شماره شبای جدید حساب های قدیم بانکهای حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد

دریافت شماره شبای جدید حساب های قدیم بانکهای حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد
دریافت شماره شبای جدید حساب های قدیم بانکهای حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد

با توجه به ادغام کلیه درگاه‌های الکترونیکی و کارت بانک سپه و سایر واحدهای ادغامی مانند بانک‌ مهر اقتصاد (سابق) و حکمت ایرانیان (سابق) و مهاجرت سیستمی این واحدها به سامانه جامع بانکی بانک سپه و اهمیت دریافت شماره شبا برای کسب وکارها به اطلاع می‌رساند شماره شبای کلیه‌ی مشتریان واحدهای ادغامی اعلام شده، تغییر خواهد کرد که صاحبان حساب‌های این بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه پرداخت زرین‌پال یا پرتال اینترنتی بانک سپه از شماره شبای جدید خود مطلع شوند ,
انتقال پول از هر حساب شما در هر بانک به حساب دیگر در بانک دیگر بصورت الکترونیکی، با پیاده‌سازی سامانه تسویه ناخالص آنی «ساتنا» و سامانه پایاپای الکترونیک «پایا» در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر شده است. به این ترتیب انتقال پول به حسابی در بانک دیگر، به سادگی دریافت نقدی و واریز به حساب در همان بانک قابل انجام است. تحقق این امر تحولی عظیم در نظام بانک کشور به شمار می‌رود و نتایج فوق‌العاده مثبتی از جمله کاهش تقاضای عمومی برای اسکناس، ایران چک، چک‌های رمزدار، کاهش مراجعه به شعب بانک‌ها، کاهش ترددهای درون شهری و … خواهد داشت. به منظور تسریع در واریز وجه به حساب مقصد، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۸۸.۳.۱۲ ساختار یک شناسه‌ی منحصر به فرد را برای هر حساب بانک اعلام کرد.

دریافت خودکار شبای بانک‌های ادغامی در زرین‌پال

برای اولین بار در سطح کشور، به صورت خودکار می‌توانید شماره شبای جدید خود را دریافت کنید، فرآیند این امر این‌گونه است که کلیه‌ی شماره‌های شبایی که متعلق به بانک‌های ادغامی بوده‌اند، بدون این‌که نیاز به انجام عمل خاصی از سوی فرد باشد، در حساب کاربری درگاه پرداخت زرین‌پال به شماره شبای بانکی جدید تبدیل می‌شوند. چنانچه حساب کاربری زرین‌پال ندارید، می‌توانید به منظور دریافت شبای خودکار و اطلاع از شبای جدید خود به این صفحه مراجعه کنید.

تغییر شماره حساب قدیم بانک‌های ادغامی به شماره حساب جدید سپه

در جدول زیر نمونه تغییر فرمت شماره حساب قدیم به شماره حساب جدید بانک سپه را مشاهده می کنید.

تبدیل شماره حساب قدیم حکمت ایرانیان سابق به شماره شبای بانک سپه

به منظور تغییر شماره حساب قدیم بانک حکمت ایرانیان سابق به شماره شبای جدید بانک سپه می‌توانید پس از ورود به وب‌سایت رسمی بانک سپه در این آدرس، مطابق تصویر زیر، شماره‌ حساب بانکی خود را در کادر مربوطه وارد کنید و با انتخاب گزینه‌ی جستجو شماره شبای جدید خود را دریافت کنید.

تبدیل شماره حساب قدیم مهر اقتصاد سابق به شماره شبای بانک سپه

 همچنین می‌توانید جهت تغییر شماره حساب قدیم مهر اقتصاد سابق به شماره شبای جدید بانک سپه می‌توانید پس از ورود به وب‌سایت رسمی بانک سپه در این آدرس، مطابق تصویر زیر، شماره‌ حساب بانکی خود را در کادر مربوطه وارد کنید و با انتخاب گزینه‌ی جستجو شماره شبای جدید خود را دریافت کنید.

تبدیل شماره حساب قدیم بانک کوثر سابق به شماره شبای بانک سپه

در ادامه چنانچه قصد دارید شماره شبای بانک کوثر سابق خود را به شماره شبای جدید بانک سپه تبدیل کنید می‌توانید پس از ورود به وب‌سایت رسمی بانک سپه در این آدرس، مطابق تصویر زیر، شماره‌ شبای بانکی خود را در کادر مربوطه وارد کنید و با انتخاب گزینه‌ی جستجو شماره شبای جدید خود را دریافت کنید.

لینک های مفید

https://www.banksepah.ir/2704/new_sheba.aspx

https://vbank.ebanksepah.ir/public/inquiries/old-iban-convert

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.