چگونه در پنج دقیقه خط تلفن ثابت تهران و تلفن گویای حرفه‌ای داشته باشم؟

چگونه در پنج دقیقه خط تلفن ثابت تهران و تلفن گویای حرفه‌ای داشته باشم؟
چگونه در پنج دقیقه خط تلفن ثابت تهران و تلفن گویای حرفه‌ای داشته باشم؟

«دفتر شما» عرضه‌کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است. با استفاده از خدمات «دفتر شما» با خیالی آسوده و با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و به سرعت گسترش دهید و فقط روی موفقیت خود تمرکز کنید.

چگونه بدون داشتن دفتر کار، خط ثابت تهران بگیرم؟

قبلا برای گرفتن یک خط تلفن ثابت می‌بایست با داشتن سند مالکیت ملکی یا اجاره‌نامه به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه می‌کردید و با ارائه مدارک درخواست شماره تلفن می‌دادید. اگر شانس با شما یار بود و خط آزاد در منطقه شما وجود داشت، بعد از چند روز خط را به شما تحویل می‌دادند. اما در اکثر مناطق مهم تجاری شهر، به علت متقاضی زیاد باید چند هفته یا حتی چند ماه منتظر دریافت خط بمانید.

«دفتر شما» با ارائه آنی خطوط دیجیتال مخابرات با پیش شماره ۲ شهر تهران این مشکل را برای شما حل کرده است. کافیست به وب‌سایت دفتر شما به نشانی https://daftareshoma.com مراجعه کنید و از منوی خدمات وارد صفحه سرویس تلفن گویا شوید و یکی از بسته‌ها را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

خرید آنلاین خط تلفن ثابت تهران و سرویس تلفن گویا «دفتر شما» چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای خرید خط تلفن ثابت از «دفتر شما» این است که شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین به هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن ثابت تهران خریداری و در کمتر از پنج دقیقه آنها را فعال کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

خبر خوب دیگر اینکه با خرید سرویس تلفن گویا دفتر شما، علاوه بر خرید خط تلفن ثابت تهران، دیگر حتی نیازی به اجاره دفتر کار در تهران، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید. بدین ترتیب اگر فقط خط ثابت تهران را برای پاسخگویی به تماس‌های کاری لازم داشتید، دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک دفتر کار ندارید و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

سرویس تلفن گویا «دفتر شما» چه امکاناتی برای شما فراهم می‌کند؟

با خرید خط تلفن ثابت در واقع به کسب‌وکار خود اعتبار و جلوه‌ای حرفه‌ای می‌دهید و همزمان از مزیت‌های خط تلفن ثابت، تلفن همراه و سرویس‌های گوناگون مبتنی بر اینترنت بهره می‌برید.

«دفتر شما» یک خط ثابت تهران به همراه کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌کند.

این سرویس خدمات زیاد دیگری نیز با خود دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه‌ریزی زمانی برای پخش پیامهای گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی‌ها و شماره‌هایی که مایلید به آنها دایورت شود، که همگی بصورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است.

سرویس تلفن گویا دفتر شما چگونه کار می‌کند؟

پس از ورود به صفحه تلفن گویا در سایت دفتر شما، یکی از بسته‌ها را متناسب میزان حجم استفاده انتخاب کنید. مثلا اگر زنگ‌خور کمی دارید بسته لایت یا استاندارد می‌تواند برای شما مناسب باشد. پس از انتخاب یکی از بسته‌های تلفن گویا، به پورتال دفتر مجازی دفتر شما هدایت می‌شوید و تمامی مراحل انتخاب شماره تلفن ثابت دلخواه و خرید را به صورت آنلاین انجام می‌دهید.

پس از ثبت‌نام و فعالسازی خطوط خود، با کلیک بر روی تنظیمات تلفن گویا می‌توانید سرویس را شخصی‌سازی کنید. از جمله مواردی که می‌توانید شخصی‌سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پرتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی‌ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کنند.

مثلاً شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۸ تا ۱۶ پیام این باشد:

سلام. شما با (شرکت ….) تماس گرفتهاید. برای ارتباط با واحد فروش عدد ۱ و برای ارتباط با واحد پشتیابی عدد ۲ را شماره گیری نمایید.

و از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح:

سلام. شما در ساعات غیراداری با (شرکت…) تماس گرفتهاید. برای گذاشتن پیغام عدد ۱ را شمارهگیری نمایید.

نحوه اجرای پیام آغازین را می‌توانید از میان سه گزینه متن خوان کامپیوتری، فایل صوتی و ضبط توسط گوینده (توسط اپراتورهای دفتر شما در اتاق مخصوص ضبط صدا) انتخاب کنید.

اکنون نوبت به تعریف و اولویت‌بندی شماره‌هایی است که می‌خواهید داخلی‌ها به آنها دایورت شوند. شماره دایورتی می‌تواند هم شماره ثابت و هم شماره همراه باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» امکان تعریف منوهای تودر‌تو برای داخلی‌هاست. پس شما می‌توانید مثلاً برای داخلی ۱ (بخش فروش) یک زیرمنو تعریف کنید.

کد تخفیف دفتر شما ویژه مخاطبان سایت زرین‌پال

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات سرویس تلفن گویا در پرتال دفتر شما، این فایل راهنما را دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر به سایت دفترشما به نشانی http://daftareshoma.com/ مراجعه کنید.

علاقه‌مندان به استفاده از تلفن گویا دفتر شما و منشی مجازی می‌توانند با استفاده از کد تخفیف zarinpal از ۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

جهت ارتباط با بخش فروش «دفتر شما» می‌توانید با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

26 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر

    این سرویس فقط شامل شهر تهران هستش؟

    1. از هر جای ایران میشه شماره خرید و استفاده کرد. ولی پیش شماره ها مال تهران هست . با این شماره ها نمیشه به جایی زنگ زد فقط ورودی هستند.

      1. ندارد

    2. سلام،
      خیر، همه میتوانند در هرکجا که حضور دارند، بهره مند از خدمات «دفترشما شوند».

  2. سلام. ممنونم از وبلاگ زرین پال که این مطالب کاربردی و خوب رو منتظر میکنه. ما چند سالی هستش در ایران دلفین از درگاه واسطه زرین پال استفاده میکنیم و الان به تازگی همراه با همکارانم تصمیم گرفتیم از خدمات “دفترشما” بهره ببریم.
    ایده “دفترشما” بسیار جالب و کاربردی هستش و خیلی به کسب و کارهای نوپایی مثل ما که توان مالی و بودجه محدودی دارند کمک زیادی میکنه. پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید.

  3. سلام روزتون بخیر

    مطلب مفیدی بود من این سایت بوک مارک کردم که دسترسیش آسون باشه برام ،، ممنون از این مطلب

  4. سلام و خسته نباشید
    من سرویس های این سایت رو امتحان کردم.دوستان خوبیش اینه که ابتدای امر بهتون ۱۵ دقیقه دمو میده و میتونید تمام قابلیت هاش رو چک کنید.
    همچنین تلفن سانترال مجازی داره و می تونید پیغامهای خودتون رو پخش کنید.
    در کل خیلی جالبه و ممنون از زرین پال بخاطر مطالب خوب وبلاگش

    1. سلام مهدی جان 🙂
      چقدر خوب، خداروشکر و تشکر بابت به اشتراک گذاشتن نظرت.

  5. سیاوش رمضانی

    من تقریبا چند باری سعی کردم ازشون خرید کنم اما ۲ تا مشکل بزرگ هست.
    ۱. حداقل زمان ثبت ۳ ماهه است. که این جالب نیست. چون یکی مثل من میخواد امتحان کنه بعد اگر راضی بود ادامه بده روند رو
    ۲. همیشه با ارور تو خرید مواجه میشم و پرتالشون ضعیفه و نمیتونم خرید رو کامل کنم

  6. خیلی خوب بود ،، دنبال یه چیز دیگه تو گوگل بودم اومدم اینجا شانسی

    سایت جالبی دارید لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

    1. بدرد کسایی که فضایهای کاری اشتراکی استارتاپ دارن میخوره

  7. سلام
    من از مشتریان دائمی زرین پال هستم بسیار سایت خوب و خدمات عالی دارید تشکر میکنم از شما

  8. خیلی عالی بود
    یکی تهیه میکنم

  9. سلام. قیمت هاش چجوریه؟

  10. سلام
    سایت خیلی خوبیه .
    ممنون از زرین پال برای معرفی این سایت

  11. ایده جالبیه اما باید مفاد قرارداد رو کمی اصلاح کنند.

    1. دفترشما

      مفاد تفاهم نامه آپدیت شده، خوشحال میشیم بازخوردتون رو بدونیم. ممنون

  12. آیا میتونیم برای دفتر کرج هم این کار رو انجام بدیم؟

  13. ممنون خیلی مفید بود فقط میخواستم ببینم آیا میشه از اون خط خودمون هم تماس بگیریم؟

  14. چه خوب.ممنونم از اطلاع رسانیتون

  15. خیلی خوب بود مرسی از مقاله و سایت خوبتون

  16. سلام برپایه مکالمه انجام شده سرویسی وجود نداره ؟

  17. دفتر شما قابلیت برقراری تماس خروجی رو نداره و اگه در اینماد شماره تلفن قرار داده شده در سایت با شماره اعلام شده با اینماد یکی نباشد تخلف محسوب میشه این بزرگترین مشکلش هست، فراز اس ام اس سرویس تلفن ابری ارائه می دهدکه قابلیت تماس خروجی رو هم داره و من پیشنهادش میدهم

  18. سلام وقتتون بخیر. برای دریافت خط ثابت ۵ رقمی و ۶ رقمی چطوری باید اقدام کرد؟

  19. سلام برپایه مکالمه انجام شده سرویسی وجود نداره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.