چگونه برنامه‌های خیریه را در بحران کرونا بهتر پیش ببریم؟

برنامه‌های خیریه را در بحران کرونا
برنامه‌های خیریه را در بحران کرونا

برنامه های خیریه و کمک‌رسانی های مردمی در بحران کرونا، مانند هر زمان دیگری یکی از رایج ترین روش‌های کمک به افراد و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده است. خیرین زیادی در این زمان سعی دارند تا با جمع آوری مبلغ‌های خیریه از خیرین، افراد عادی و کلیه کسانی‌که قصد دارند تا نقش کوچکی در این جریان داشته باشد، به یاری افرادی درگیر در بحران کرونا روند.

اگر شما صاحب سازمان خیریه بزرگی هستید و یا سازمان مردم نهاد کوچکی دارید و یا حتی  گروه کوچکی از افراد علاقه‌مند به انجام کمک‌رسانی هستید، میتوانید برای دریافت مبالغ خیریه از خدمات زرین پال استفاده نمایید.

زرین لینک، لینک متصل به درگاه پرداخت اینترنتی است که می‌توانید آن را برای افرادی که قصد کمک به سازمان شما را دارند ارسال کنید. این افراد بعد از دریافت لینک و کلیک بر روی آن، با وارد نمودن مبلغ دلخواه در قسمت مربوط به مبلغ تراکنش، به درگاه پرداخت بانکی انتقال داده شوند.

یکی از مزیت‌های استفاده از زرین لینک، نسبت به روش سنتی کارت‌به‌کارت نمودن، حفظ هویت فردی پرداخت‌کننده و دریافت‌کننده مبلغ است، زیرا همانطور که میدانیم بسیاری از خیرین تمایل دارند تا در فرآیند پرداخت نامی از ایشان برده نشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه ساخت سریع زرین لینک می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.