۱۰ ترفند افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی در سال 2023

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از فاکتورهای اصلی برای موفقیت است، زیرا اعتبار یک اکانت تجاری به چنین موضوعی تا حدودی وابسته خواهد بود. در نتیجه باید از تاکتیک‌های موثر برای رسیدن به این هدف استفاده کرد.

همان‌طور که می‌دانید، امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و میلیون‌ها کاربر در حال استفاده از این برنامه هستند. بسیاری از افراد نیز کسب‌وکار خود را در این شبکه راه‌اندازی کرده‌اند. یکی از موضوعات مهم برای Business Profile در اینستاگرام افزایش فالوور است، زیرا صفحه‌ای که تعداد دنبال کننده‌های آن بالا باشد از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود. از همین رو برای موفق شدن در فعالیت راه‌اندازی شده، باید با تکنیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شد.

آیا خرید فالوور اجبار است؟

یکی از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است. بسیاری از افراد که فعالیت خود را در زمینه کاری خاصی شروع کرده‌اند، گمان می‌کنند که برای شروع فعالیت تجاری خود باید فالوور بخرند، زیرا معتقد هستند که اگر تعداد فالوورهای پیج کاریشان کم باشد، نمی‌توانند در جذب بیشتر فالوور موفق شوند و به همین دلیل کسب‌وکارشان نیز شکست خواهد خورد. اما باید گفت که این‌طور نیست و تکنیک‌های مختلفی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد.

البته اگر تصمیم به خرید فالوور دارید، توصیه می‌شود که در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده و خرید خود را از کم آغاز کنید. سپس در ادامه با شیوه‌ها و نکات گفته شده، فالوورهای زیاد و واقعی را برای پیج اینستاگرام جذب کنید.

یکی از مشکلاتی که به ‌احتمال زیاد برای بسیاری از پیج‌های کاری پیش می‌آید، این است که این پیچ‌ها فالوور زیادی را به‌صورت فیک خریداری می‌کنند و برای مثال پیجشان ۱۰K فالوور دارد، اما تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها بسیار کم است. این موضوع نشان می‌دهد که شما به‌صورت تقلبی تعداد فالوورهای خود را بالا برده‌اید و این موضوع می‌تواند از اعتبار صفحه کاری شما کم کند. بنابراین شما باید از راه و روش مناسبی استفاده کنید تا فالوورهای واقعی که کسب‌وکار شما را دوست دارند، به دنبال کردن صفحه شما بپردازند.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام با 4 روش موثر و کارآمد

انتخاب یک پروفایل جذاب و مناسب

مسلما زمانی که شما قصد خرید دارید، مغازه‌هایی را برای این کار انتخاب می‌کنید که ویترین مناسبی داشته باشند. حال قسمت پروفایل در اینستاگرام نیز همان ویترین در مغازه‌ها است. اگر این بخش برای مشتری جذاب نباشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید به موفقیتی که در ذهن دارید، برسید. همچنین توجه داشته باشید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه تصویر به شمار می‌آید و به همین دلیل این تصاویر هستند که حرف اول و آخر را در اینستاگرام می‌زنند.

برای انتشار تصویر پروفایل، شما باید یک عکس جذاب و خلاقانه داشته باشید. به‌طوری‌که کاربر با نگاه اول از این عکس خوشش بیاید و بخواهد که شما را از آن به بعد دنبال کند. طبق آماری که وجود دارد، بسیاری از پیج‌های اینستاگرام، به دلیل داشتن عکس‌های جذاب دنبال می‌شوند. پس از تاثیر عکس در پروفایل غافل نشوید و سعی کنید عکسی که به برند شما مربوط است را در صفحه خود قرار دهید.

در بیو خود را معرفی کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، باید پروفایل شما به‌طور کامل بهینه شده باشد. یکی از اقداماتی که برای بهینه‌سازی باید انجام دهید، تکمیل بیو در اینستاگرام است. شما باید در این بخش اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار دهید که متوجه کسب‌وکار شما شود و به دنبال کردن صفحه بپردازد. دقت داشته باشید که تعداد نوشته‌ها برای این بخش محدود است، بنابراین باید متنی آماده کنید که در کمال کوتاهی، مفهوم لازم را برساند. البته دقت داشته باشید که نوشتن بیو اینستاگرام اصول مخصوص به خود را دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید بهترین نوشته را برای این بخش آماده کنید.

از طرفی شما می‌توانید در صفحه اول پروفایل خود، لینک مخصوص به کسب‌وکار خود را نیز قرار دهید. در حقیقت داشتن یک لینک پرداخت می‌تواند باعث مدیریت بهتر فعالیت شما شود و کاربران نیز اطمینان پیدا می‌کنند که کسب‌وکار شما حقیقی و معتبر است. حال برای خرید لینک پرداخت مربوط به خودتان، به شما مجموعه زرین پال را پیشنهاد می‌دهیم. در این مجموعه افرادی مشغول به فعالیت هستند که در تلاش‌اند شیوه‌های مدیریت کسب‌وکار و صفحه‌های اجتماعی چون اینستاگرام را برای شما راحت کنند. از همین رو توصیه می‌شود درگاه پرداخت الکترونیکی موردنظر خود را از این مجموعه دریافت کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

برای افزایش فالوور اینستاگرام، از وب‌سایت خود کمک بگیرید

به‌طور معمول بیشتر کسب‌وکارها که فعالیت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع کرده‌اند، وب‌سایت مخصوص به خود را در اختیار دارند. ایده استفاده از وب‌سایت برای افزایش فالوور، یک ایده خلاقانه و مناسب به نظر می‌رسد. برای مثال شما می‌توانید در زیر پست‌هایی که در سایتتان منتشر می‌کنید، بنر اینستاگرام را نیز قرار دهید. در این صورت افرادی که از طریق صفحاتی چون گوگل با شما آشنا شده‌اند، با دیدن بنر ترغیب می‌شوند تا پیج شما را نیز داشته باشند و از آن پس خریدهای خود را از طریق فروشگاه شما انجام دهند. در نتیجه در صفحه وب‌سایت خود اطلاعاتی چون آدرس سایت اینستاگرام را نیز قرار دهید.

از پست‌های ویروسی و چالشی برای دیده شدن استفاده کنید

یکی از کارهایی که شما می‌توانید از طریق این شبکه اجتماعی انجام دهید و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید، استفاده از پست‌های ویروسی و چالشی است. باید محتوایی آماده کنید که کاربر با مطالعه و خواندن آن، به دنبال کردن صفحه کاری ترغیب شود. برای مثال شما می‌توانید در پستی که آماده کنید، از کاربران خود درباره یک موضوع مشخص، سوال بپرسید.

 به دنبال این کار، کاربران بسیاری برای پاسخ دادن به سوال مطرح شده، کامنت می‌گذارند و در این میان بسیاری از افراد پست شما را از طریق دایرکت به دیگر افراد نیز ارسال می‌کنند یا حتی امکان منشن کاربران دیگر نیز در زیر پست وجود دارد. این دقیقا همان پست ویروسی است که می‌تواند صفحه شما را بین کاربران پخش کند.

افزایش فالوور اینستاگرام با انجام تبلیغات آنلاین و آفلاین

از دیگر شیوه‌های مرسوم برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌توان به انجام تبلیغات آفلاین و آنلاین اشاره کرد. تبلیغات آنلاین در فضاهایی چون اینستاگرام، تلگرام یا توییتر انجام می‌شوند. به‌عنوان ‌مثال شما می‌توانید برای انجام این تبلیغ از اینفلوئنسرها یا افرادی که تعداد دنبال کننده‌های آن‌ها بالا است، کمک بگیرید و با پرداخت یک هزینه معقول، برند و کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید.

دیگر شیوه تبلیغ که به‌صورت آفلاین است، برای کسب‌وکارهای سنتی که در کنار این شیوه، اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرده‌اند، مناسب خواهد بود. شما می‌توانید بر روی تراکت‌ها و بروشورهایی که آماده می‌کنید، آدرس صفحه‌ اینستاگرام خود را بنویسید. در ادامه اگر تبلیغ به‌درستی نوشته شده باشد، افراد زیادی تصمیم به دنبال کردن صفحه ‌اینستاگرام شما خواهند گرفت.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

بیشتر بخوانید: ریلز اینستاگرام چیست؟

تگ لوکیشن را فراموش نکنید

یکی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده، امکان تگ کردن لوکیشن برای پست‌ها و محتواهای دیگر است. این کار باعث می‌شود که پست موردنظر برای افرادی که در منطقه تگ‌شده حضور دارند، به نمایش درآید. این کار یکی از راه‌های شگفت‌انگیز برای افزایش فالوور اینستاگرام به شمار می‌آید که پس از گذشت مدت زمانی متوجه تاثیر آن خواهید شد.

محتواهای خود را در زمان درست منتشر کنید

اگر شما برای کسب‌وکار خود Business Profile راه‌اندازی کرده‌اید، از قابلیتی چون insights مطلع هستید. این بخش به شما اجازه می‌دهد که فعالیت و عملکرد خود را به‌طور کامل بررسی کنید و ازengagement rate مطلع شوید. یکی از کارهایی که می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید، انتشار پست در زمان‌های مناسب است. حال برای آنکه بدانید کدام زمان مناسب خواهد بود، استفاده از قابلیت insights را پیشنهاد می‌دهیم. دقت داشته باشید که این کار باعث بیشتر دیده شدن محتوای شما می‌شود و می‌تواند فالوور بیشتری برای شما به همراه آورد.

استفاده از منشن و هشتگ را فراموش نکنید

از دیگر اقداماتی که باعث بیشتر دیده شدن فعالیت شما می‌شود، می‌توان به استفاده از هشتگ و منشن اشاره کرد. مثلا می‌توانید بر روی استوری‌های خود، افرادی را که نرخ تعامل آن‌ها با کاربرانشان بالاست، منشن کنید. این کار باعث دیده شدن استوری شما برای فرد خواهد شد و اگر حوزه شما مرتبط با حوزه فعالیت فرد مقابل باشد، می‌تواند استوری شما را در صفحه خود قرار دهد و با این کار فالوور بیشتری برای شما فراهم سازد.

همچنین شما می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام از Hashtag مرتبط با فعالیتتان استفاده کنید. شما زیر هرکدام از پست‌های خود، می‌توانید حداکثر ۳۰ هشتگ مختلف قرار دهید. استفاده از هشتگ‌ها موثر است اما نباید از هشتگ‌های غیرمرتبط استفاده کنید. امکان استفاده از هشتگ در استوری‌ها نیز وجود دارد. حال ممکن است برخی از افراد محصول و خدمات موردنظر خود را از طریق هشتگ سرچ کنند که در چنین حالتی محصولات و خدمات شما برای آنها به نمایش در خواهد آمد.

قانون تعامل ۲۰ دقیقه برای افزایش فالوور اینستاگرام

قانون تعامل ۲۰ دقیقه یکی از تکنیک‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است. شما در این روش باید ۲۰ دقیقه قبل از آنکه پست جدید خود را انتشار دهید، به تعامل با دیگر افراد بپردازید. یعنی شما باید پست‌های آن‌ها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. این کار باعث می‌شود بعد از ۲۰ دقیقه که شما محتوای خود را آپلود کردید، آن افراد نیز متقابلا به پیج شما سر بزنند. این تکنیک می‌تواند کم‌کم به یک تعامل همیشگی و واقعی تبدیل شود و فالوورهای زیادی به همراه آورد.

روش و تکنیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بسیار زیاد است و شما می‌توانید بدون آنکه خرید ‌فالوور انجام دهید، تعداد دنبال کننده‌های پیج خود را افزایش دهید. اما دقت داشته باشید که اگر تکنیک‌ها به‌صورت اصولی انجام نشوند، نتیجه معکوسی به همراه خواهند داشت. پس برای آنکه شکست نخورید، تمام نکات را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.