اپیزود پنجم از مجموعه پادکست‌های زرین‌ پاد با عنوان «اهمیت منابع انسانی در رونق کسب و کار» منتشر شد

زرین‌ پاد
زرین‌ پاد

در اپیزود پنجم زرین‌پاد، با همراهی محمد حسین شهرمیانی (مدیرعامل رهنماکالج)، درباره‌ی نقش منابع انسانی، کارکردها و تاثیرات آن بر روی کسب و کارهای کوچک و متوسط صحبت می‌کنیم.

اگر کسب و کار آنلاینی دارید، در اولین قدم‌های شروع و راه‌اندازی کسب و کار خود هستید، یا حتی به آن فکر می‌کنید، قطعا به یک همراه توانمند نیاز دارید تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن، که چیزی نیست جز کسب «موفقیت»، کنار شما بماند و راه را برای رسیدن به موفقیت، کوتاه و هموار سازد. در همین راستا درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال با هدف همراهی و حمایت از کسب و کارهایی اینترنتی، مجموعه پادکست‌هایی با محوریت آموزش، تهیه و منتشر کرده است تا به افراد و کسب و کارها کمک کند تا قدم‌های راه اندازی و توسعه کسب و کار خود را با دانش و تجربیات ارزشمندی بردارند. بنابراین اگر به دنبال راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود هستید، اما در قدم‌های اولیه کسب و کارتان، به تکیه‌گاهی محکم نیاز دارید که راه و روش رسیدن به رشد را بداند و مسیر پر فراز و نشیب آن را بشناسد، مجموعه پادکست‌های زرین‌پال، با عنوان «زرین‌پاد» را دنبال کنید.

توجه به افرادی که در کسب و کار مشغول شما در حال فعالیت هستند و یا به عبارتی منابع انسانی، از مفاهیم پراهمیتی است که بیش از پیش مورد توجه تمامی کسب و کارها قرار گرفته است. در دنیای پر رقابت امروز توجه به مبحث منابع انسانی می‌تواند به عنوان نقطه تمایزی برای کسب و کارها مطرح شود.

در اپیزود پنجم زرین‌پاد، با همراهی محمد حسین شهرمیانی (مدیرعامل رهنماکالج)، درباره‌ی نقش منابع انسانی، کارکردها و تاثیرات آن بر روی کسب و کارهای کوچک و متوسط صحبت می‌کنیم.

آنچه در اپیزود پنجم می‌شنوید:

 یکی از مهم‌ترین عنوان‌های این گفت‌و‌گو، توجه به لزوم و نقش منابع انسانی در قسمت های مختلف کسب و کار یک کسب و کار کوچک و متوسط از جمله، درآمد، هزینه‌ها و حتی برند آن است.

در ادامه درباره‌ی این نکته صحبت می‌کنیم که وظایف واحد منابع انسانی در یک کسب و کار نیز در این اپیزود مورد بررسی قرار گرفت و به سوال پاسخ دادیم که آیا کسب و کارهای کوچک برای انجام این وظیفه نیاز به داشتن واحد و یا فرد مستقلی به نام منابع انسانی دارند، و اگر خیر راه حل آن چیست و اصولا کسب و کارها چه زمانی باید به فکر راه اندازی یک واحد مجزا برای آن باشند.

سپس به بررسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها پرداختیم: کسب و کارهای کوچک با توجه به محدودیت در بودجه و برند خود چطور می‌توانند کارکنان بهتری برای خود جذب کنند و روش‌های ساده تر و کم هزینه تر نگهداری کارکنان چیست؟

در این پادکست سعی کردیم با استفاده ار تجربه ارزشمند مهمان خود نکات مهمی را بیان کنیم که توجه به آن تفاوت آشکاری در کسب و کارها ایجاد می‌کند. اگر از جمله علاقه‌مندان به مبحث منابع انسانی هستید و یا دارای کسب و کار کوچک و متوسط هستید که بازدهی بیشتر کارکنان برایتان اهمیت بالایی دارید، در این اپیزود با ما همراه شوید.

پادکست‌های زرین‌پاد را از این مسیرها گوش دهید؛

برای شنیدن پادکست‌های زرین‌پاد، عبارت «زرین‌پاد» یا «ZarinPod» را در اپلیکیشن‌های پادکست‌خوان مانند CastBox، اپل پادکست، اسپاتیفای و غیره جستجو کنید یا در پلتفرم‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات و یوتیوب به آن‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب اپلیکیشن موردنظر خود از بین گزینه‌های زیر و کلیک روی آن، مستقیما  به صفحه‌ی زرین‌پاد بروید و پادکست موردنظر خود را از آن‌جا گوش دهید.

1 دیدگاه

  1. علیرضا سلطانیان

    بذارید من حرف نزنم که خیلی دلم پره ازهمه شماها شمافکرمیکنید برنامه که خودتون ساخته ایدوبراتون راحت کارکردن برا بقیه هم همینجوره اما اینقدر ازبالا نگاه نکنید یه بارم ازپایین ببینید چه کاری کردید من همه جور برنامه آنلاین وخارجی سایت شبکه میتونستم داشته باشم ولی فقط بخاطر این برنامه پولی وبانکی ….نشد چون هرجور وازهرکجا اومدم به درهای شماها گیر کردم یه روز به کوکی یه روز هویت یه درد یه روز کوفت یه ریال نشد بدید تامن یه وسیله برا کارام بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.