چهارمین همایش آینده وب و موبایل ایران

همایش آینده وب و موبایل، یک رویداد دو روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ی وب و موبایل در جهان و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.

در رویداد امسال همانند سال‌های پیش، روندهای تازه جهانی که در آینده‌ی نزدیک در حوزه‌ی فناوری‌های وب و موبایل کشور می‌بایست به وقوع بپیوندد مورد بررسی و نقد قرار می‌گیرد. طبق روال هر سال، در این رویداد از کسانی که در حوزه‌های تخصصی خود علاوه بر دانش فنی، قدم‌های اجرایی و ملموسی برداشته‌اند دعوت شده، تا تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

شرکت کنندگان در این همایش، ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان صنعت، می‌توانند موقعیت‌های شغلی و هم تیمی‌های جدید برای کسب وکار خود بیابند.

این همایش برای مدیران ارشد سازمانها، صاحبان کسب وکارهای کوچک و متوسط، طراحان و توسعه دهندگان وب سایت و موبایل، دانشجویان و علاقه‌مندان، دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.

در چهارمین همایش آینده وب و موبایل موضوعاتی حول مدیریت و توسعه نرم‌افزار، بازاریابی دیجیتالی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا مطرح خواهد شد. همچنین در روز دوم همایش نیز کارگاه‌های آموزشی با هدف انتقال دقیق‌تر و تجربی برخی از محتوای رویداد تدارک دیده شده است که علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل در یکی از این کارگاه‌ها که بصورت همزمان برگزار می‌شود شرکت نمایند.

چهارمین دوره‌ی همایش آینده وب و موبایل در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود.

برای بررسی بیشتر و حضور در چهارمین همایش آینده وب و موبایل ایران می توانید به وب سایت fowm.ir مراجعه نمایید.

با کد تخفیف zarinpal می‌تونید تا ۲۵ هزار تومن تخفیف داشته باشین برای خرید بلیت، عجله کنید 🙂

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

1 دیدگاه

  1. همایش مفیدی بود
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.