6 ایده پربازده کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام چیست ؟ چطور می توان از اینستاگرام درامد کسب کرد ؟ آیا می توان بدون هیچ هزینه ای در اینستاگرام به درامد رسید ؟ همه ی این ها سوالاتی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد . اگر شما هم میخواهید با نشستن در خانه و کار با گوشی موبایل درامد کسب کنید اینستاگرام یکی از برنامه هایی است که میتواند خواسته شما را براورده کند.

اول از همه باید بگویم که درامد از اینستاگرام چیزی نیست که یک شبه به آن دست پیدا کنید . همانطور که می دانید هر کاری نیاز به تخصص دارد و مدتی از وقت شما را خواهد گرفت . برای مثال در هر رشته دانشگاهی که قدم بگذارید حداقل دو سال از وقتتان را باید صرف آموزش کنید . باید بدانید که کسب درامد از اینستاگرام هم ازاین قاعده مستثنا نیست و اولا نیاز به آموزش و بعد صبر و حوصله فراوان دارد و دقت و خلاقیت زیادی می طلبد . اما اگر این ویژگی ها را داشته باشید پس از گذشت مدتی نه چندان زیاد حتما به درامد قابل توجهی می رسید .پس تا اینجای کار متوجه شدید که بدون آموزش نمی توان در این کار به درامد رسید.

روش های کسب درامد از اینستاگرام

ما در این مطلب قرار است شما را با چند روش کسب درامد از اینستاگرام آشنا کنیم . روش هایی که مطمئنا به درد شما خواهد خورد و اگر  به صورت مستمر دریکی از این روش ها قدم بردارید به درامدخوبی دست پیدا خواهید کرد .
یک موضوع خیلی مهم این است که خیلی از ما فکر میکنیم که محصول و تخصص ما خریداری ندارد . باید بدانید هر محصول و تخصصی که دارید و فکر میکنید کسی آن را نمیخرد این فقط نظر شماست و دیدگاه بقیه مردم با شما بسیار متفاوت است و قطعا خواهان خود را دارد. پس هیچوقت این فکر را نکنید و شروع کنید .حال وقت آن است که شما را با این راه های پولساز کسب درامد اینستاگرامی آشنا کنم.

ایده های کسب درامد از اینستاگرام

۱-فروش محصول فیزیکی

اولین و رایج ترین راه، فروش محصول فیزیکی در اینستاگرام است . مطمئنا شما هم هر روزه در اینستاگرام فروشگاه های مختلفی را می بینید که محصولات مختلفی از جمله پوشاک،لوازم آرایشی بهداشتی و… میفروشند. این کار نیازمند بازاریابی ، تبلیغات ، برندینگ ، تولید محتوا ، ادمینی خوب و حرفه ای است . شما برای کسب درامد از این راه باید در همه ی این کار ها خیلی خوب عمل کنید تا بتوانید مخاطب را جذب پیج خود کنید . وقتی مخاطب جذب شد مرحله ی فروش به مشتری آغاز می شود و باید بتوانید ذهن مخاطب را به خرید محصولتان معطوف کنید .

در این بین شما باید اعتماد مخاطب را هم جلب کنید،اگر نتوانید این کار را کنید هرچقدر هم که محصول و محتوای خوبی داشته باشید نمیتوانید به فروش برسید. شما باید بازاریابی ، تبلیغات و برندینگ خوبی داشته باشید تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید . بعد از آن پست و استوری های جذاب که مخاطب را نیازمند و مجذوب محصول خود کنید . پس از آن که مخاطب نیاز به محصول شما را پیدا کرد اعتماد آن را جلب میکنید و با پیگیری و مشاوره ی خوب و سریع مخاطب را به مشتری تبدیل میکنید . پس در این راه باید در چند حرفه مجزا به خوبی عمل کنید و آنطور که به نظر می رسد کار ساده ای نیست .

ناگفته نماند که داشتن سایت میتواند هم اعتماد مخاطب را به خوبی جلب کند و هم حس حرفه ای بودن شمارا به خریدار القا میکند. اما طراحی و ساخت سایت کار ساده ای نیست و هزینه و مهارت زیادی می خواهد. زرین اکسپرس با تلاش فراوان توانست فروشگاه ساز رایگان را برای شما فراهم آورد که به سادگی به کسب و کار خود رونق ببخشید.

اموزش کسب درامد از اینستاگرام

۲-برگزاری دوره آموزشی در اینستاگرام

برخی هستند که نه محصولی برای عرضه دارند و نه می توانند هزینه ی تولید آن را بپردازند اما تخصص خوبی دارند . اگر شما هم از این دسته افراد هستید ،برگزاری دوره آموزشی و فروش پکیج راه بسیار خوبی برای کسب درامد از اینستاگرام است . همانطور که میبینید در اینستاگرام دوره های آموزشی بسیاری از چیزهایی که حتی فکرش را هم نمیکنید برگزار می شود.

دوره های آموزش مکانیک،ساخت شمع،نجاری و بسیاری از مهارت های دیگر که با فروش این دوره ها به درامدهای خارق العاده ای دست پیدا کرده اند .این کار همانند فروش کالای فیزیکی نیاز به بازاریابی و تولید محتوا و بقیه مسائل به صورت حرفه ای است . پس اگر مهارتی دارید که فکر میکنید میتوانید آن را با بقیه به اشتراک بگذارید و آموزش دهید برگزاری دوره آموزشی بهترین راه کسب درامد از اینستاگرام برای شماست.

صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

بیشتر بخوانید: ۹ روش ساده برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام

۳-فروش خدمات در اینستاگرام

فروش خدمات یکی دیگر از راه های کسب درامد از اینستاگرام است که نیاز به تخصص دارد . امنیت پیج ، بازاریابی و تبلیغات و بی شمار شغل خدماتی دیگر در اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . فروش خدمات را می توان یک کسب و کار بیزنس به بیزنس (B2B) در نظر گرفت چون اکثرا مخاطب ما باقی بیزنس ها هستند . این مسیله کسب و کار شما را از مابقی کسب و کار ها جدا میکند و مخاطب هدف شما را کمتر میکند اما رقبای شما را هم کمتر میکند . پس اگر خدمتی برای عرضه به کسب و کار های اینستاگرامی دارید میتوانید از این راه به درامد خوبی برسید.

پولسازی با اینستاگرام

۴-بلاگری به عنوان یکی از راه های کسب درآمد اینستاگرام

بلاگری را میتوان پر درامد ترین شغل اینستاگرامی و حتی جزو پردرامد ترین مشاغل در عصر مدرن دانست . اکثرا این شغل را کار ساده ای توصیف میکنند اما این کار نیازمند مهارت فوق العاده ای در بازاریابی محتوا است. بلاگرهای موفق با مهارت خاص خودشان نیاز امروزه مخاطب هدف خود را شناسایی میکنند و با تولید محتوای حرفه ای آن را به نمایش میگذارند.

البته باید بگوییم این کار زندگی شما را عوض خواهد کرد و هرگز به زندگی قبل باز نخواهید گشت . همچنین بلاگری امروزه نیاز به خلاقیت زیادی دارد زیرا بلاگرهای فراوانی در اینستاگرام وجود دارد . پس اگر ایده متفاوتی برای به نمایش گذاشتن دارید و مشکلی با تغییر لایف استایل خود ندارید میتوانید پا در این راه بگذارید و به درامد زیادی برسید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

۵-ادمین پیج اینستاگرام

ادمین پیج یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینستاگرام است . پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به دلیل نداشتن وقت کافی برای جواب دادن کامنت و دایرکتها ادمین هایی را استخدام میکنند . شغل این ادمین ها متغیر است ،بعضی فقط جواب دادن دایرکت و کامنت و پشتیبانی فروش است و بعضی گذاشتن پست و استوری هم به آن اضافه می شود.

درامد این شغل از همه ی این راه هایی که معرفی کردیم کمتر است اما میتواند به عنوان شغل دانشجویی و پاره وقت انتخاب شود. برای یافتن این شغل در سایت های مختلف کاریابی و یا خود اینستاگرام می توانید جستجو کنید .

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

مرتبط بخوانید:بازاریابی اینستاگرام چیست؟

۶-تولید محتوا و کسب درامد از اینستاگرام

یکی دیگر از راه های کسب درامد از اینستاگرام تولید محتوا است . در این کار شما با تولید محتوا برای یک صفحه اینستاگرامی دیگر مبلغی را دریافت می کنید . منظور از تولید محتوا در این کار عکاسی ، فیلمبرداری ، ادیت و تدوین است . درامد شما در این شغل کاملا به مهارت و تخصص شما مرتبط است هرچقدر تخصص شما بیشتر باشد افراد بیشتری از شما تقاضای تولید محتوا میکنند.

در ابتدا این کار شما باید با بازاریابی و نمونه کارهای خود به دنبال مخاطب خود بگردید که کمی دشوار و زمانبر است . ممکن است برای تهیه نمونه کار و رزومه مجبور به انجام کارهایی شوید که باب میلتان نباشد . اما بعداز آن وقتی کسب وکار شما به اصطلاح جا بیوفتد دیگر نیازی به این کار ندارید و مشتری های زیادی به شما رجوع میکنند.

اموزش کسب درآمد از اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید درگاه پرداخت مناسب و قابل اعتماد است که زرین پال اولین و معتبر ترین درگاه پرداخت در کشور است که میتواند برای فروشگاه خود از آن استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم ۶ راه متفاوت برای کسب درامد از اینستاگرام برای اقشار گوناگون جامعه با تخصص های مختلف معرفی کنیم . باید بدانید کسب درامد از اینستاگرام ساده نیست و معمولا بشدت زمانبر است و در اوایل کار حوصله سربر . اکثر کسب و کارها در همان ابتدای کار به این دلایل ازین کار دست میکشند و فقط آن هایی موفق میشوند که در این راه صبور هستند . پس رمز موفقیت در این راه شکیبایی است . امیدوارم این مقاله بقدر کافی به درد شما خورده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.