تعهدات ما همیشه پا برجاست: ما در کنار شما هستیم

هم اکنون تمام دنیا به دلیل گسترش ویروس کرونا (کویید ۱۹) در شرایط غیرمنتظره‌ای قرار گرفته است. شرایطی که موجب شده است تا سبک زندگی روزمره ما، کسب وکارهای ما و تمام چیزهایی که روزی عادات ما را تشکیل میدادند، تغییر کنند. خوب است در این میان به یاد داشته باشیم که ما از طریق مواجه با چالش های منحصر به فرد و یافتن راه حل برای رویایی با مشکلات است که طعم رشد و تحول را میچشیم.

با این حال، زرین پال در کنار شما است و به تعهدات خود پایبند است.

ما به دنبال تسهیل پرداخت های آنلاین در کسب‌وکار شما هستیم

کسب و کارهای زیادی در این موقعیت دچار بحران اقتصادی شده اند و مشاغل زیادی تحت تاثیر قرار گرفته اند. همه ما به عنوان بخشی از اکوسیستم مالی باید کنارهم جمع شویم تا کسب و کارهای آسیب پذیر را حمایت کنیم. قرنطینه خانگی و کاهش مراجعات حضوری مشتریان باعث افزایش سهم خریدهای اینترنتی شده است. ما به عنوان اولین و بزرگترین پرداخت یار ایران در تلاشیم تا بتوانیم با تهسیل در پردخت آنلاین، شرایط بهتری برای کسب وکارهایی که در این حوزه هستند و یا به تازگی وارد آن شده اند فراهم کنیم.

هم اکنون زرین پال با بیش از ۱۰ سال سابقه خدمت در ایران و داشتن ۱۵۰،۰۰۰ پذیرنده نیازهای مختلف پرداخت آنلاین را شناسایی کرده است و انواع خدمات مورد نیاز کسب وکارها را به صورت زیر ارائه میدهد:

درگاه پرداخت اینترنتی: انتقال از طریق زرین پال به درگاه بانکی از طریق وب‌سایت شخصی و یا فروشگاه اینترنتی

زرین گیت: انتقال مستقیم به درگاه بانکی پرداخت از طریق وب‌سایت شخصی و یا فروشگاه اینترنتی

زرین لینک: لینک پرداخت شخصی و فروشگاهی با قابلیت‌های مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی شبکه های اجتماعی

زرین کارت: حساب بانکی متصل به حساب زرین پال با شرایط ویژه تسویه حساب رایگان و کارمزد پایین تر

حمایت از کسب و کارهای کوچک، ماموریت ماست

نقش فروش آنلاین در تمام کسب وکارها هر روز پر رنگ تر می شود. مشتریان ترجیج می دهند به جای حضور فیزیکی، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق تلفن های همراه خود انتخاب کنند. هنگامیکه کسب وکارها فروش آنلاین خود را گسترش میدهند به نقش پرداخت ایمن پی می برند، درست جایی که زرین پال حضور دارد.

افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی ایران و هم چنین حمایت از کسب وکارهای خرد و متوسط ماموریت شرکت زرین پال است. ما برای رسیدن به روزی تلاش میکنیم که هر کسب وکار کوچکی به راحتی بتواند محصول وخدمت خود را در بستر اینترنت به مشتریان ارائه دهد.

ما خدمات پرداخت اینترنتی و زمان تسویه حساب را تسهیل کرده ایم

از همان روزهای آغاز شیوع بحران کرونا، ما به فکر اقدام برای بهبود شرایط خدمات پرداخت اینترنتی افتادیم. چه چیزی برای پذیرنده‌ها مهم تر از کاهش زمان تسویه حساب است؟ بر همین اساس با توجه به تغییرات پنل جدید زرین‌پال، دو رویکرد اصلی را سرلوحه خودمان قراردادیم. کاهش زمان تسویه کاربران پنل قدیمی و تسریع انتقال کاربران به پنل جدید زرین پال. با تلاش خستگی ناپذیر تیم زرین‌پال سعی کردیم زیرساخت‌های لازم برای انتقال هرچه سریعتر  کاربران به فرآیند پرداخت یآری مورد تایید شاپرک را تسریع کنیم و زمان تسویه را از ۴ روزی کاری به کمتر از ۲۴ ساعت کاهش دهیم. خوشحالیم که با این کار توانستیم جریان نقدینگی در کسب وکارها را در این شرایط سخت، کمی بهتر کنیم.

هم چنین کاربران زیادی توانسته اند در این مدت از سایر خدمات پرداختی پنل جدید زرین‌پال بهره‌مند شوند.

ما از کارکنانی که به شما خدمت می‌کنند حمایت میکنیم

حمایت از سلامت کارکنان زرین پال در دوران شیوع ویروس کرونا (کویید ۱۹) برای ارائه خدمات بهتر برای ما الزامی بود. از همان روزهای ابتدای اعلام رسمی ورود این ویروس، تمامی فعالیت های شرکت را به صورت دورکاری شروع کرده و تا هم اکنون نیز ادامه داده ایم.

از جمله بخش هایی که به صورت دورکاری در خدمت مشتریان است، بخش پشتیبانی زرین پال است. تمام تلاش خود را کرده ایم تا دورکاری این بخش موجب ایجاد وقفه ای در ارائه پاسخ مناسب نشود.

بنابراین ضمن عذرخواهی از درنگ به وجودآمده، از صبر و درک شما بسیار قدردانی می کنیم. ما مایل هستیم تا شما بدانید که تعهداتی که ما برای پشتیبانی و مراقبت از کارکنان خود انجام داده ایم ، برای ما این اطمینان را حاصل می کند که بتوانیم در مواقع بحرانی آماده پشتیبانی از مشتریان خود باشیم.

با ما تماس بگیرید

ما میدانیم که در این شرایط که صاحبین بسیاری از کسب‌وکارها دغدغه‌ها و نگرانی های زیادی دارند و به دنبال ایجاد تغییراتی در نحوه فروش خود هستند. بنابراین اگر فکر میکنید خدمات ما برای کسب وکار شما مفید خواهد بود، میتوانید با ما تماس بگیرید تا درباره انتخاب سرویس مناسب صحبت کنیم.

از اینکه زرین پال را انتخاب کرده اید و به ما اعتماد دارید، متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.