تحولی جدید در پرداخت‌:‌ همکاری زرین‌پال و Payment4

همکاری زرین‌پال و Payment4
همکاری زرین‌پال و Payment4

درگاه پرداخت زرین پال با payment 4 که به عنوان یکی از فعالین حوزه پرداخت های رمز شناخته می‌شود ، همکاری مشترکی آغاز می کند.
ما در زمانی زندگی می‌کنیم که روش‌ها و ابزارهای پرداخت در حال تغییرات اساسی هستند و به نظر می رسد مشارکت و ادغام این ابزارها منجر به ارائه راهکارهای نوین و خدماتی منحصر به فرد می‌شود.
هدف زرین پال از این همکاری همگام شدن با تغییرات اساسی در دنیای پرداخت و ارائه خدمات نوین به پذیرندگان خود است، زیرا معتقد است تغییرات پرسرعت صنعت پرداخت در سال های اخیر نمایانگر مرحله مهمی در تکامل صنعت پرداخت در جهان است.

معرفی

زرین پال به عنوان اولین پرداخت یار ایران با بیش از 14 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان سرویس پرداخت در ایران، دارای تجربه وسیع و موفقی در این صنعت است و از طرفی Payment4 به عنوان ارائه دهنده سرویس پرداخت در حوزه رمز ارزها نیز از دانش ارزشمندی برخوردار است. لذا زرین پال معتقد است این همکاری می‌تواند موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی و گشودن دریچه های جدید باشد.

گسترش افق پرداخت برای پذیرندگان

این همکاری برای پذیرندگانی که به دنبال گسترش گزینه های پرداخت خود و دسترسی به مخاطبین گسترده تر و جغرافیای بزرگتر هستند، فرصتهای بی نظیری ایجاد خواهد کرد.

تنوع در روش‌های پرداخت

پذیرندگان هم اکنون می‌توانند مزایای هر دو دنیای سنتی و مدرن مالی را تجربه کنند. آنها می‌توانند از طریق درگاه زرین پال پرداخت های اینترنتی متداول و از طریق درگاه Payment4 پرداختهای رمزارزی را انجام دهند. با این روش آنها مسیرهای جدید پیش روی خویش خواهند داشت و به مشتریانی به وسعت جغرافیایی وسیع تر و نیازمندی های متفاوت تر دسترسی خواهند داشت.
درگاه زرین پال در کنار Payment4 توانایی ورود به بازارهای بزرگتر بین المللی را برای پذیرندگان به ارمغان آورده است.

امنیت بالا

در دنیای ارزهای دیجیتال امنیت حرف اول را می‌زند. لذا پذیرندگان برای ورود به آن می‌بایست به نام های معتبر تکیه کنند. شراکت تجاری میان زرین پال و Payment4 بر پایه امنیت بالای تراکنش‌ها شکل گرفته است به طوری که تمامی تراکنش ها با بالاترین سطح امنیت محافظت خواهند شد.

استفاده بسیار آسان

پذیرندگان برای استفاده از درگاه Payment4 نیاز به هیچگونه دانشی در خصوص بلاک چین و یا رمز ارزها ندارند. در حقیقت درگاه Payment4 تمامی مراحل پرداخت را به صورت کاملا ایمن در وبسایت خود انجام داده و نتیجه را به پذیرندگان اطلاع می‌دهد. این روش همچنین باعث می‌شود که پذیرندگان کمترین احتیاج را به تغییر فنی و برنامه نویسی در سمت خود داشته باشند.

Payment4: امن، راحت و بی خطر

Payment4، که به عنوان یکی از بهترین و امن ترین درگاه های پرداخت رمز ارزی در بازار شناخته می‌شود، اکنون از طریق این همکاری در اختیار پذیرندگان قرار دارد. با Payment4، ایمنی مهمترین رکن است و کاربران می‌توانند مطمئن باشند که معاملات آنها کاملا امن و مطمئن است.
یکی از ویژگی های برجسته Payment4، راحتی استفاده از آن است. چه شما پرداخت کننده یا پذیرنده باشید Payment4‌ به گونه ای طراحی شده است که بهترین تجربه کاربری را در اختیار پرداخت کنندگان و پذیرندگان قرار می دهد . پذیرندگان به سادگی و بدون نیاز به برنامه نویسی به راحتی می‌توانند ، درگاه Payment4‌ را در سایت یا کسب و کار آنلاین خود پیاده سازی کنند.

در این مسیر هیجان انگیز به ما بپیوندید

در دنیایی که چشم انداز های مالی به سرعت در حال تغییر هستند، مشارکت‌هایی از این دست اهمیت فراوانی دارند. ما در زرین‌پال متعهدیم که ابزارهای مورد نیاز کاربران و پذیرندگان را برای حرکت در دنیای در حال تحول مالی در اختیار آنان قرار دهیم. صاحب کسب و کار آنلاین باشید یا خریدار، گسترش گزینه های پرداخت و انعطاف پذیری در روش های خرید ، گامی مهم به سوی پرداخت های فراگیر، نوآورانه و امن است، و این همکاری سرآغازی برای ایجاد این تحول مهم است.
در مسیری که با این همکاری آغاز شده است، از شما می‌خواهیم که برای به روز رسانی‌های بعدی و همچنین آگاهی از فرصت‌های پیش رو با ما در ارتباط باشید. آینده پرداخت‌ها در حال تکامل است و ما به شما کمک خواهیم کرد که در مسیر پیشرفت روش های پرداخت سریع تر از هر زمان دیگری حرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.