راهنمای فعالسازی و استفاده از سرویس عیان زرین‌پال

راهنمای استفاده از سرویس عیان
راهنمای استفاده از سرویس عیان

شناسایی هویت خریدار در برخی از کسب و کارهای اینترنتی کمک شایان توجهی به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می‌کند. که انجام این فرآیند به کمک سرویس عیان زرین پال به سادگی امکان پذیر می‌باشد.
این سرویس، در واقع هویت واقعی خریدار و صاحب کارت بانکی که پرداخت با آن صورت می‌گیرد را مشخص کرده و برای شما عیان می‌کند. در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید مبلغ تراکنش فقط از کارت بانکی متعلق به خریدار کسر می‌شود و از کارت فرد دیگری پرداختی صورت نمی‌گیرد.

این سرویس به ویژه برای کسب و کارهایی مناسب است که می‌خواهند خریدار با کارت بانکی متعلق به خود خرید را انجام دهد.

نحوه درخواست استفاده از سرویس عیان

از آنجایی سازو کار این سرویس تطابق کد ملی و شماره تلفن همراه است، لازم است در گام اول، بخش پارامترهای ارسالی درگاه پرداخت خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که شماره تماس خریدار برای زرین پال ارسال شود. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید به قسمت مستندات زرین‌پال مراجعه نمایید.

در گام بعدی چنانچه پذیرنده زرین‌پال هستید کافیست وارد پنل کاربری زرین پال شده و از منوی سمت راست، گزینه تیکت‌ها را انتخاب کرده و درخواست فعالسازی این سرویس را برای هر کدام از درگاه پرداخت خود ثبت کنید. همینطور اگر از پذیرندگان فعلی زرین‌پال نیستید، بعد از ثبت نام می‌توانید از سرویس احراز هویت عیان استفاده کنید.

راهنمای استفاده از سرویس عیان

برای مطلع شدن از تراکنش احراز هویت شده، تراکنشی که کاربر برای پرداخت مبلغ آن از کارت خود استفاده کرده است کافیست بعد از ورود به پنل کاربری، از منو سمت راست، گزینه تراکنش را انتخاب کرده و لیست تراکنش ها را مشاهده کنید.

 سرویس عیان زرین‌پال

حالا روی تراکنش مورد نظر خود کلیک کنید تا صفحه جدیدی که نشان دهنده جزییات تراکنش است به شما نشان داده شود. در صورت احراز هویت کاربر؛ کنار شماره تماس خریدار نشانی وجود دارد که با کلیک بر روی آن عبارت «احرازه هویت شما تایید شده است.» نشان داده می‌شود.

معرفی سرویس عیان زرین پال

همین طور در صورتی که هویت خرید احراز نشده باشد و خرید از کارت بانکی شخص دیگری باشد، کنار شماره تماس خریدار علامت ضربدر به شما نشان داده می شود.

راهنمای استفاده از سرویس عیان

شروع فعال سازی سرویس عیان

با کلیک بر روی دکمه زیر درخواست فعال‌سازی و استفاده از این سرویس را از طریق ارسال تیکت ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.