نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران

نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران
نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران

devconf

هر زمان اسم مدرسه استانداردهای وب به میان می‌آید، از برگزاری همایش‌های تخصصی در حوزه‌ی وب و فعالیت‌ها و تلاش‌های این تیم برای انتقال تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه‌ی وب صحبت می‌شود.

بعد از برگزاری همایش‌های کاربردی و موفقی مثل همایش آینده‌ی طراحی وب و همایش تخصصی طراحی واکنش‌گرا، حالا نوبت آن رسیده است تا اولین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵ برگزار شود.

در این همایش که در دو روز برگزار می‌شود، برای طراحان و توسعه‌دهندگان JavaScript و CSS با هدف معرفی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز جهانی و همچنین آموزش در قالب کارگاه‌های آموزشی، اتفاقات خوب و ویژه‌ای رقم خواهد خورد.

بخش اصلی این همایش به سخنرانی برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب مطرح ایران اختصاص دارد که به ارا‌ئه موضوعات و تکنولوژی‌های روز دنیا می‌پردازند.

یکی از سخنرانان این همایش، سیامک مختاری عزیز از تیم زرین‌پال است که در رابطه با React برای دولوپرها صحبت خواهد کرد و در کارگاه آموزشی React در دنیای واقعی نیز حضور دارد.

سیامک توسعه‌دهنده و طراح نرم‌افزارهای تحت وب و موبایل است که حدود ۷ سال در این حوزه مشغول به فعالیت است. او به جزئیات و زیبایی در عین سادگی علاقه زیادی دارد و سعی می‌کند محوریت کارهایش باشند. اهل تکنولوژی‌ هست و در تلاش است که هنر و تکنولوژی را در هم آمیزد. جاواسکریپت و Swift را هم دوست دارد.

siamak

مطمئناً شرکت در چنین همایش‌هایی علاوه بر موضوع یادگیری و آشنایی با تکنیک‌ها و فریم‌ورک‌های جدید، باعث برقراری ارتباط و شبکه‌سازی با سایر متخصصین در این حوزه می‌شود.

همچنین دریافت گواهی شرکت در همایش هم می‌تواند خیلی جذاب باشد ؛)

برای شرکت در این همایش لازم است بلیت تهیه شود که البته برای دانشجویان و دانش‌آموزان، پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرکت به صورت گروهی و چند مورد دیگر تخفیف‌هایی قرار داده شده است.

بیان اطلاعات دقیق مثل محل برگزاری و موارد این‌چنینی، دوباره‌کاری است و با رفتن به صفحه‌ی نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران، برای شرکت در این همایش، اطلاعات بیشتری را ببینید و ثبت‌نام کنید.

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

1 دیدگاه

  1. زمان این همایش گذتشه .خ.ش به حال کسانی که اون موقع متوجه شدند و رفتن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.