ساخت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد تنها در ۳ مرحله

دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد
دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد

خرید اینترنتی با استفاده از درگاه پرداخت، یکی از تراکنش‌های شتابی متصل به کارت‌های بانکی شمرده می‌شود که امروزه با رشد تجارت الکترونیک، جایگاه ویژه‌ای را به عنوان بستری راحت و سریع در این تجارت به خود اختصاص داده‌ است. به لطف راه‌کارهای متعدد و بی‌شماری که توسط سیستم بانکی کشور برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فراهم شده است، هر موسسه، شرکت یا فردی که می‌خواهد کالا و خدماتی را از طریق اینترنت ارائه دهد و به عرضه‌ی فروش بگذارد، با اتصال وب سایت فروشگاهی خود به درگاه قادر خواهد بود به سرویس درگاه پرداخت الکترونیک دسترسی داشته باشد. که ساخت درگاه پرداخت پاسارگاد یکی از این راهکارهاست.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به گروه مالی پاسارگاد و زیرمجموعه‌‌ای از بانک پاسارگاد محسوب می‌شود که منحصرا در بستر خدمت‌رسانی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یک PSP پرداخت، با فراهم‌سازی زیرساخت‌های مستحکم و نیرومند درگاه پرداخت اینترنتی، بستری سریع برای گردش تراکنش‌ها با درصد موفقیت بسیار زیاد محسوب می‌شود.

درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد

مراحل دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد

اگر قصد دارید در فروش اینترنتی کسب و کار خود از درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد استفاده کنید، زرین پال گزینه‌ی مناسبی برای این اقدام شما محسوب می شود، به این خاطر که در کم‌ترین زمان ممکن این امکان را در اختیار شما و کسب و کار آنلاین شما قرار می‌دهد، ضمن این که با تنوع سرویس‌ها و امکاناتی که دارد، فضای ایده‌آلی جهت توسعه‌ی فروشگاه آنلاین شما برای‌تان مهیا می‌سازد.

دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد از طریق زرین پال، به شما کمک می‌کند بدون نیاز به طی کردن مراحل طاقت‌فرسای احرازهویت حضوری در شعب بانکی و آمدوشدهای وقت‌گیر تکمیل مدارک، اخذ مجوزهایی که بررسی و تایید آن‌ها در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، می‌تواند تا ماه‌ها به طول بیانجامد، تمرکز بیش‌تری برای دستیابی به اهداف شغلی خود داشته باشید. 

درخواست درگاه بانک پاسارگاد

برای استفاده از خدمات درگاه‌های پرداخت مستقیم بانکی، یا برای دریافت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد از زرین پال، نیاز است با ثبت‌نام اولیه، یک پنل مدیریتی یا حساب کاربری ایجاد کنید و سپس اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و با ورود به پنل کاربری خود، درخواست درگاه بانک پاسارگاد خود را ارسال کنید. ممکن است این پرسش برای شما مطرح شده باشد که برای ارسال درخواست درگاه بانک پاسارگاد چه مدارکی موردنیاز است! پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی این مطلب نیز همراه ما باشید. 

مدارک موردنیاز برای دریافت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

ایجاد حساب  حقیقی بانک پاسارگاد

  • شماره حساب بانک پاسارگاد
  • وب‌سایت متعلق به کسب و کار
  • نماد اعتماد الکترونیکی به نام صاحب مدارک (اینماد)
  • حساب بانکی به نام دارنده‌ی نماد اعتماد الکترونیکی
  • تصویر شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • شماره تلفن همراه به نام و مشخصات کد ملی، فراموش نکنید بنابراین در این بخش از ثبت‌نام زرین پال، نیاز است تا شماره موبایلی وارد کنید که با مشخصات کارت ملی شما کاملا تطابق داشته باشد.

ایجاد حساب حقوقی در بانک پاسارگاد

  • شماره حساب بانک پاسارگاد
  • وب‌سایت متعلق به شرکت یا سازمان
  • نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد) با تاریخ معتبر به نام صاحب مدارک 
  • شماره شبای حساب بانکی به نام دارنده‌ی نماد اعتماد الکترونیکی
  • تصویر شناسنامه‌ی شخص یا صاحبین امضاء
  • تصویر کارت ملی شخص یا صاحبین امضاء
  • آگهی تاسیس شرکت به همراه تصویر روزنامه‌ی رسمی
  • شناسه‌ی اقتصادی معتبر شرکت
  • اساس‌نامه‌ی شرکت
  • ارائه‌ی شماره حساب بانکی شرکت

برای دریافت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد از زرین پال، و ایجاد حساب کاربری ویژه‌ی اشخاص حقوقی، نیاز است یک معرفی‌نامه‌ی رسمی از شرکت خود یا سازمانی که در آن مشغول فعالیت هستید در اختیار زرین پال قرار دهید تا درخواست شما در صف بررسی زرین پال قرار گیرد. لازم به توضیح است که بررسی حساب حقوقی توسط کارشناسان زرین پال انجام می‌شود و در صورت نقص مدارک یا تایید عضویت، در هر مرحله به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد که به طور معمول این فرآیند بین ۲ الی ۴ ساعت کاری صورت می‌پذیرد. به خاطر داشته باشید برای تایید حساب حقوقی زرین پال، می‌بایست تمامی مواردی که در زیر عنوان شده است را در نسخه‌ی کتبی معرفه‌نامه‌ی خود لحاظ کرده باشید:

۱. سربرگ شرکت

۲. مهر و امضاء مدیر عامل

۳. شماره شناسه‌ی ملی شرکت

۴. نام حقوقی شرکت، موسسه یا …

۵. تاریخ ثبت شرکت

۶. اطلاعات فرد معرف شامل نام، نام خانوادگی، و کد ملی

پیگیری پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد

اتصال سریع درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد به وب‌سایت‌ فروشگاهی 

چنانچه می‌خواهید درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد را به وب‌سایت فروشگاهی خود متصل کنید می‌توانید از پرداخت‌یار موردتایید بانک مرکزی کشور، «زرین‌پال»، برای این کار استفاده نمایید. با زرین پال کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با خیالی آسوده در فضای امن پرداخت به سرانجام رسانند. برای دریافت و اتصال درگاه پرداخت به وب‌سایت خود، کافی‌ست مراحل پیاده‌سازی و اجرای وب‌سایت خود را تکمیل کنید و پس از راه‌اندازی کامل آن، درخواست خود را برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد ارسال کنید.

مستندات فنی اتصال درگاه پرداخت پاسارگاد

برای فروش محصولات یا خدماتی دارید، از قابلیت درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید تا مشتریان شما با یک کلیک روی گزینه‌ی خرید محصول، به صفحه‌ی پرداخت نهایی هدایت شوند، البته برای این کار طبعا به یک افزونه (Plug-in) نیاز خواهید داشت. به‌راحتی می‌توانید تمام افزونه‌های موردنیاز وب‌سایت خود را به صورت کاملا رایگان از زرین‌پال دریافت کنید و به کمک راهنمای جامع صفر تا صد مراحل پیاده‌سازی افزونه‌ها، درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد را به وب سایت خود متصل کنید.

به خاطر داشته باشید برای اتصال درگاه پرداخت پاسارگاد به پذیرنده‌ی فروشگاهی زرین پال خود، نیاز است یک مرچنت آی‌دی داشته باشید. کد درگاه پرداخت یا Merchant Id، یک شناسه‌ی اختصاصی برای شناسايی فروشنده است که توسط شرکت زرین‌پال به پذیرنده اختصاص می یابد و در حین انجام تراکنش برای شناسایی فروشنده از آن استفاده می گردد. مرچنت آی‌دی برای هر درگاه به صورت کاملا مجزا و تنها یک بار صادر می‌شود و شامل سی و شش کاراکتر، متشکل از اعداد، حروف، و خط تیره است.

جدول دسترسی به مستندات فنی اتصال درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد

اتصال به درگاه پرداخت دو مرحله‌ای بانک پاسارگاد با به‌کارگیری روش RESTدانلود
اتصال به درگاه پرداخت دو مرحله‌ای بانک پاسارگاد برای سرویس تسهیمدانلود
اتصال به درگاه پرداخت دو مرحله‌ای بانک پاسارگاد برای انتقال داده‌های سرویس شراکتیدانلود
اتصال به درگاه پرداخت دو مرحله‌ای بانک پاسارگاد برای تسهیم وجوه با شماره شبادانلود 
تنظیمات مربوط به کلیددانلود
فرم عضویت وردپرسدانلود
eCommerce وردپرسدانلود
درگاه پرداخت ووکامرسدانلود

زرین‌پال در کنار‌ فعالیت برای پیوستن به مقیاس های استاندارد بین‌المللی در حوزه‌ی خدمات پرداخت الکترونیک ، فراهم سازی بسترهای نوین خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای هوشمند این صنعت، در اولویت فعالیت‌‌های‌ خود قرار داده است و اموری مانند پشتیبانی در مقابل خدمات ارائه شده، مشتری مداری، نوآوری و بهبود مستمر خدمات یک ارزش اساسی شمرده می‌شود.

به خانواده‌ی یک میلیونی زرین‌پال بپیوندید.

یک ماه رایگان، هدیه‌ی عضویت زرین‌پال به شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.