دولت و بخش خصوصی چگونه از کسب‌وکارها در زمان کرونا حمایت می‌کنند؟

دولت و بخش خصوصی در جهت حمایت از کسب‌وکارهایی که در زمان بحران کرونا دچار آسیب شده اند، برنامه‌های خاصی را تدارک و اجرا نموده‌اند. آگاهی از این اقدامات ممکن است به کسب‌وکار شما کمک شایان توجهی نماید.

بخشی از این اخبار حمایتی به شرح زیر است. توجه داشته باشید این صفحه توسط جدیدترین اخبار به روزرسانی می‌شود:

تعویق سه ماه اقساط بانکی:

دولت و بانک مرکزی برای حمایت و مساعدت از کسب وکارهای که به دلیل شرایط بحران کرونا (کووید ۱۹) دچار ضررهای مالی شده اند، طرح تعویق اقساط بانکی را پیشنهاد و اجرا نموده است.

بانک مرکزی در جلسه‌ شورای پول و اعتباری که در تاریخ ۱۳ اسفندماه برگزار شد اعلام کرد که این شورا درباره نحوه مساعدت بانک‌ها به صاحبان کسب‌وکارهایی که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا دچار کاهش درآمد و مشکلات مالی شده‌اند، تصمیم‌گیری کرده است. درجریان این شورا تصویب گردید که اقساط تسهیلات کسب وکارها و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل شود.

برای اطلاع از نحوه درخواست تعویق اقساط و هم چنین اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

حمایت بخش خصوصی در قالب کمپین کنارهمیم:

این کمپین که با هدف اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری شب عید به کارگران روزمزدی که درآمد آنها در آستانه نوروز، به شدت کاهش یافته و نیاز فوری مالی دارند، تعریف شده است و مبالغ اهدایی پس از بازپرداخت وام‌ها به حساب خیرین بازگردانده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط دریافت وام می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

https://mehrabane.ir/view/656

حمایت بخش خصوصی در قالب کمپین نفس:

کمپین فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا با نام کمپین نفس در حال اجرا است. این کمپین به صورت داوطلبانه توسط جمعی از فعالان بخش خصوصی راه اندازی شده است و هدف آن اطلاع رسانی کسب وکارها و بنگاه‌های بخش خصوصی برای آگاهی با مخاطرات پیش رو و تامین بخشی از نیازمندی‌های آنان است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از جدیدترین اخبار این کمپین می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید

https://way2pay.ir/180481

جشنواره بهاره مجازی، همدلی مردم و اصناف

به دلیل لغو جشنواره های بهاره هرساله بر اثر شیوع گسترش کرونا، جشنواره بهاره مجازی شکل گرفت. دور اول این جشنواره به پایان رسیده است اما دور دوم آن به زودی آغاز خواهد شد. با مراجعه به این سایت شما می‌توانید از تاریخ شروع جشنواره دوم آگاه شوید و همچنین در زمینه ورود به فضای تجارت الکترونیکی مشاوره دریافت نمایید.  همچنین در ادامه این وب‌سایت میتوانید با پلت فرم‌های مناسب فروش محصول و کالای خود آشنا شوید.

http://bahar99.ir/

اگر شما نیز طرح دیگری را می‌شناسید که در زمان کرونا کسب وکارها را حمایت می‌کنند، در قسمت نظرات برای ما و سایر خوانندگان آن را معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.