مثال اگر از فروش محصولات خود طی روزهای گذشته مبلغ ۵۰ میلیون تومان در پنل شما موجود است، می‌توانید درخواست انتقال وجه از هر میزانی از آن (تبلیغات ۵ میلیون تومان، تنخواه ۱۰ تومان و غیره) را در پنل زرین‌پال ثبت کنید تا یک روز بعد از ثبت درخواست، (در صورت انتخاب تسویه‌حساب روزانه) به حساب شرکای تجاری شما واریز شود.

آموزش قدم به قدم درخواست انتقال وجه در پنل زرین‌پال

ابتدا وارد پنل زرین‌پال شده و روی گزینه «تسهیم فردایی» کلیک کنید تا صفحه زیر به شما نشان داده شود و سپس روی گزینه «ثبت تسویه جدید» کلیک کنید.

استفاده از سرویس تسهیم فردایی زرین‌پال

در پنجره نشان داده شده، مبلغ مورد نظر را وارد کرده و سپس شماره حسابی را که قصد واریز وجه به آن را دارید وارد نمایید و توضیحات مربوطه را وارد کنید.

تسهیم فردایی چطور کار می‌کند؟

سپس بر روی دکمه «ثبت تسویه» کلیک کرده و درخواست خود را نهایی کنید.
چنانچه شماره حساب مورد نظر در لیست شماره حساب‌های نشان داده شده نیست، از سمت راست منو گزینه «حساب‌های بانکی» را انتخاب کنید و از قسمت «حساب بانکی شرکای تجاری» بر روی گزینه «اضافه کردن حساب بانکی» کلیک کنید.

سرویس تسهیم فردایی

در پنجره نشان داده شده شماره شبا مورد نظر خود را در قسمت «وارد کردن شماره حساب بانکی» وارد کرده و ثبت کنید.

تسهیم روی تراکنش

سرویس تسهیم فردایی زرین‌پال

تقسیم و واریز مبلغ به شرکای تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.