اپلیکیشن زرین‌ پال، کیف پولی که گم نمی‌شود!

اپلیکیشن زرین‌ پال
اپلیکیشن زرین‌ پال

کیف پول شما ممکن است گم شود یا که آن را جا بگذارید اما حالا که برای همه، موبایل به یک جزء جدا نشدنی تبدیل شده است، پس چه بهتر که کیف پول شما هم داخل موبایل شما باشد!قدم به دوره‌ای گذاشته‌ایم که موبایل‌های هوشمند نقش پررنگی در زندگی روزانه ما دارند و این موضوع انکار ناپذیر هست. در شرایطی که ۸۶٪ افراد با اپلیکیشن‌ ها کار می‌کنند، در مقابل ۱۴٪ از افرادی که با موبایل وب‌ گردی می‌کنند، وجود یک اپلیکیشنی که بتواند تبدیل به یک کیف الکترونیک شود کاملاً لازم و ضروری است. در این مقاله قرار است با اپلیکیشن زرین پال آشنا شویم.

مزایا و ویژگی های اپلیکیشن زرین پال

اپلیکیشن موبایل زرین‌پال قصد دازد گوشی‌های هوشمند را به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل کند تا پرداخت‌ ها سریع‌تر و امن‌تر صورت بگیرد. بد نیست مروری داشته باشیم بر ویژگی‌های این اپلیکیشن که نه تنها برای پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال کاربردی و ضروری است، بلکه تلاش بر توسعه‌ی این اپلیکیشن و قابل استفاده بودن آن برای همگان است.

اپلیکیشن زرین پال و مدیریت همه‌ جانبه

احتمالاً در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باید پشت میز کامپیوتر نشست یا لپ‌ تاپ را روشن کرد و وارد سایت زرین‌ پال شد تا بتوان تراکنش ها، کیف‌ پول‌ها و در کل بخش مهم کسب‌ و‌ کار یعنی میزان فروش را مدیریت کرد.

اما یک حالت ممکن دیگر هم هست که می‌توان با موبایل و اپلیکیشن زرین‌پال این مدیریت را راحت‌تر از هر حالت ممکن دیگری انجام داد.

مدیریت تراکنش‌ ها

ریز به ریز اطلاعات و تراکنش‌های انجام شده مهم هستند، پس می‌توان با اپ زرین‌ پال به این مهم پرداخت و به این صورت حتی یک تراکنش را هم از دست نداد.

مدیریت کیف‌پول‌ ها

شاید در کیف پول خود ندانید چه خبر است، چقدر موجودی دارد یا چقدر پول در آن اضافه و کم شده، همه‌ی اینها را در کیف پول الکترونیک خود هم می‌توانید انجام دهید، با این تفاوت که همواره میدانید در آن چه خبر است. می‌توان به کیف پول خود مبلغی اضافه کرد یا از آن برداشت کرد به کارت‌ های بانکی خود، کیف پول جدید ساخت یا کیف‌ پول‌ های بلا‌استفاده را حذف کرد.

اپلیکیشن زرین‌ پال و پرداخت سریع

هنگام پرداخت اینترنتی شماره کارت، رمز دوم و CVV2 از موارد ضروری برای پرداخت است. بعضی از افراد شماره کارت خود را حفظ هستند و در نبود کارت هم می‌توانند پرداخت اینترنتی‌ای را انجام دهند، اما اگر شماره کارت را یادشان رفت چی؟ حتما نیاز به کارت هست.

با وارد کردن کارت‌های بانکی در اپلیکیشن زرین‌ پال می‌توان در هنگان پرداخت فقط رمز دوم و CVV2 را وارد کرد و یک پرداخت سریع‌تر را تجربه کرد. همچنین شاید برایتان جذاب باشد که می‌شود با دوربین موبایل و اسکن QR کد، باز هم یک پرداخت سریع را تجربه کرد.

پشتیبانی همراه

مدیریت کارها با اپلیکیشن زرین‌ پال این موقعیت را به وجود می‌آورد که بتوان در لحظه و در صورت بروز مشکل، از یک پیشتیبانی همراه نیز بهره برد.

در اپلیکیشن زرین‌ پال این امکان فراهم شده است تا به راحتی تیکت زده شود و زمانی که به تیکت ارسالی پاسخی داده شد، می‌توان خیلی سریع و راحت از طریق ناتیفیکیشن یا همان بخش اعلان‌ها از پاسخ تیکت مطلع شد.

کارت به کارت

انتقال وجه از یک کارت بانکی به یک کارت بانکی دیگر، علاوه بر اینکه از طریق دستگاه‌های خودپرداز (ATM) قابل انجام است، می‌تواند خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از طریق موبایل و اپلیکیشن‌های بانکی نیز صورت بگیرد.

به وسیله‌ی اپلیکیشن زرین‌پال و در صورت داشتن زرین‌ کارت، می‌توان به هر کارت بانکی مبالغ مورد نظر را کارت به کارت کرد.

اپلیکیشن زرین پال و خرید شارژ و پرداخت قبض

درست است که در حال حاضر خرید شارژ و پرداخت قبض به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است اما این امکان در اپلیکیشن زرین‌ پال می‌تواند تجربه‌ی کاربری بهتری را رقم بزند. همچنین اینکه از طریق زرین‌ کارت هم می‌توان پرداخت قبوض را انجام داد و مدیریت کرد.

اعلان‌های خوش‌خبر

این ویژگی در ظاهر شاید کمی پیش‌ پا افتاده به نظر برسد، یعنی بخش اعلان‌ها، اما این ویژگی زمانی جذاب می‌شود که وقتی برای تراکنش‌های انجام شده ناتیفیکیشن می‌آید، به این معنی است که محصولات ارائه شده در حال فروش هستند ؛)

دانلود اپلیکیشن

در حال حاضر نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن زرین‌پال آماده و در حال استفاده است که می‌توان از طریق کافه‌بازار یا پلی‌استور دانلود، نصب و استفاده کرد.

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن زرین‌پال هم در مرحله‌ی تست نهایی است و به زودی عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن زرین‌ پال همچنان در حال توسعه است و ویژگی‌ های جدید به آن اضافه خواهد شد که در زمان مناسب اطلاع‌ رسانی خواهد شد مخصوصاً از طریق کانال رسمی زرین‌پال در تلگرام.

و در آخر…

pejman

نماز و روزه‌هاتون قبول، عیدتون مبارک 🙂

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

17 دیدگاه

  1. محمدرضا

    محمدرضا خیلی از زرین پال راضیه
    محمدرضا آیفون داره
    محمدرضا میخواد از اپلیکشن های کاربردی مثل اپ زرین پال استفاده کنه
    به فکر محمدرضا ها باشین!
    😉

    1. ما مخلص محمدرضا هم هستیم 🙂
      چشم محمدرضا جان، اپلیکیشن iOS هم در حال آماده‌سازی هست و در اختیار کاربران عزیزمون قرار خواهد گرفت.

  2. سلام زرین پال با اینکه طی جریانات گذشته تونست روند و کیفیت فعالیتشو حفظ کنه ، اما واقعا دو چیز مورد نیاز رو در سرفصل کاراش بزاره حله!
    ١. اپ برای ایفون داران
    ٢. یک سامانه وابسته به خود زرین پال جهت خرید شارژ سریع و پرداخت با موجودی حساب.

    همیشه موفق و سربلند باشید

    1. سلام احمدرضا کریمی عزیز 🙂
      ممنون برای نظرت، هر دو موردی که گفتین در حال کار روشون هستیم و به امید خدا انجام میشه. و همچنین شما 🙂

  3. سلام , میشه بگید اپلیکیشن iOS زرین پال حدودا کی منتشر میشه ؟ ما خیلی وقته که منتظریم !
    ممنون از زرین پال

    1. سلام آرین جان 🙂
      تاریخ دقیقی براش نیست اما قول میدیم زودی منتشر بشه.

      1. سلام . یک سال گذشت ? زمان نمیدید هنوز . ما منتظریم ??

        1. مسعود امینی

          سلام. دم شما گرم. در چند هفته آینده نسخه جدید رو نمایی خواهد شد.

          1. دم تو هم گرم اختیاد داری…یه چیزناقابلیه داش…!!

  4. سيد محمد رضوي

    سلام من گوشیم مشکل داره از نوار پایین نرم افزار که کیف پول و تکرار تراکنش و بارکد هست نمیتونم استفاده کنم در میتونید جای اینها عوض کنید

  5. اطلاعاتمون سرقت شدش ؟
    بنده خیلی از در گاه ما استفاده میکردم و واقعا هم راضی بودم
    دیشب که خاصتم و.ارد سایت شم دیدم کپ کردم

    بعدش همون به فرض روتر روهم در تلاش هستین دستگیر کنید
    راهی هستش؟
    ردی به جا گذاشته:/

    1. محمد جان ما به کمک پلیس فتا در حال پیگیری موضوع هستیم

  6. سلام میشه از کیف پول به عابر بانک انتقال داد

  7. اپلیکیشن بی نظریه
    با ارزوی سلامتی برای تمامی پرسنل زرین پال

  8. محمد علی

    کیف پول های الکترونیکی تا موقعی که مشکلات فیزیکی را حل نکنند خیلی جذاب نیستند. من خیلی دوست دارم در سوپر مارکت محل هم از پرداخت موبایلی استفاده کنم ولی اونجا که میرسم باید ببینم حالا کیف پولی که من استفاده میکنم خدمات داره یا نه، در پرداخت های تاکسی های درون شهری، سرویس های اینترنتی تاکسی مثل اسنپ، فروشگاه های زنجیره ایی درگاه پرداخت داره یا نه، اگر روزی همچین کاری انجام بشه که با خیال راحت بتونیم روی کیف الکترونیک حساب کنیم اون موقع جذاب هستند. در حال حاضر هر کیف الکترونیکی چند کار معمول مثل خرید شارژ و کارت به کارت را انجام می دهد و این موارد من را قانع نمی کنند که حتی کیف پولم را شارژ کنم. الان هم داشتم دنبال کیف پولی الکترونیکی میگشتم که این کارها را بکنه تا اینکه به اپ شما رسیدم که خب نسخه ios نداره تا تست کنم 🙂

    1. امین شیرکوند

      سلام محمدعلی عزیز.
      ممنون از توضیحاتی که دادی. اپ ما رو میتونی از این لینک دریافت کنی.

  9. لعیا کریمی

    سلام خسته نباشید
    من از این سایت پرداخت کردم ولی تو ربات نوشته بودن هفت هزار تومان منم چون همیشه از زرین پال پرداخت میکردم قیمت رو نگا نکردم بعد واریز وجه متوجه شدم هفتاد هزار تومان ازم بالا کشیدن فالورم نزدن واقعا بدجور کلاهبرداری شد لطفا راهنمایی کنین من چجوری اینو پیگیری کنم https://pep.shaparak.ir/payment.aspx?n=V89XOlJfbTJV5DTmLkaVPE6c0TMdmlbxqanfVvyQcVI%3D
    اینم سایت پرداختشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.