یک کلیک برای یک پرداخت سریع و امن!

پرداخت یک‌ کلیکی زرین پال
پرداخت یک‌ کلیکی زرین پال

خیلی‌ها شماره‌‌ی کارت‌های بانکی خود را حفظ می‌کنند و هنگام پرداخت از روی حفظ، اطلاعات آن را وارد می‌کنند.خیلی‌ها هم از روی کارت بانکی خود اطلاعات لازم را هنگام پرداخت آنلاین وارد می‌کنند.

آن خیلی‌های اول ممکن است اطلاعات کارت خود را فراموش کنند یا حتی یک یا دو رقم را جابه‌جا و اشتباه بزنند. آن خیلی‌های دوم هم ممکن است بر اثر بی‌دقتی اطلاعات کارت را اشتباه وارد کنند و یا اصلاً هنگام پرداخت آنلاین، کارت بانکی به هر دلیلی در دسترس‌شان نباشد.

 پرداخت یک‌ کلیکی زرین پال

مطمئناً تمام آن خیلی‌ها رمز دوم کارتشان را هیچوقت فراموش نخواهند کرد، پس اگر کارت بانکی همراهشان نباشد یا اطلاعات آن را در لحظه فراموش کرده باشند هم می‌توانند فقط با وارد کردن رمز دوم، خیلی سریع پرداخت خود را انجام دهند.

به این رویه می‌گویند پرداخت یک کلیکی که این نوع پرداخت را قطعاً به دفعات با استفاده از کدهای USSD تجربه کرده‌ایم.
کدهای USSD همان کدهای ستاره فلان مربع (#یه عددی*) هستند که بیشتر برای پرداخت قبض و خرید شارژ و شرکت در نظرسنجی‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنیم.

در پرداخت یک کلیکی هم فقط کافیست برای یک بار کارت بانکی خود را ثبت کنیم و بعد از این برای هر پرداخت فقط لازم است رمز دوم کارت خود را وارد کنیم تا پرداخت انجام شود.

برای اولین‌بار در ایران، زرین‌ پال می‌خواهد طعم شیرین پرداخت یک‌کلیکی را هنگام پرداخت‌های اینترنتی، به کاربران دوست‌داشتنی خود هدیه دهد.

در حال حاضر با عضویت در زرین‌پال و پرداخت از درگاه‌ پرداخت آنلاین زرین‌پال، با اضافه کردن و انتخاب کارت‌های بانکی‌تان هنگام پرداخت فقط رمز دوم و CVV2 را باید وارد کنید و روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

با وجود چنین ویژگی‌ای از سوی زرین‌پال، درصد خطا هنگام پرداخت‌های اینترنتی به حداقل می‌رسد، چیزی نزدیک به صفر که در حال توسعه و کامل‌تر کردن این ویژگی برای راحتی تمام آن خیلی‌های دوست‌داشتنی هستیم 😉

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

2 دیدگاه

  1. سلام چطور کد ussd رو فعال کنم حالا که لینک خرید دارم و نقره ای شدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.