اپیزود چهارم از مجموعه پادکست‌های زرین‌ پاد با عنوان «ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین» منتشر شد

اگر در اولین قدم‌های شروع و راه‌اندازی کسب و کار خود هستید، یا حتی به آن فکر می‌کنید، قطعا به یک همراه توانمند نیاز دارید تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن، که چیزی نیست جز کسب «موفقیت»، کنار شما بماند و راه را برای رسیدن به موفقیت، کوتاه و هموار سازد. در همین راستا درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال با هدف همراهی و حمایت از کسب و کارهای نوپا، مجموعه پادکست‌هایی با محوریت آموزش، تهیه و منتشر کرده است تا به افراد و کسب و کارها کمک کند اولین قدم خود را با دانش و تجربیات ارزشمندی بردارند. بنابراین اگر به دنبال راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود هستید، اما در قدم صفر کسب و کارتان، به تکیه‌گاهی محکم نیاز دارید که راه و روش رسیدن به رشد را بداند و مسیر پر فراز و نشیب آن را بشناسد، مجموعه پادکست‌های زرین‌پال، با عنوان «زرین‌ پاد» را دنبال کنید.

برای داشتن یک کسب و کار موفق در دنیای پر رقابت امروز، ورود به دنیای آنلاین کسب و کارها و تغییر سبک و سیاق سنتی و همگام بودن با تکنولوژی یک ضرورتِ غیرقابل انکار است. در حقیقت ورود به دنیای آنلاین کسب و کارها، یعنی یک توسعه‌ی عظیم با سرمایه‌ی کم. البته با وجود تمام محاسنی که دنیای خرید و فروش آنلاین دارد، اغلب با کسب و کارهایی مواجه می‌شویم که یا موانع زیادی سد راه‌شان است، یا شکست می‌خورند، یا در افزایش فروش خود، رشدی ندارند و بازدهی فروش محصولات‌شان به حرکت روی یک خط ثابت خلاصه می‌شود. اما دلیل این اتفاق چیست و چگونه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد از مباحثی است که در این پادکست به آن پرداخته شده است.

آنچه در اپیزود چهارم می‌شنوید:

در اپیزود چهارم زرین‌پاد، با همراهی  عادل طالبی (استراتژیست کسب و کارهای آنلاین)، درباره‌ی ورود کسب و کارهای آفلاین به دنیای کسب و کارهای آنلاین صحبت می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین عنوان‌های این گفت‌و‌گو، انتخاب ابزار مناسب برای ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین و همین طور بررسی و انتخاب استراتژی‌های مختلف ورود به بازار، از جمله استفاده از روش‌های آنالیز رقبا، آزمون و خطا و استفاده از مشاورهای کسب و کار است. در ادامه علت‌های شکست کسب و کارهای نوپا در فضای آنلاین را نیز بررسی کرده‌ایم. برای آشنایی بیش‌تر با استراتژی‌های ورود به کسب و کار آنلاین، با ما همراه شوید.

پادکست‌های زرین‌پاد را از این مسیرها گوش دهید؛

برای شنیدن پادکست‌های زرین‌پاد، عبارت «زرین‌پاد» یا «ZarinPod» را در اپلیکیشن‌های پادکست‌خوان مانند CastBox، اپل پادکست، اسپاتیفای و غیره جستجو کنید یا در پلتفرم‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات و یوتیوب به آن‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب اپلیکیشن موردنظر خود از بین گزینه‌های زیر و کلیک روی آن، مستقیما  به صفحه‌ی زرین‌پاد بروید و پادکست موردنظر خود را از آن‌جا گوش دهید.

6 دیدگاه

  1. بسیار عالی حتما گوش خواهم داد

  2. خیلی عالی آقای عادل طالبی 🙂

  3. لطفا پرداخت از طریق کریپتو کرانسی هم اضافه کنید

  4. عالی بود وموفق باشید

  5. من این پادکست آموزنده را به خوبی دنبال میکنم و ممنون هستم از تیم خوب زرین پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.