افزایش کامنت اینستاگرام با ۱۰ روش کاربردی و رایگان

افزایش کامنت اینستاگرام
افزایش کامنت اینستاگرام

کامنت اینستاگرام روشی عالی برای صحبت کردن با مخاطبان و حتی راهی برای ترغیب آنها به تبلیغ محتوای شما است که اهمیت موضوع افزایش کامنت اینستاگرام را نشان می‌دهد! به علاوه، کامنت ها تنها فرصتی برای تعامل دوطرفه هستند که می توانید در یک پست داشته باشید. ناگفته نماند از زمانی که اینستاگرام شروع به پنهان کردن لایک ها کرد، کامنت ها تبدیل به باارزشترین شکل تعامل برای الگوریتم اینستاگرام شدند. علاوه بر این، تعامل بالای اینستاگرام و تعداد کامنت های قابل مشاهده، اکنون معیار اصلی برای اثبات تعداد فالوورهای واقعی در اینستاگرام است!
تعامل بیشتر می ‌تواند پست‌ های شما را بیشتر در معرض دید کاربران اینستاگرام قرار دهد. این موضوع می‌تواند به رشد کسب و کار شما و افزایش درآمدتان کمک بزرگی کند. البته شما باید برای جلب اعتماد کاربران و در نتیجه افزایش فروش خود، به یک درگاه پرداخت اینترنتی امن نیاز دارید. درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال با پرداخت بهتر و راحت تر و ایجاد فضای امن برای پرداخت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.
به همین دلیل است که در این مقاله می ‌خواهیم روش‌ های افزایش کامنت اینستاگرام را برایتان بیان کنیم تا شما هم بتوانید با دریافت میزان کامنت های بیشتر،‌ پیج اینستاگرام خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید.

۱۰ روش برای افزایش کامنت اینستاگرام

روش های افزایش کامنت اینستاگرام

۱. برای افزایش کامنت اینستاگرام از کاربران بخواهید که نظر خود را بیان کنند

یک روش ساده برای دریافت نظرات بیشتر در اینستاگرام، درخواست از کاربران برای تعامل بیشتر است.
محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنید و از کاربران بخواهید به سؤالی پاسخ دهند یا دوستان و همکاران خود را در کامنت ها تگ کرده یا نظر خود را در مورد محتوای پست شده بیان کنند. این یک روش سرگرم کننده و آسان برای تعامل با مخاطبان است و به شما کمک می کند کامنت های بیشتری را به دست آورید.
به عنوان مثال، می‌توانید از فالوورهای خود در مورد رنگ دیوار محل کار خود سؤال بپرسید. همچنین می ‌توانید از آنها بپرسید که آیا رنگ دیوار محل کار شما را دوست دارند یا فکر می کنند می‌ توانید از رنگ دیگری استفاده کنید که جذابتر باشد.

۲. محتوایی خنده دار، غافلگیرکننده یا تحریک آمیز پست کنید

در مطالعه ‌ای در مورد آنچه که محتوا را وایرال می ‌کند، تحقیقات نشان داد که برخی از پست های وایرال در اینستاگرام توانسته اند احساسات مخاطبین را برانگیزند. برخی از این پست ها، بیننده را شگفت زده می کرند و کنجکاوی و عدم اطمینان مخاطبین را تحریک می کردند. پست هایی که باعث تحریک احساسات شادی می ‌شوند نیز از رایج‌ ترین پست های وایرال هستند. بنابراین به محتوایی فکر کنید که می ‌توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و باعث می‌ شود احساسات افراد به قدری تحریک شود که بخواهند در کامنت ها تعامل داشته باشند.آیا محتوایی وجود دارد که بتوانید درباره یک واقعیت شگفت ‌انگیز، یک لحظه شاد یا ترند روز پست کنید؟ همچنین نیازی نیست که پست، به طور خاص در مورد برند شما باشد: محتوایی که برای مخاطبان گسترده، لذت بخش است، احتمالاً باعث افزایش کامنت اینستاگرام می‌ شود.

۳. برای افزایش کامنت اینستاگرام ویدئو را پست کنید

کاربران روزانه زمان زیادی را صرف تماشای ویدیوهای اینستاگرام می کنند. این محتوای جذاب را منتشر کنید تا فالوورها از پیمایش در فیدهای شلوغ اینستاگرام خود دست بردارند و ویدیوی شما را تماشا کنند. البته حواستان باشد که ویدیویی جذاب انتخاب کرده و پست کنید. کاربران رسانه های اجتماعی، عاشق تماشای ویدیوهای جذاب و خنده دار هستند. بنابراین اگر ویدویی متقاعدکننده را به اشتراک بگذارید و از بینندگان بخواهید که درباره آن نظر دهند، به احتمال زیاد این کار را انجام خواهند داد و کامنت های شما افزایش خواهد یافت.

4. پست خود را در زمان مناسب روز منتشر کنید

همیشه بحث در مورد بهترین زمان برای پست کردن محتوا در شبکه های اجتماعی وجود داشته است و دلیل آن، این دلیل است که پاسخ با توجه به صنعت شما، دنبال‌ کنندگان شما و نوع محتوایی که پست می ‌کنید، متفاوت است.
بهترین توصیه این است که وقتی در یک هفته در زمان ‌های مختلف پست می ‌گذارید، نرخ تعامل خود را در اینستاگرام بررسی کرده و بر اساس نتایج، برنامه زمان ‌بندی انتشار خود را تعیین کنید.

فرقی ندارد که اول صبح تعامل با پست شما بیشتر باشد یا آخر شب، شما باید سعی کنید زمانی مشخص کنید را که دنبال کنندگان شما تمایل دارند پست هایتان را مشاهده کرده و کامنت بگذارند. از یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای پیگیری زمان بندی و دستیابی به نتایج دلخواه استفاده کنید.

افزایش کامنت فارسی در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: 10 ترفند افزایش لایک اینستاگرام

5. برای افزایش کامنت اینستاگرام از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

هنگامی که محتوای خود را با هشتگ های مرتبط و محبوب اینستاگرام پست می کنید، پست های شما در زمان جستجوی آن هشتگ ها و تب search ظاهر می شوند. در واقع، پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند، معمولاً بیش از ۱۲ درصد تعامل بیشتری کسب می کنند. اینفلوئنسرها و کاربران اینستاگرام ممکن است زمانی که شما را در حال صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه خود می بینند، به صورت خودجوش نظر بدهند یا می توانید برخی از استراتژی های بالا را برای ایجاد تعامل ترکیب کنید.

می توانید از فالوورهای خود بپرسید که شب یلدا را چگونه جشن گرفتند، خانه خود را چطور دکور کرده اند، به کدام دانشگاه می روند و در چه رشته ای مشغول به تحصیل هستند. همه این سؤالات می توانند باعث تعامل بیشتر مخاطبین با پست شما شوند.

۶. عکس های سلفی را پست کنید

سلفی ها سرگرم کننده هستند و همانطور که مشخص است، آنها برای استراتژی اینستاگرام شما و افزایش کامنت اینستاگرام نیز مناسب هستند.
تجزیه و تحلیل بیش از یک میلیون پست اینستاگرام توسط مؤسسه فناوری جورجیا و آزمایشگاه یاهو نشان داد پست هایی از عکس های سلفی، ۳۲ درصد بیشتر کامنت جذب کرده و ۳۸ درصد بیشتر لایک جمع می‌کنند.
بینش زیادی در مورد دلیل این امر وجود ندارد؛ اما محققان بر این باورند که تا حدودی به این دلیل است که چهره ‌ها منابع مؤثر ارتباط غیرکلامی هستند که افراد حتی در دوران نوزادی به آنها پاسخ می ‌دهند!
محتوای اینستاگرام حاوی سلفی، عکس های گروهی و عکس های صادقانه را منتشر کنید و ببینید آیا مخاطبان شما، جنبه انسانی برند شما را نیز دوست دارند یا خیر.

۷. عکس حیوانات را پست کنید

تحقیقات زیادی برای حمایت از موضوع مفید بودن عکس حیوانات برای افزایش کامنت اینستاگرام وجود ندارد؛ اما همه ما می دانیم که حیوانات در رسانه های اجتماعی، قدرتمند هستند. حیوانات برای مدت طولانی در وب محبوب بوده اند و عکس های حیوانات می توانند به اندازه عکس های انسانی در اینستاگرام، درآمد کسب کنند.
فرقی ندارد که خودتان یک حیوان خانگی داشته باشید یا عکسی زیبا از حیوان خانگی همکارتان را منتشر کنید، سعی کنید محتوایی سرگرم‌ کننده ‌تر را در اینستاگرام، پست کنید تا ببینید آیا مخاطبان شما هم دوست دارند درباره حیوانات نظر بدهند یا خیر.

تنظیمات کامنت در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترفند افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی

۸. به کامنت های خود پاسخ دهید

پاسخ دادن به کامنت ها می ‌تواند به مخاطبان شما نشان دهد که واقعاً به آنچه که آنها می‌ گویند، علاقه دارید وبرای نظرات آنها اهمیت قائل هستید. زمانی که به نظر مخاطبین پاسخ می دهید، می تواند باعث ادامه یافتن بحث شده و کامنت های بیشتری را جذب کنید.
به ‌علاوه، وقتی دیگران می ‌بینند که شما به نظرات پاسخ می ‌دهید، ممکن است در مورد پست نظر بدهند تا در بحث شرکت کنند یا درباره پست شما سؤال بپرسند. این موضوع می تواند باعث افزایش کامنت اینستاگرام شود.

۹. برای افزایش کامنت اینستاگرام از ایموجی های مرتبط استفاده کنید

در حالی که هشتگ ‌ها برای بیشتر دیده شدن پست شما ضروری هستند، ایموجی‌ ها می توانند نظر کاربران را به پست های شما جلب کنند و باعث افزایش کامنت اینستاگرام شوند. توجه بیشتر به پست های شما می تواند به معنی مشارکت، نظرات و لایک‌ های بیشتر باشد.
هنگام استفاده از ایموجی ‌ها، حواستان باشد مناسب محتوایی باشند که پست می‌ کنید و برای کسب و کار شما هم مناسب به نظر برسند. دو تا سه ایموجی می تواند رنگارنگ و جالب باشد؛ اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

۱۰. پست های بیشتری منتشر کنید

مانند بسیاری دیگر از پلتفرم ‌های رسانه ‌های اجتماعی، انتشار پست ‌های بیشتر باعث می ‌شود حساب کاربری شما فعال و به‌ روز به نظر برسد. اگر هر چند وقت یکبار پست می گذارید، ممکن است پست های شما در میان انبوهی از پست های پیج های دیگر، گم شده و اصلاً دیده نشوند.
اگر به طور منظم و در زمان های مناسبی از روز پست بگذارید، افراد بیشتری پست های شما را خواهند دید. این امر می تواند باعث شود افراد بیشتری شما را دنبال کنند و در نهایت به پست های شما نظر داده یا واکنش نشان دهند که در نتیجه می تواند افزایش کامنت اینستاگرام را برای شما به همراه بیاورد.

سخن پایانی

لایک ها، کامنت ها و بازدیدهای ویدیویی در اینستاگرام باارزش هستند، زیرا بر محل قرار گرفتن پست های شما در فید تأثیر می گذارند. علاوه بر این، اگر تعداد زیادی از کاربران با پست ‌های شما تعامل داشته باشند، محتوای شما در تب search قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین روش ‌های بیان شده در این مقاله را برای افزایش کامنت اینستاگرام تست کنید. از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید، از شما متشکریم. امیدواریم بتوانید با روش های معرفی شده در این مطلب، کامنت های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.