آسان‌ پرداخت زرین‌ پال، روشی برای فروش و پرداخت آسان

آسان پرداخت زرین پال
آسان پرداخت زرین پال

 در این پست از وبلاگ زرین‌پال قصد داریم یکی از سرویس‌های پرطرفدار زرین‌ پال، یعنی درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام و تلگرام  یا همان آسان پرداخت و زرین‌ لینک را معرفی کنیم.

به طور خلاصه می‌توان گفت، زرین‌لینک ، دستیار کسب و کارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که یکی از  خدمات آن ارائه درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام و تلگرام است. با استفاده از زرین‌لینک شما می‌توانید به راحتی روش مطمئن و کم هزینه‌ای را برای فروش و پرداخت در اینستاگرام و تلگرام و مدیریت بهتر تراکنش‌های مالی خود انتخاب نمایید.

اجازه دهید در ادامه همراه با هم کمی با جزئیات بیشتر به این سرویس درگاه پرداخت اینستاگرام زرین‌پال نگاه کنیم و آن را برای شما عزیزان موشکافی و برای خود مرور کنیم.

ایده زرین لینک از کجا شکل گرفت

بسیاری از ما تا به حال از اینستاگرام و یا تلگرام خرید داشته‌ایم. پیغام در دایرکت اینستاگرام یا تلگرام و بعد کارت به کارت کردن مبلغ و ارسال عکس از فیش پرداختی، یا پرداخت در محل و تحویل محصول خریداری شده، ممکن است تجربه جالبی از خرید اینترنتی نباشد.

به خصوص برای فروشندگان که باید اطلاعات پرداختی هر مشتری را به صورت جداگانه چک کنند. اینجا بود که ایده‌ی زرین‌ لینک به عنوان در گاه پرداخت اینستاگرام و تلگرام شکل گرفت؛ ایجاد یک لینک پرداخت کوتاه که فروشنگان با درج اطلاعات محصول و قرار دادن لینک خرید زیر عکس محصول خود، خریداران را مستقیما به درگاه پرداخت هدایت کنند و پرداخت در اینستاگرام و تلگرام را برای آنها تسهیل کنند.

ویدیو معرفی آسان پرداخت (زرین‌ لینک)

ما برای معرفی آسان‌پرداخت (زرین‌لینک) یک ویدیو تهیه کردیم که در واقع اهمیت این سرویس را نشان می‌دهد. خوشحال میشویم این ویدیو ۴۵ ثانیه‌ای جذاب را تماشا کنید تا بعد از آن بپردازیم به بیان جزئیات و توضیحات دیگر.

آسان‌ پرداخت را در کجاها می‌توان استفاده کرد؟

ایده‌ی اولیه‌ی آسان‌ پرداخت حول محور شبکه‌ های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام بوده است اما این سرویس قابل استفاده در وبلاگ‌ها (هر نوع وبلاگی در هرکدام از سرویس‌های وبلاگ‌دهی)، شبکه‌های ارتباطی، انجمن‌های گفتگو و در نهایت شبکه‌های اجتماعی که جای خود دارند.

نحوه استفاده از آسان پرداخت زرین پال

در زرین‌پال عضو شوید و بعد از تایید ثبت‌ نام و ارتقاء به سطح نقره‌ای، گزینه‌ی آسان‌ پرداخت را در منوی کاربری خود به وضوح خواهید دید.

نحوه استفاده از آسان پرداخت زرین پال

وقتی روی گزینه‌ی ایجاد لینک آسان‌ پرداخت کلیک کنید از شما خواسته می‌شود مورد استفاده‌ی خود را مشخص کنید، ساده یا پیشرفته.

فیلدهای مورد نیاز را پر کرده و کلیک کنید روی گزینه‌ی ایجاد آسان‌ پرداخت جدید.

مزایای زرین لینک

تسویه حساب در کمتر از ۲۴ ساعت

با استفاده از زرین‌لینک، مبلغ تراکنش‌های شما در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

حفظ هویت فرد فروشنده

حفظ اطلاعات حساب و هویت فردی یکی از دغدغه‌های همیشگی فروشندگان است. شما با استفاده از زرین‌لینک به راحتی می‌توانید به جای قرار دادن اطلاعات کارت بانکی خود، یک درگاه اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

بدون سقف تراکنش پرداخت

  یکی از مهم‌ترین مزیت‌های زرین‌لینک نسبت به روش کارت به کارت کردن، از بین رفتن محدودیت سقف تراکنش تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان است. درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام و تلگرام طراحی شده در زرین‌پال، مشکل کسب‌وکارهایی که نیاز به انتقال مبالغ بالاتر دارند را به راحتی حل می‌کند.

دریافت اطلاعات

هم خریداران و هم فروشندگان نیاز دارند بعد از پرداخت، با دیدن یک رسید یا اطلاعاتی، از خرید و فروش خود مطمئن شوند. خریداران اطلاعات خود را وارد می‌کنید و پس از پرداخت یک رسید برای پیگیری پول پرداختی خود دریافت می‌کنید تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانید از همین رسید پیگیری کنید. فروشندگان نیز برای هر محصول می‌دانند چه کسی در چه تاریخی و با چه مشخصاتی برای خرید محصولشان اقدام کرده است. هم چنین فروشندگان می‌توانند قبل از پرداخت سایر مشخصات خریداران از جمله: نام کاربر، ایمیل و شماره تلفن آنها را نیز دریافت نمایند.

 سادگی در استفاده

سادگی در استفاده از زرین‌لینک در هر بخش از این سرویس کاملاً قابل لمس هست. فروشندگان به راحتی می‌توانند درگاه پرداخت مورد نظر خود را بسازند و خریداران نیز می‌توانند به سادگی تراکنش خود را انجام دهند.

کوتاه بودن لینک

هر چیزی مفید و مختصر بودنش خوب است. حتی لینک‌ها. برای سرویس زرین‌لینک از یک دامنه‌ی کوتاه (zarinp.al) استفاده کرده‌ایم تا استفاده از آن را راحت‌تر کند.

کد تخفیف

فروشنده به‌‌راحتی می‌‌تواند لینک کد تخفیف مورد نظر خود را در زرین‌‌لینک تعریف و مشخص کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد

تکمیل فرآیند خرید

پس از این‌‌که مشتری پرداخت خود را نهایی می‌‌کند، فروشنده می‌‌تواند پیامی با مضمون دلخواه و مرتبط با تراکنش‌‌های موفق یا ناموفق برای مشتری خود ارسال کند

تعریف تعداد سفارش

در زرین‌‌لینک محدودیتی در تعریف تعداد سفارش برای هر محصول وجود ندارد.

مدیریت محصولات

با زرین‌‌لینک می‌‌توان به صورت جداگانه، برای هر محصول فروشگاه سقف ثبت سفارش تعیین کرد و یک لینک پرداخت با قیمت مشخص و مجزا به آن اختصاص داد.

مدیریت امورمالی و تراکنش‌‌ها

در پنل مدیریتی زرین‌‌پال، گزارش دقیقی از تمام تراکنش‌‌ها بر اساس محصول، تاریخ، مبلغ و نام پرداخت‌‌کننده قابل مشاهده است و تایید تراکنش‌‌‌‌ها، نیازی به چک کردن فیش‌‌های واریزی با بانک مبدا نخواهد داشت.

آسان‌پرداخت یا زرین‌لینک چقدر هزینه دارد؟

استفاده از آسان پرداخت برای ماه اول رایگان است و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای پرداخت آنلاین را به فروشگاه خود در شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید. بعد از آن تنها ۲۰۰ تومان بابت هر تراکنش دریافت می‌شود. البته شما می‌توانید انتخاب کنید که مبلغ هر تراکنش از پرداخت کننده یا از جانب شما کسر شود.

امیدوارم توضیحات کامل بوده باشد و اگر شما نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام و یا تلگرام دارید و یا فردی را می‌شناسید که نیاز به این سرویس دارد، ما را به او معرفی کنید. اگر سوالی درباره‌ی این سرویس زرین‌ پال دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات این پست به ما بگویید و یا از صفحه زرین‌ پال در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیدن کنید.

 

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

126 دیدگاه

  1. درود
    در اینستاگرام لینک‌ها به صورت متن در پایین عکس می‌آید و با کلیک روی آن به جای خاصی هدایت نمی‌شویم. درست است؟ یا با کلیک بر روی لینک به جایی هدایت می‌شویم؟
    ممنون

    1. علی امیری

      سلام
      رضا جان مرسی ازينکه با ما همراه هستی. به عنوان مدير يکی از بهترين رسانه های فعال در اين حوزه، هميشه ازت ممنون هستيم که واقعيت ها رو منتقل ميکنيد.
      در خصوص اينستاگرام متاسفانه اين مشکل وجود داره و در موبايل بايد کپی بشه. ولی ان شاء الله بزودی راهکاری هایی هم برای اين موضوع ارائه ميديم و آسان پرداخت رو برای شبکه های اجتماعی ساده تر و کاربردی تر ميکنيم.

  2. سلام
    یک سوال دارم، آیا آسان پرداخت هم مثل وب گیت امکان وریفای پرداخت از طریق api رو داره؟
    منظورم این هست از طریق سایت مبدأ به صورت خودکار بشه چک کرد که آیا پرداخت انجام شده یا نه؟

    1. علی امیری

      سلام
      نه متاسفانه آسان پرداخت چنين قابليتی نداره و برای اين مورد بايد از وب گيت يا زرين گيت استفاده کنيد.

  3. با سلام
    ما بعد از خرید به یک صفحه هدایت میشیم.
    از کجا بفهمیم واقعا اون فرد پرداختی انجام داده؟
    آیا سشن یا متغیر خاصی برای کنترل وجود داره که بعد از برگشت فرد بتونیم ازش استفاده کنیم؟
    یعنی ما تبلیغات رو در تلگرام برای فروش فایل یا مقاله آنلاین انجام بدیم بعد از طریق این لینک پرداخت کنه و به یک صفحه مشخص در سایت ما بعد از پرداخت وصل بشه و بتونیم اونجا تشخیص بدیم که پرداخت صورت گرفته یا نه بعد آدرس فایل دانلودی رو به فرد خریدار بدیم.
    ممنون

    1. علی امیری

      سلام
      — برای آسان پرداخت کاربر پيش از پرداخت اطلاعات خودش رو وارد ميکنه و در پنل زرين پال در دسترس هست.
      — همچنين برای فروش فايل شما ميتونيد لينک فايل رو برای پرداخت موفق قرار بديد تا بعد از پرداخت فايل به صورت خودکار دانلود بشه.
      — اما اگر نياز به آتوريتی اختصاصی برای هر پرداخت داريد بايد از درگاه پرداخت زرين پال استفاده کنيد.

      1. مقصود آشنا

        سلام لطفا میشه بگید چطور میتونم برای فروش فایل لینک فایل رو برای پرداخت موفق در کد آسان پرداخت قرار بدم تا بعد از پرداخت فایل به صورت خودکار دانلود بشه؟
        خیلی ممنون

        1. سلام دوست عزیز.
          اول عذرخواهی می‌کنم برای پاسخگویی دیر به پرسشتون
          اگه لینک دانلود رو در بخش ارجاع کاربر پس از پرداخت موفق قرار بدید، بعد از پرداخت فایل به صورت خودکار شروع به دانلود میشه.
          🙂

  4. سلام
    لطفا امکان پرداخت با مبلغ آزاد رو هم اضافه کنید تا مجبور نباشیم تعداد زیادی لینک با مبالغ مختلف درست کنیم و این امکان کاربردی تر بشه.
    متشکرم

    1. سلام شهاب جان. این مورد در آسان‌پرداخت در حال توسعه و انجام هست، چشم، به زودی انجام میشه. ممنون.

  5. سلام من چطوری میتونم بدون داشتن سایت یه درگاه پرداخت بسازم

    1. مصطفی جان وقتی در زرین‌پال عضو شدید و سطح نقره‌ای شدید، از طریق منو و بخش آسان‌پرداخت یک لینک پرداخت دریافت می‌کنید و از اون لینک هرجا میتونید استفاده کنید، بدون نیاز به داشتن وبسایت.
      امیدوارم تونسته باشم توضیح مناسب بدم، اگه مشکلی بود بفرمایید. ممنون.

  6. با سلام
    این بهترین سرویسی هست که تابحال دیدم
    لطفا امکانی قرار بدید که بعد از خرید های موفق شماره تراکنش رو بتونیم به سرور خودمون ارسال کنیم ، معرفی یک فایل PHP در موقع ساخت یک درگاه آسان پرداخت < و ارسال یک آرایه فکر نمیکنم کار سختی باشه ، و همچنین اینکه آیا پارامتر به درستی ارسال شده باشه ،

    1. سلام جواد عزیز
      ممنون از لطف و نظرتون
      داستان ار این قرار هست که این سرویس مخصوص وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی است و امکانات ساده‌تری داره و امکانات کاملی که در درگاه پرداخت ارائه می‌شه رو شامل نمی‌شه.
      در هر صورت ممنون برای پیشنهادت جواد عزیز 🙂

  7. سلام خسته نباشید، ممنون ک انقدر کار مارو راحت می کنید 🙂 . کاش با پست ج. ا. ا هم قرار داد می بستید ، که بعد پرداخت سریع امکان ارسال پستی محصول هم فراهم می شد.. چقدر خوب می شد…

    1. علی امیری

      سلام
      به صورت کلی زرين پال برنامه ای برای تبديل شدن به cod نداره ولی راهکار شما بعد از دريافت وجه اين هست که محصول رو از طريق شماره 193 مربوط به پست ارسال کنيد.
      در اين صورت ميتونيد بدون بيرون رفتن محصول رو ارسال کنيد و مامور پست در محل محصول رو از شما تحويل ميگيره.

  8. سلام، اگر بخواهیم از طریق آسان پرداخت لینک دانلود فایل رو بفروشیم همیشه این مساله وجود داره که ما نمیخوایم لینک دانلود رو خریدار ببینه و به رایگان منتشر کنه. آیا امکانش هست که زرین پال لینک دانلود رو به طریقی از خریدار مخفی کنه یا لینک جعلی و فیک بهش نشون بده؟

    1. علی امیری

      سلام
      متاسفانه آسان پرداخت اين قابليت رو نداره و بعد از فروش لينک بازگشت (که در اين مورد لينک فايل هست) رو نمايش ميده. برای حل اين مشکل ميتونيد از افزونه های مخصوص فروش فايل استفاده کنيد.

  9. سلام
    لطفا این امکان رو هم ایجاد کنید که بعد از پرداخت ایمیلی برای خریدار ارسال بشه و لینک های دانلود براش فرستاده شه، در حال حاضر میشه خریدار رو به یه لینک هدایت کرد.
    برای مثال وقتی که میخوایم محصول دیجیتالی رو بفروشیم که چند لینک دانلود داره به مشکل میخوریم. (در ضمن بنده فقط وبلاگ دارم)
    ممنون

    1. با سلام،
      در حال حاضر این امکان رو نداریم. شما می توانید برای این منظور یک صفحه ایجاد کرده و لینک های دانلود رو قرار بدین و پس از پرداخت به صفحه مورد نظر هدایت کنین.

  10. سلام من روی فایل هام رمز گذاشتم و باید رمز رو بعد خرید به فرد بدم میشه موقع خرید موفق رمز فایل به ایمیل خریدار منتقل بشه یا باید بعد خرید و دانلود چک کنم اگه خرید موفق بوده رمز رو بدم؟

    1. صدارا جان از سیستم فروش فایل خاصی استفاده می‌کنید؟
      روی وبلاگ ی سایت؟
      ممنون

  11. با سلام . یکی از همکاران شما تقریبا همین سیستم رو داره اما بعلاوه اینکه کد تخفیف رو هم میشه برای آیتم ها تعریف کرد که خیلی کاربردیه .

    اما مهمترین مشکلی که داره اینه که کاربر برای استفاده از بن تخفیف حتما باید عضو سایت بشه و این موضوع باعث شده خیلی از خریدارانم بعد از مراجعه به لینک منصرف بشن . تا حدی که مجبور شدم کد تخفیف رو بردارم.

    آیا شما قرار هست که این قابلیت رو به این سیستم اضافه کنید ؟ اگر مد نظر دارید حدوداً چه زمانی آماده میشه و آیا شما هم ممکنه برای استفاده از بن تخفیف ممکنه از خریدار بخوایید عضو سایت بشه .

    باتشکر

    1. سلام علی جان 🙂
      ما در حال پیاده‌سازی همچین سرویسی با ویژگی‌های بیشتر و بهتری هستیم که احتمال میره تا دو هفته‌ی آینده معرفی و برای استفاده در اختیار کاربران عزیز قرار بگیره.
      ممنون از شما 🙂

  12. سلام چگونه میتوان کد زرین پال را در اینستاگرام گذاشت تا ابی باشه و تا کلیک بر روی ان هدایت به صفحه زرین پال شود

    1. سینا جان اینستاگرام اجازه نمیده تو قسمت کپشن لینک قرار داد، به ناچار کاربر باید لینک رو کپی کنه

  13. سلام. دوتا سوال کلی داشتم. اول اینکه موقع پرداخت، شخص خریدار برای ورود اطلاعات بانکی، به سایت شاپرک ارجاع داده میشه؟ یا توی همین زرین پال باید پرداخت کنه؟
    و دوم، خریدار بعد از خرید، رسید و کد پیگیری دریافت میکنه. آیا این کد برای فروشنده هم قابل مشاهده هست؟ (به جهت تایید پرداخت)

    1. سلام مهرداد جان
      قطعا در شاپرک اطلاعات وارد می‌شود و پرداخت صورت می‌گیرد.
      در آسان‌پرداخت برای رسید گزینه‌ای در نظر گرفته شده که می‌تونید استفاده کنید و برای خریدار رسید ارسال بشه و برای فروشنده هم در کیف پول این مورد قابل پیگیری هست.
      در ضمن برای پاسخگویی دیر به کامنت‌تون عذرخواهی می‌کنم.
      موفق باشید.

  14. بسیار عالی!
    سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید.

  15. سلام
    آیا امکان گذاشتن چند منو بصورت انتخاب سایز ، رنگ و تعداد امکانپذیر هست؟

    1. مسعود جان منظورتون از منو یعنی دقیقا کجا؟ ؛)

  16. سلام
    فرق “لیست آسان پرداخت” و “لینک شخصی من”چیست ؟خواهش میکنم یه توضیح مختصر بدید .من میخوام توی ایتستاگرام و تلگرام از یک لینک پرداخت استفاده کنم چطور میتونم از آسان پرداخت استفاده کنم؟
    ممنونم

    1. سلام محسن جان 🙂
      برای کاری که شما می‌]واید انجام بدین از همون آسان پرداخت باید استفاده کنید.
      لینک شخصی یعنی شما یه آدرس داری مثل zarinp.al/mohsen
      تو این لینک هرکی هر مقدار که بخواد می‌تونه براتون پول بریزه
      امیدوارم خوب بوده باشه توضیحم.

  17. سلام
    من چطوری می تونم در سیستم آسان پرداخت دانلود به ازای پرداخت داشته باشم یعنی کاربر بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت بشه.
    ممنون می شم از بابت پاسخ دادنتون.

    1. سلام 🙂
      وقتی درحال ساخت آسان‌پرداخت پیشرفته و تکمیل فرم هستید، یه فیلد هست که میگه لینک بازگشت کاربر پس از پرداخت. اونجا هر لینکی قرار بدید کاربر به اونجا هدایت میشه.

  18. با سلام
    آیا آسان پرداخت امکان ارسال تاییدیه یا مثلا آرایه ای رو به صورت post یا get به آدرسی که تعریف میکنیم داره؟

    1. سلام پوریا جان 🙂
      این مورد رو تو آسان‌پرداخت نداریم ولی تو درگاه به طور کامل داریم.

  19. سلام
    در آسان پرداخت نمیشه کاربر تعداد رو وارد کنه؟ یا آدرس رو؟
    یعنی امکان ایجاد فیلدهای دیگه نیست؟
    مثلأ من تعیین کردم که قیمت عر عدد ۲۰۰۰ تومن، اما کاربر فقط میتونه ۱ محصول رو سفارش بده و آدرسش رو هم باید خودش جداگانه بفرسته برای ارسال محصول؟

    1. سلام امین جان
      در حال حاضر این امکان وجود نداره، ولی احتمالا اضافه میشه
      🙂

  20. سلام
    در چه وبلاگ هایی می تونم کد اسان پرداخت رو قرار بدم ؟
    چون بلاگفا ارور می ده و می گه کد مجاز نیست

    1. سلام 🙂
      تو هرجا و هر سرویس وبلاگ‌دهی، آسان‌پرداخت یه لینک هست، خرجا قابل استفاده‌ هست.

      1. خب پس حتما من اشتباه انجام می دم
        اول که توی اسان پرداخت یه درگاه پیشرفته درست می کنم و مشخصات شامل محل آپلود شدن فایلم و … رو وارد می کنم
        بعدشم می رم تو وبلاگ قسمت نوشتن پست جدید و مشخصات فایل فروشی رو می نویسم
        حالا که زیر اون توضیحات می خوام لینک دانلود رو بذارم نمی شه
        هر کدوم از لینک هایی که تو صفحه اسان پرداخت برام ایجاد شده رو توی پستم کپی می کنم موقع ثبت پست بلاگفا ارور می ده که شما کد غیرمجاز وارد کرده اید
        یه سرچی زدم و یه جا نوشته بود کد اسان پرداخت پی اچ پی هست ولی وبلاگا اجازه افزودن کد پی اچ پی نمی دن
        اگه نحوه ی ثبت تو وبلاگ رو توضیح بدید خیلی ممنون می شم
        و اینکه چطور بیش از یک لینک بذارم تو یه پست اخه همون محصول رو با یه کم تغییر با تخفیف هم می خوام بذارم

        1. دوست عزیزم آسان پرداخت ۴ نوع کد داره، برای وبلاگ یه همچین لینکی رو اگه قرار بدین در وبلاگ‌تون فکر میکنم همه چی حل بشه.
          یه همچین لینکی هست:
          https://zarinp.al/2013

          1. سلام طاعات و عبادات قبول. همین مشکل رو من هم دارم و بلاگفا انگار به کلمه زرین پال حساسیت داره و وقتی لینک رو میذارم قبول نمیکنه ولی وقتی zarinpal رو غلط می نویسم اجازه لینک میده! یعنی نمی ذاره zarinpal وارد بشه. البته بلاگفا این اواخر اینکار رو کرده چون قبلنا که حدود دو سه ماه پیش قرار دادم قبول کرد و الان هم اونا کار میکنن. گمونم باید پورسانت بلاگفا رو بدید…!!

          2. چشم حتما بررسی میشه، قطعا مشکل از بلاگفا هست که امیدواریم حل بشه 🙂

  21. احدسنگی

    سلام
    ضمن تشکر از شما
    من از درگاه شما برای وبلاگم استفاده می کنم
    ۱سوالم اینه برای کانال تلگرامم هم از همون لینک آسان پرداخت می تونم استفاده کنم و در قسمت لینک پس از پرداخت موفق لینک یک روبات تلگرام آزمون گر رو بزارم که دوستان بعد از پرداخت به صفحه روبات برن و به سوالات پاسخ بدن
    ۲در سیستم آندروید گوشیم و تب لتم قسمت آخر هر صفحه که میام غیر فعاله مثلا در صفحه ویرایش آسان پرداخت از پیش نمایش توضیحات به بعد نوشته ها کم رنگ و عملا امکان تغییرات و ثبت وجود نداره علت چیه
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام 🙂
      مورد اول رو می‌تونید و امکانش هست، مورد دوم هم تیکت بزنید و اسکرین‌شات بدین تا دوستان بخش موبایل بررسی کنن. ممنون از شما 🙂

  22. سلام. چطور میشه برای لینک دانلود محدودیت گذاشت/کار بر بعد از خرید لینک مستقیم دانلود رو میبینه ممکنه به اشتراک بزاره راهی هست ک لینک دانلود محصول ثابت نباشه محدودیت دانلود داشته باشه؟؟؟

    1. سلام، راستش این موضوع از طرف خودتوت باید اصلاح بشه که برای هر کاربر یه لینک دانلود متفاوت بفرستید یا هرچی 🙂

  23. سلام
    اگه بخوام پیج اینستا گرام بخرم از یک نفر که با این سامانه باید پرداخت کنم اونوقت طرف میگه که بعد از پرداخت هزینه اسم پیج و پسورد به ایمیلت فرستاده میشه میخوام بدونم درسته یا نه ؟!

  24. با سلام.
    من یک ربات تلگرامی دارم که برخی از امکانات اون پولی هست. اگه از آسان پرداخت استفاده کنم رباتم چطور متوجه میشه که کدوم کاربر ربات پول رو پرداخت کرده؟ امکانش هست که اطلاعات پرداخت به دیتا بیس ربات ارسال بشه؟
    یا مثلا لینک اختصاصی برای هر کاربر داشته باشم؟
    اصلا امکانش هست برای رباتم درگاه پرداخت بگیرم؟

  25. سرویس آسان پرداخت برای استفاده در کانال تلگرامی هنوز قابل استفاده است؟! جایی در کانال تلگرام زرین پال خواندم که انگار دیگر نمیشه استفاده کرد؟ اگر نمیشه !!!! راه حلی برای دریافت وجه به صورت اینترنتی برای کانال های تلگرامی دارید؟!

  26. سلام
    منظور از کلمه تیکت در سایت زرین پال چی هستش و چه کاربردی داره

  27. سلام و خسته نباشید من میخوام از سرویستون استفاده کنم دو سوال دارم
    ۱ -اینکه توی کامنت های اولی گفته بودید که در آینده کاری میکنیم بشه توی کامنت اینستاگرام روی لینک پرداخت کلیک کرد ؟
    ۲- اینکه قابلیت رو داره که وقتی پرداخت مشتری با موفقیت به سرانجام رسید یک اس ام اس یا ایمیل برای فروشنده برود ؟

  28. سلام ممنون مطلب فوق العاده ای بود با تشکر

  29. سلام
    ممنون بابت مطلب خوبتون
    با تشکر از زرین پال دوست داشتنی

  30. سلام. ببخشید برای ارتقا به سطح نقره ای مدام از من ادرس جدید میپرسه چیکار کنم؟
    اخه توی این لینک گفته که برای استفاده از اسان پرداخت باید به سطح نقره ای برید.
    https://my.zarinpal.com/panel/home

  31. سلام من از این چطور استفاده کنم شماره شبا شماره کارت را دادم تأیید هم کردم ولی الان چیکار کنم پدر ضمن از وبلاگ هم وصل میشه

  32. مثل همیشه عالی
    تشکر از تیم زرین پال بابت خدمات بروز و حرفه ای

  33. ممنونم
    ایا با زرین کارت دیگه هزینه ای واسه تراکنش نمیخواد بدیم؟

  34. زرین پال در حوزۀ درگاه‌های پرداخت واسط خدمات خوب و قابل تقدیری ارائه می‌کند.
    تشکر از تیم خوب زرین پال

  35. ایا با زرین کارت دیگه هزینه ای واسه تراکنش نمیخواد بدیم؟

    1. علی امیری

      کارمزد تراکنش های انتقالی به زرین کارت نیم درصد هست.
      در صورت عدم تمایل به پرداخت کارمزد میتونید از سه شنبه های طلائی استفاده کنید.

  36. مشتریان من بعد از خرید , به وبسایت ریدایرکت نمیشن . میشه کمک کنین که چه صفحه ای رو باید بسازم که بعد از پرداخت موفق, مشتریانم بتونن به اون صفحه ریدایرکت بشن؟

  37. سلام
    من یه وبلاگ دارم و میخوام پس از آپلود فایل ها در سرور پیکو فایل فایل ها رو به پرداخت الکترونیک وصل کنم تا بعد از پداخت دانلود بشن
    لطفا راهنماییم کنید ضروری‎ ‎

  38. سلام
    امکانش هست که این درگاه به ربات تلگرام وصل بشه؟

  39. واقعا که . یک سایت آخه چقدر میتونه باگ تو خودش داشته باشه نه میشه آپلود کرد نه ذخیره میکنه الان پنج بار خواستم کارت ملی ، شناسنامه و ایمیلم رو بزنم یا‌ آپلود نمیکه یا هر بار تا اخر میری هنوز تبدیل به نقره ای نشده هنوز همه چی خالیه واقعا با این همه نقص تو اولش چطور بنده و مشتری میتونیم اعتماد کنیم ؟ :/

  40. سلام ببخشید من رمز زرین پالمو یادم رفته چیکار کنم

  41. سلام
    ببخشید آسان پرداخت هنگام خرید اطلاعات و آدرس مشتری را هم دریافت میکند تا ما بتوانیم کالا را براشون بفرستیم؟؟

  42. سلام من سایت ندارم در اینستاگرام پیج فروش دارم چطور میتونم ب درگاه بانک وصل بشم؟

  43. سلام عزیز من یه پیچ و کانال فروش لباس دارم ولی قیمت لباس ها باهم فرق داره چطور میتونم از این درگاه استفاده کنم . یعنی میشه واسه هر لباس قیمت مورد نظر رو انتخاب کرد

  44. سلام وقت بخیر و ممنون از خدمات فوق العاده ذرین پال
    اگر به ربات تلگرام محسن چاووشی یک سر بزنید امکان خرید دیجیتال البوم و اشکال دیگه با ربات هست و درگاه پرداخت دقیقا روی ربات بالا میاد، ایا امکان این شکل پرداخت با ذرین پال هست؟
    https://t.me/ChavoshiMohsenbot
    ممنون میشم سریع جواب بدین چون خیلی فوری نیاز دارم
    و سوال بعدی قست دنگی دنگی ذرین پال کاش میشد ب محض پرداخت طبق تعریف درصد های مورد نظر سهم هر شخص از فروشنده بعد از پرداخت به حساب ذرین پال همکارفروشمون واریز بشه،

    و ای کاش پرداخت و تسویه حساب ها سریع تر از حداکثر ۴روزه باشه
    و اینکه بهتر بود در لینک پرداخت ها بجای نام کاربری اشخاص میشد اسم فروشگاه رو مانند درگاه پرداخت وارد کرد و علاوه بر اینکه صفحه فرود بعد از پرداخت برای ماها که هدفمون فروش لایسنس هست میتونستیم یک فایل شامل تعدادی لایسنس تعریف کنیم بعد از پرداخت اتوماتیک برای خریدار یک لایسنس مجزا با توجع ب نوع لایسنس خریداری شده ارسال میشد،

    مرسی

  45. ممنون از درگاه خوبتون

  46. سلام از زرین پال چطور میشه در پیج اینستا گرام استفاده کرد

  47. سلام
    این قسمت که لینک بعد از پرداخت موفق یا نا موفق رو خودتون میدین یا ما باید یک سایتی داشته باشیم که بعد از پرداخت موفق به اون صفحه هدایت شود شخص پرد اخت کننده .

  48. زرین پال همچنان بی رقیب …

  49. سلام دوست عزیز
    من اسم و فامیل و شماره تلفن رو وارد کردم ولی ثبت نام نهایی صورت نگرفت الان هم هر چه تلاش میکنم ثبت نام کنم جواب میده شماره شما در زرین پال ثبت شده ممنون میشم راهنمایی کنید

  50. مهندس جان سلام.
    من تو یه مدرسه دولتی بعنوان مدیر فعالیت میکنم.
    بعنوان مدیر قصد دارم در چشم انداز توسعه بخش هوشمند سازی را تقویت کنم.
    یکی از بحث ها و چالش های ما در ابتدای سال در رابطه با ثبت نام و پرداخت شهریه های دانش آموزان هستش.
    قصد دارم تو سایت مدرسه ام محلی برای ثبت نام دانش آموز و پرداخت شهریه توسط اولیای ایشان و حتی پرداخت بدهی های معوقه بارگزاری نمایم.
    میتونید در این زمینه راهنمایی و مساعدت فرمایید.

    1. امین شیرکوند

      سلام.
      برای انجام این کار می‌تونید وارد سایت زرین پال بشید و از قسمت زرین پال من نسبت به ساخت حساب کاربری خودتون اقدام بفرمایید.
      و بعد از رسیدن به سطح کاربری نقره‌ای برای دریافت درگاه پرداخت درخواست نمایید.

  51. تشکربابت پشتیبانی عالیتون واقعا تو ایران حرف اولو تو درگاه پرداخت زرین پال میزنه…

  52. سلام
    کسی اگر قصد کلاهبرداری داشته باشه یعنی مثلا قرار باشه یک محصول خاصی رو تحویل بده ولی نده(مثلا وجود خارجی نداشته باشه) آیا بعدا میشه از طریق لینکی که طرف داده پیگیر شد و ازش شکایت کرد؟

    1. امین شیرکوند

      سلام دوست عزیز.
      بله امکان پیگیری و شکایت وجود داره.

  53. سلام وقتتون بخیر این لینک آسان پرداخت رو میشه توی اینستا گرام هم ازش استفاده کرد برای ثبت سفارش؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. امین شیرکوند

      سلام وقت شما هم بخیر.
      بله میتونید برای اینستاگرام هم ازش استفاده کنید. ولی باید حتماْ پشتیبانی وبلاگ داشته باشه.

  54. با سلام

    من درگاه پرداخت لازم دارم که تو سایت خودم ازش استفاده کنم من آسان پرداخت رو کمی مطالعه کردم به نظرم خوب بود ولی مشکلی که هست من برای هر مشتری مبلغ متفاوتی دارم لطفا راهنمایی کنید

    1. امین شیرکوند

      سلام دوست عزیز.
      شما میتونید با استفاده از ویژگی لینک شخصی و زرین لینک زرین‌پال به نیازهاتون پاسخ بدید.
      همچنین برای کسب توضیحات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

  55. با سلام و احترام
    من زرین لینک رو نمی تونم توو قسمت توضیحات محصول اضافه کنم چیکار باید بکنم تا بتونم از آسان پرداخت یا زرین لینک توو اینستاگرام استفاده کنم؟

    1. امین شیرکوند

      سلام علی جان.
      به قسمت راهنمای زرین پال مراجعه کن تا توضیحات کاملی رو بتونی مطالعه کنی.

  56. سلام عزیز یه سوال میشه تعداد فروش از هر لیک بدست اورد؟ مثل در تلگرام یه رباتی داریم که محصولات متنوعی است و بعد از انتخاب و وارد شدن به صفحه آسان پرداخت و پرداخت و بعدشم دانلود اتوماتیک ما از کجا می فهمیم که از هر محصول چنتا فروختیم؟ ایا اسان پرداخت میشمره تعداد یا میشه کدی ما اضافه کنیم؟ راهکارش چیه ممنون و پرداخت اسان انی واریز می کنه به حساب یا نه چه مدت طول می کشه؟ممنون

  57. مصطفی آزادی

    سلام
    آیا پردخت بصورت امن هست؟
    یعنی اگر خریدار پول رو پرداخت کرد و محصولی بدستش نرسید ، آیا امکان برگردوندن پول وجود داره و چطور قابل پیگیری هست ؟؟

    1. امین شیرکوند

      سلام مصطفی جان.
      بله قابل پیگیریست. به این صورت که در گام اول ابتدا شما برای ما تیکت میزنید و ما شمارو به پذیرندمون متصل می‌کنیم. در صورت حل نشدن مشکل از طریق پلیس فتا پیگیری می‌کنید.

  58. با سلام
    آیا امکان فروش کالاهای دانلودی نیز وجود دارد؟ یعنی بعد از پرداخت یک لینک دانلود به شخص نمایش داده شود؟

    1. امین شیرکوند

      سلام عطا جان
      بله امکان پذیره.

  59. سلام. من فروشگاهی را طراحی کردم، میخواستم ببینم کدی که از زریی پال دریافت میکنم را کجای قالب بزارم؟ شماره کارت را کجا وارد کنم که مستقیم پس از خرید مشتری به حساب من واریز شود؟

    1. امین شیرکوند

      سلام دوست عزیز. برای سوال اولتون در قسمت افزونه‌ها و فنی تیکت ارسال کنید. برای سوال دوم هم در هیچ صورتی پس از خرید مستقیم به حسابتون واریز نمیشه. یک الی چهار روز کاری با توجه به سطح کاربریتون زمان میبره.

  60. میخواستم بدونم امکان کاهش کارمزد وجود داره؟

    1. حسین رستمی

      سلام دوست عزیز
      در نسخه جدید زرین‌پال کارمزدها کاهش پیدا کرده و قبل از پایان سال رونمایی خواهد شد.

  61. امیر حسین

    سلام. من کارت ملی ندارم میشه جاش از شناسنامم عکس بدم؟
    بعد یه سوال دیگ ببخشید من توی عکس شناسنامم رو کد ملی پدر و مادر خط زدم. بعد ببخشید جقدر طول میکشهوتا تایید شیم؟

  62. سلام می خواستم اگر بخوایم برای فروشگاه استفاده کنیم باید برای هر محصول یک صفحه پرداخت بسازیم؟

  63. زهرا یعقوبی

    سلام وقت بخیر چرا نمیتونم لینک درگاه رو در بایو اینستاگرام قرار بدم اعلام خطا میکنه

  64. امین رضایی

    سلام خسته نباشید قسمت زرین لینک موقع اطلاعات وارد کردن مبلغ میگه بزن چی باید بزنیم

  65. سلام ، من اطلاعی از همه خدمت زرین پال ندارم . الان من یک سایت دارم و می خوام از قسمت پنل مدیریت یک محصول جدید اضافه کنم ، آیا زرین پال قابلیت اینو داره که لینک برای محصول خودکار بسازه ؟ یعنی مثلا من پارامترهایی مثل قیمت و اسم محصول اینارو از داخل همون پنل مدریتم وارد کنم . ایا امکان پذیره ؟

    و یا اگر امکان ثبت قیمت و اینا از داخل پنل مدیرتم مقدور نیست میشه غیر از روش آسان پرداخت بالا جور دیگری لینک محصول ثبت کرد

  66. پشتیبانیتون واقعا عالیه تو ایران حرف اولو تو درگاه پرداخت زرین پال میزنه!

  67. کارمزد ها بالاست برای تراکنش بالا دستگاه صنعتی کارمزد کمتر امکان پذیر هست؟

  68. عالی سرویس بینظیری است

  69. باسلام من میخام لینک آیدی پی فروشگاه اینترنتی رادروبلاگ بلاگفا بذارم میگه کداسکریپ غیرمجاز است چکارکنم.لطفاراهنمایی کنید

  70. ساجده قنبری

    سلام وقت بخیر
    ببخشید چقدر طول میکشه تا بعد از پرداخت پول به حساب ما بیاد؟یعنی وقتی کاربر پول رو واریز میکنه همون لحظه میاد تو حسابمون؟
    در حال حاضر کارمزد چقدر هست؟
    امنیت این روش برای من فروشنده بالا هست؟

  71. سلام، ممنون از سرویس بی نظیرتون.
    از آسان پرداخت میشه اطلاعات پرداخت مشتری مثل موفق بودنش یا شماره ی پرداخت رو توی پایگاه داده ذخیره کرد؟

  72. سلام من الان نمیتونم سایتم رو به درگاه زرین پال وصل کنم با اینکه مرچنکد رو گرفتم میشه کمکم کنید تا سایتم رو به درگاه وصل کنم

  73. ممنونم عالیست

  74. سلام اگر میشه امکانات بین المللی هم فراهم کنید عالیه.مثل تبدیل دلار به ریال

    1. حسین رستمی

      سلام دوست عزیز
      به زودی جزئیات درگاه پرداخت بین‌المللی رو اطلاع رسانی می کنیم

  75. با سلام خدمت شما چگونه باید به سطح طلایی رسید در زرین پال

  76. بسیار سپاس گذارم
    من برای وبسایت خودم از زرین پال استفاده میکنم و راضی هستم.

  77. سلام
    موقع استفاده از لینک، آدرس توسط مشتری ثبت میشه یا باید تو دایرکت برامون بفرسته؟

  78. حسين فرزين ابرى

    میخواستم به حساب اپلیکیشن همراه پول واریز کنم جهت اشتراک ازدرگاه شما اول خواستمباشماره ای که خودشون درزیردرگاه پرداخت داده اند تماس بگیرم اماگفتند شماره موردنظر وجود ندارد میشه برسی وجواب دهید لطفاً با آرزوی موفقیت و شادکامی شما سپاسگزارم

  79. با سلام وقت بخیر میشه از ذرین پال در وبلاگ هم استفاده کرد?

    1. حسین رستمی

      بله شما متیونید در بلاگ خودتون از سرویس زرین‌لینک به عنوان لینک پرداخت استفاده کنید.

  80. تشکر از خدمات خوب زرین پال

  81. عالی و تشکر از امکانات خوبتون

  82. سلام ایا با زرین پال میتوان در تلگرام فایل فروخت و لینگ دانلود را در اختیار مشتریان قرار داد و اونم بدون اینکه سایت داشته باشیم و مشتری بتونه فایل را از خود تلگرام بعد از واریز وجه دریافت کند

    1. زرین پال

      امید عزیز سلام
      بله شما میتونید بدون داشتن وب‌سایت از محصول زرین‌لینک استفاده کنید و لینک پرداخت بسازید
      پس از پرداخت موفق مشتری، شما میتونید تعریف کنید که کاربر به چه صفحه ای هدایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.