استارتاپ ویکند صنایع خلاق در گرگان برگزار می شود

رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آذر ماه با همکاری بازی‌سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می‌شود.

این استارتاپ ویکند در رابطه با صنایعی است که تکنولوژی وارد آنها شده و قالب جدیدی از آن‌ها ارائه شده است و می‌تواند در حوزه‌هایی مانند بوم‌گردی، اپلیکیشن، صنایع دستی، گردشگری، بازی‌های ویدیویی، انیمیشن و سینما و… ورود پیدا کند.

افرادی که تصور می‌کنند در این زمینه ایده دارند و نیازمند سرمایه‌گذار هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت این را دارند که در یک بازه زمانی ۵۴ ساعته با کمک منتورها ایده‌های خود را ارزیابی و به مرحله اجرا برسانند.

فراخوان شرکت در این استارتاپ ویکند از تاریخ یک آبان منتشر شده و تا ۱۸ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

شرکت در این استارتاپ ویکند هیچگونه محدودیتی ندارد و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

هدف از برگزاری این رویداد در کنار هم قرار گرفتن پتانسیل‌ها و ایده‌ها در کنار یکدیگر است تا در محیطی مناسب و در قالب کار تیمی به همکاری بپردازند.

اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، موسسه آموزش عالی گلستان، اتاقک، زرین‌پال، ایوند، مکتب خونه، اخبار رسمی، دیجیاتو، وبنا، فرانش و چندین مجموعه ی استارتاپی حامیان این رویداد کشوری خواهند بود.

همراهان عزیز زرین‌پال می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد از کد تخفیف zarinpal-40 استفاده کنند و از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

اطلاعات بیشتر + ثبت‌نام در رویداد

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.