رویداد روز بازاریابی دیجیتال برگزار می‌گردد

sdr

رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد. این رویداد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ در مرکز همایش‎های بین‌المللی رازی و با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های استارتاپی مانند دیجیکالا، تپسی، علی بابا، اسنپ‎ باکس، ایوند و… به عنوان سخنران و پنلیست، ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقه‎مندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.

برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیر عاملان و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و ۳ پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.

افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‎ماه برگزار می‎شود. ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا و دیجیکالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که در آن دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین ۸ سخنرانی توسط شرکت های مختلف از برنامه های دیگر این رویداد است.

در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شود. این نمایشگاه به استارتاپ‎های نوپا امکان می‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

می‌توانید با کد تخفیف zarinpal30 از ۳۰ درصد تخفیف برای ثبت‌نام در این رویداد استفاده کنید.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

2 دیدگاه

  1. مصطفی رجب زاده

    سلام من بزرگترین کانال تلگرامی متعلق به دفاتر پیشخوان دولت رو دارم پیشگامان عرصه دولت الکترونیک آیا راهکاری برای ایجاد کسب و کار تازه ای برلی همکارانم سراغ دارید ؟ ممنون میشم صاحب ایده و حتی سود دهی برای ما و خودتان شوید .

    @crmdpd

  2. حیف شد، خیلی دوست داشتم تو این رویداد شرکت کنم ولی نمیشه چون هم زمان شده با امتحانات دانشگاهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.