فلاپ شدن پست در اینستاگرام به چه معناست؟و روش‌های جلوگیری از فلاپ شدن چیست؟

فلاپ شدن پست در اینستاگرام
فلاپ شدن پست در اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است، طبیعتاً هدف آن جلب رضایت کاربران خود می باشد. به عبارت دیگر، اگر اینستاگرام تشخیص دهد که محتوایی برخلاف میل کاربران به آنها نمایش داده می شود، سعی در عدم نمایش پست به کاربران خواهد داشت. در این راستا، چندین استراتژی برای جریمه پیج هایی تدوین شده که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می ‌کنند. فلاپ اینستاگرام یکی از این استراتژی ها است. در این مقاله می خواهیم در مورد فلاپ شدن پست در اینستاگرام و روش های جلوگیری از فلاپ شدن صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

فلاپ اینستاگرام به چه معنی است؟

فلاپ شدن یکی از جریمه هایی است که اینستاگرام بر پیج های متخلف اعمال می کند. هر پیجی ممکن است فلاپ شود. پیجی که این مشکل را داشته باشد، اعتبار خود را از دست می دهد و این امر، تعداد بازدیدکنندگان از پست های پیج را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
فلاپ که در انگلیسی flop نوشته می شود، به معنی «شکست» است. با توجه به نحوه اجرای این استراتژی، کلمه شکست تا حد زیادی دقیق است. وقتی پست‌های شما فلاپ می ‌شوند، فقط گروه منتخبی از فالوورهای شما می ‌توانند پست مشکل ‌دار را ببینند و بقیه افراد این امکان را ندارند. این اتفاق منجر به افزایش لایک، کامنت یا بازدید پست نخواهد شد و بالعکس، لایک و کامنت ها کاهش می یابند.

دلایل فلاپ شدن پست در اینستاگرام چیست؟

از کجا بفهمیم پست فلاپ شده

قوانین اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا را ملزم به رعایت آنها می کند و رعایت این قوانین در نهایت، امنیت کاربران را بهبود بخشیده و از سرقت محتوا توسط سایر کاربران جلوگیری می کند. بیایید اکنون به برخی از اقداماتی که باعث فلاپ اینستاگرام می شود، بپردازیم:

۱. استفاده از آنفالویاب

اینستاگرام فعالیت غیرعادی پیج شما را تشخیص می دهد و در صورت استفاده از برنامه های آنفالویاب یا سایر برنامه هایی که نیاز به دسترسی به حساب اینستاگرام شما دارند، شما را جریمه می کند.

۲. استفاده بیش از حد از ایموجی در کامنت

در نگاه اول، گذاشتن نظر زیر یک پست، بسیار عالی و خارق العاده به نظر می رسد و نشانه تعامل بالای کاربر در یک پیج است؛ اما باید در نظر داشته باشید که علاوه بر کامنت، محتوای کامنت نیز بسیار مهم است. اینستاگرام کامنت های بدون متن و تنها ایموجی ها را به عنوان هرزنامه تشخیص می دهد. در صورتی که ایموجی ها در بسیاری از کامنت ها استفاده شوند، می توانند مضر باشند و باعث شوند یک پست، اسپم به نظر برسد.

۳. ادیت پست پس از انتشار آن

اگر پستی که در اینستاگرام منتشر می کنید، در پیج شما تعامل زیادی داشته باشد، ممکن است وارد فضای کاوشگر و هشتگ شود؛ اما اگر پست را ادیت کنید، تعامل پست مورد نظر پس از انتشار حذف می شود و آمار به صفر رسیده و تعامل دوباره از اول شروع می شود. بنابراین اگر پست پس از انتشار ویرایش شود، شکست خواهد خورد.

۴. عدم تعامل با مخاطبین پیج

تعامل با فالوورها مزایای زیادی دارد و در پیج فروشگاهی اینستاگرام بسیار مهم است. صاحبان همه پیج ها باید دنبال کنندگان خود را در کامنت ها درگیر کنند تا از فلاپ اینستاگرام جلوگیری شود، بنابراین تا آنجایی که می توانید به نظرات سایر کاربران پاسخ دهید. یکی دیگر از استراتژی های جذاب برای جلوگیری از شکست، پین کردن نظرات کاربران است.

۵. ارسال پست های خود به دایرکت دیگران به صورت غیر عادی

ارسال چندین پست به طور همزمان به دایرکت سایر افراد، ایده خوبی نیست، زیرا الگوریتم های اینستاگرام آن را به عنوان اسپم علامت گذاری می کنند و در نتیجه ممکن است پست های شما عملکرد خوبی نداشته باشند. با یاد داشته باشید که ارسال پست های خود به دایرکت دیگران به صورت غیر عادی ممکن است عواقب بدتری نسبت به فلاپ اینستاگرام داشته باشد.

۶. منتشر کردن بیش از حد پست ها

اگر چندین پست را پشت سر هم منتشر کنید، ممکن است فالوورهای شما از این کار خوششان نیاید. اگر پست ‌های شما برای آنها جذابیت نداشته باشد، ممکن است تعامل کاربران با صفحه شما کاهش یابد. بنابراین، سعی کنید به طور مکرر پست نگذارید تا از شکست در اینستاگرام جلوگیری کنید.

۷. سرقت ادبی

همه ما می دانیم که اینستاگرام فوق العاده هوشمند است و اگر تشخیص دهد که پست ها و محتوای شما تکراری هستند، شما را جریمه می کند. پس سعی کنید پست های منحصر به فرد منتشر کرده و از انتشار پست های کپی، دوری کنید.

روش ‌های جلوگیری از فلاپ شدن پست در اینستاگرام

رفع فلاپ شدن پیج

بیشتر بخوانید:ترفندهای رفع اکشن بلاک اینستاگرام

برای جلوگیری از فلاپ شدن پست در اینستاگرام، باید قوانین و دستورالعمل های اینستاگرام را رعایت کنید. اگر قوانین و دستورالعمل های اینستاگرام را رعایت کنید، خیالتان از بابت جریمه های این شبکه اجتماعی راحت خواهد بود. چندین استراتژی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها، پیج خود را از جریمه شدن توسط اینستاگرام حفظ کنید. برخی از این استراتژی ها به شرح زیر هستند:

۱. افزایش کیفیت پست ها

تولید محتوای جذاب، چشم نواز و کاربردی روشی عالی برای جلوگیری از فلاپ اینستاگرام است. البته برای اینکه اینستاگرام با پیج شما کاری نداشته باشد، علاوه بر خودداری از استفاده از محتوای کپی، باید کیفیت پست های خود را نیز افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که محدودیتی برای ارسال پست ها وجود دارد، بنابراین سعی کنید بیش از حد پست نکنید تا جریمه نشوید.

۲. تغییر استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها تأثیر بسزایی در موفقیت یا شکست پیج شما دارند. بنابراین، قطعاً باید در مورد بهترین روش‌ های استفاده از هشتگ تحقیق کنید. برای این کار می توانید از رقبای معروف خود کمک بگیرید. هرگز از هشتگ های ممنوعه استفاده نکنید.

۳. فعالیت طبیعی

از انجام هر گونه اقدامی که باعث مسدود شدن حساب شخصی یا تجاری شما می شود، مانند خرید فالوور برای پیج خود اجتناب کنید. این کار می تواند شامل استفاده از ربات های مختلف، ارسال هرزنامه و خرید لایک، کامنت و فالوورهای جعلی باشد

۴. تشخیص مشکل

اگر با فلاپ اینستاگرام مواجه شده اید، ابتدا مشکل را مشخص کنید. شما باید استراتژی های خود را دوباره ارزیابی کنید و در صورت لزوم، برنامه خود را تغییر دهید؛ حتی اگر هنوز با چنین موقعیتی مواجه نشده اید! بسته به میزان افت صفحه خود، این تغییرات ممکن است بسیار جزئی یا بسیار مهم باشند.

تفاوت فلاپ شدن با شادوبن شدن چیست؟

فلاپ در اینستا چیست

تا به اینجای مقاله دریافتیم که فلاپ اینستاگرام چیست و چطور باید از آن جلوگیری کنیم. در این بخش از مقاله، تمایز بین فلاپ اینستاگرام و شادوبن شدن را بررسی خواهیم کرد. با مطالعه این بخش به راحتی می توانید تفاوت بین این دو را تشخیص دهید. ابتدا باید درک کنید که شادوبن اینستاگرام چیست تا تفاوت بین این دو را متوجه شوید.

شادوبن شدن اینستاگرام

شادوبن شدن یکی دیگر از مجازات هایی است که اینستاگرام برای مدیریت کاربران خود اعمال می کند. اکثر افراد به اشتباه فکر می کنند که این مجازات، همان فلاپ اینستاگرام است؛ اما باید بگوییم که فلاپ شدن با شادوبن شدن تفاوت دارد. فرق بین شادوبن و فلاپ این است که در فلاپ، فقط بخش کوچکی از دنبال کنندگان شما می توانند پست های شما را ببینند. با این حال، وقتی اینستاگرام حساب شما را شادوبن می کند، همه دنبال کنندگان شما می توانند پست های شما را ببینند؛ اما اگر یک هشتگ را در پست خود قرار دهید، پست های شما در صفحه هشتگ در اکسپلورر اینستاگرام ظاهر نمی شوند.

به بیان دیگر، وقتی حساب شما شادوبن می شود، اگر از یک هشتگ در یک پست استفاده کرده باشید، پست شما در لیست هشتگ مربوطه ظاهر نمی شود. بنابراین، این تمایز بین شادوبن شدن و فلاپ شدن در اینستاگرام است. در هر دو حالت، شما باید به فکر رفع مشکل باشید تا پیج شما بیشتر و بیشتر دچار افت نشود.

سخن پایانی

یکی از عواقب زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام، همانطور که در متن مقاله به تفصیل توضیح داده شده است، فلاپ شدن پست ها است. روش ‌های فهرست‌ شده در این مقاله را می ‌توانید برای رفع مشکل فلاپ اینستاگرام که برخی از صفحات اینستاگرام به طور خواسته یا ناخواسته تجربه می‌ کنند، استفاده کنید. ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا در این مقاله، فلاپ شدن در اینستاگرام را به طور کامل به همراه چند پیشنهاد برای جلوگیری از آن توضیح دهیم. شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد در مورد فلاپ اینستاگرام، نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.