هر آنچه که باید از زرین لینک بدانید (درگاه پرداخت اینستاگرام)

زرین لینک (درگاه پرداخت اینستاگرام)
زرین لینک (درگاه پرداخت اینستاگرام)

استفاده از درگاه پرداخت اینستاگرام در فروشگاه‌های اینترنتی اینستاگرام و تلگرام که هر روز در زندگی مشتریان نقش مهم‌تری پیدا می‌کنند از اولویت‌های هر کسب و کاری است. به همین دلیل بهتر است صاحبین کسب و‌کارها به بهترین شکل ممکن از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. فروشگاه‌های اینترنتی اینستاگرام و تلگرام هر روز در زندگی مشتریان نقش مهم‌تری پیدا می‌کنند. به همین دلیل صاحبین کسب و‌کارها علاقه دارند تا به بهترین شکل ممکن از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. مثلا اگر شما دارای یک وب سایت اینترنتی برای فروش محصول یا خدمات خاصی هستید، حتما تا به حال این فکر کردید که با ایجاد یک صفحه اینستاگرام، یک شعبه جدید برای فروشگاه خودتون بسازید، که البته بسیار فکر خوبی هست! یا اینکه دنبال تبدیل صفحه اینستاگرام و تلگرام خودتون به یک فروشگاه اینترنتی کامل هستید؟ از دردسرهای گرفتن درگاه پرداخت اینستاگرام و جزئیات اون هم حتما حسابی شاکی هستید! 

ما در زرین‌پال همیشه به فکر ارائه راه حل‌های ساده برای یک پرداخت مطمئن و امن هستیم. راه حل ساده پرداخت در اینستاگرام و تلگرام استفاده از محصول متفاوت  زرین‌پال به نام زرین لینکه.

زرین لینک چیست؟

به عنوان یک فروشنده خدمات و محصولات اینترنتی، احتمال زیاد با مشتریانی برخورد کردید که به دلایل مختلفی از اینستاگرام به وب سایت منتقل نمی‌شوند و یا خرید خود را در  وب‌سایت نهایی نمی‌کنند. ممکن است آنها علاقه‌ای به طی کردن مراحل ثبت نام در سایت نداشته باشند و یا از طریق کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرام با شما آشنا شده باشند و تمایل داشته‌باشند؛ همان جا خرید خود را نهایی کنند. اینجاست که شما می‌توانید از زرین لینک که نیاز به وب سایت و مسائل مربوط به درگاه پرداخت ندارد؛ استفاده کنید.

زرین لینک، لینک ساده شده یک درگاه پرداخت با نام فروشگاه شماست که هدف آن کوتاه کردن مدت زمان و راحت کردن فرآیند پرداخت است.  در واقع مشتری شما به جای مشخصات کارت بانکی صاحب فروشگاه، به درگاه بانکی به نام فروشگاه متصل می‌شود و پرداخت خود را انجام می‌دهد. 

اموزش ساخت زرین لینک

اگر تاکنون از خدمات زرین‌پال استفاده نکرده اید وارد سایت شوید و حساب کاربری خود را بسازید.  

و پس از تایید اطلاعات حساب‌تان از خدمات زرین‌لینک استفاده کنید. 

اگر پذیرنده زرین‌پال هستید؟

اگر پذیرنده زرین‌پال هستید و به دنبال ساخت درگاه پرداخت اینستاگرام هستید، بعد از ورود به پنل، کنار پیشخوان وارد قسمت منوی محصولات شوید. در این قسمت می توانید نام اصلی لینک پرداخت رو به نام شخص یا فروشگاه خودتون انتخاب کنید. دقت کنید که امکان ویرایش این نام وجود نداره پس در انتخابش دقت کافی رو داشته باشید. در ادامه این تنظیمات باید شماره حساب تسویه و آدرس آنلاین شاپ خودتون رو وارد کنید تا زرین لینک آماده استفاده بشه. این قسمت در نسخه قبلی  لینک شخصی  نام داشت. 

با ارسال این لینک برای مشتریان و یا دوستان و اطرافیان خود، یک فرم خالی بدون مبلغ در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که با توجه به فاکتور و یا توافقات قبلی شما فیلد مخصوص به قیمت توسط آنها پر می‌شود.

اگر در نظر دارید که محصولات آنلاین شاپ خودتون رو بهتر مدیریت کنید، می توانید برای تک تک محصولات لینک پرداخت جداگانه بسازید. برای این کار کافی است از قیمت پنل، وارد قسمت محصولات شوید و وضعیت تراکنش‌ها، قیمت و سایر تنظیمات قبلی خود  را مشاهده کنید و یا تنظیمات جدید اعمال کنید.

با کلیک بر روی ساخت محصول جدید، شما قادر به ساخت لینک جدید خواهید بود. برای ساخت این لینک ابتدا لازم است نام، توضیحات و مبلغ آن را تعیین کنید. در ادامه به ما بگویید که تمایل دارید چه اطلاعاتی از مشتری شما دریافت کنیم. نام کاربری، ایمیل، شماره همراه و نمایش توضیح محصول از جمله گزینه‌هایی است که میتواند هنگام پرداخت به مشتری شما نشان داده شود. در انتهای مرحله ساخت لینک محصول، می‌توانید برای محصول خود تعداد تعریف کنید و به ما بگویید که رسید پرداخت نشان داده شود یا خیر.

سوالات متداول شما در مورد زرین‌لینک در ادامه پاسخ داده می‌شود:

 زرین‌لینک (درگاه پرداخت اینستاگرام) چه مزایایی نسبت به کارت به کارت دارد؟

  • سرعت در پرداخت: به جای ارسال اطلاعات کارت  به مشتری و هماهنگ کردن پرداخت و ارسال کافی است لینک را در بایوی صفحه  خود اضافه کنید مشتری به سادگی برای پرداخت به زرین‌لینک  هدایت می‌شود
  • امنیت در پرداخت: دریافت فیش جعلی  و ساخته شده با نرم افزار این روزها خیلی رواج دارد برای اینکه به دام کلاهبرداران نیافتید امنیت را با زرین لینک تضمین کنید و از طریق منوی پیشخوان تراکنش‌ها موفق  را مدیریت کنید.
  • ساخت لینک اختصاصی برای هر محصول: محصولات پرفروش خود را به لینک اختصاصی زرین‌لینک مجهز کنید با تعریف محصول در منوی زرین لینک قیمت، تعداد موجودی و اطلاعات دقیق محصول را مشخص کنید و به محض درخواست از سوی مشتری این لینک اختصاصی را ارسال کنید. 
  • فروش بیشتر بدون نیاز به مکالمه و رد و بدل اطلاعات حساب: وقتی زرین لینک در بایوی صفحه خود قرار می‌دهید کافی است از مشتریان بخواهید پرداخت را از طریق زرین‌ لینک انجام دهند و بعد برای ارسال محصول هماهنگ کنند تا از چت کردن مداوم ادمین و مشتریان و منتظر ماندن مشتری‌ها راحت شوید.  
  • بدون نیاز به  وب سایت: با دریافت زرین‌لینک نیاز به وب سایت یا طی کردن مراحل پیچیده دریافت درگاه بانکی ندارید به راحتی با ارائه این لینک در صفحات آنلاین شاپ خود مشتری را به پرداخت امن و آسان هدایت می‌کنید. 

تعرفه کارمزد  و تسویه حساب درگاه پرداخت اینستاگرام  به چه صورت است؟

برای کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های پذیرنده‌ها و کمک به رشد و رونق فروش، تعرفه استفاده از زرین‌لینک از هزینه انتقال وجه به روش کارت به کارت هم پایین‌تر در نظر گرفته شده است. هزینه هر تراکنش با زرین لینک تنها ۲۰۰ تومان است که پرداخت آن به عهده مشتریان است. یعنی شما می‌توانید بدون هیچ هزینه ای صاحب درگاه پرداخت اینستاگرام و یا فروشگاه تلگرامی شوید.

هر مبلغ وارد شده به حساب شما در زمان بندی انتقال وجه اینترنتی (شاپرک) کمتر از ۲۴ ساعت تسویه خواهد شد.

برای ساخت درگاه پرداخت اینستاگرام حتما باید سایت داشته باشم؟

خیر شما برای اینکه بتوانید از خدمات درگاه پرداخت اینستاگرام و تلگرام زرین‌پال استفاده کنید، نیازی به داشتن وب سایت ندارید و تنها با وارد کردن آدرس آنلاین شاپ خودتون در قسمت تنظیمات زرین لینک، می‌تونید درگاه پرداخت اینستاگرام و تلگرام خودتون رو بسازید.

 برای اطلاعات بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر با زرین‌پال صفحه زرین‌پال در اینستاگرام را دنبال کنید.

چگونه زرین لینک بسازیم

4 دیدگاه

  1. چطور جلوی کلاه‌برداری کسب‌وکارهای جعلی رو میگیرید؟

  2. اگر نمایش اسم شخص رو بردارید و بشه برای زرین لینک عنوان دلخواه مثل عنوان و برندینگ پیج رو استفاده کرد خیلی بهتر میشه، ضمن اینکه هر شخص بتونه چندین زرین لینک با آی دی ها و عنوان های مختلف درست کنه

  3. غلط املایی: قیمت پنل > قسمت پنل

  4. ایا برای ساخت درگاه برای اینستاگرام نیاز به مدارک حقوقی هست مانند کد مالیاتی و …؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.