راهنمای کامل ساخت لینک دونیت با استفاده از سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال

ساخت لینک دونیت با سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال یک فرصت ایده‌آل برای تمام افرادی است که در حوزه‌ی تولید و ارائه‌ی محتوا و یا امور خیریه فعالیت می‌کنند.

سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال یک فرصت ایده‌آل برای تمام افرادی است که در حوزه‌ی تولید و ارائه‌ی محتوا فعالیت می‌کنند، با این هدف که به‌ راحتی بتوانند از تمام قابلیت‌های یک بستر امن و معتبر، برای افزایش درآمد آنلاین خود بهره‌مند شوند. در حقیقت با ساخت لینک دونیت (سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال)، تولید کنندگان محتوای متنی، صوتی (پادکست) و ویدیویی (استریمرها)، قادر هستند به صورت کاملا آنلاین از مخاطبان خود حمایت مالی دریافت کنند. سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال (زرین‌لینک)، ابزاری است فوق حرفه‌ای که به وسیله‌ی آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند حمایت مالی مخاطبان خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، کانال‌های پیام‌رسان مانند تلگرام یا وب‌سایت اختصاصی را دریافت کنند. تسهیل می‌کند.

منظور از لینک دونیت چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کرده‌ایم، یکی از امکاناتی که زرین‌پال برای افراد فراهم کرده است ساخت لینک دونیت برای دریافت حمایت مالی از مخاطبان است. در حقیقت پس از ساخت لینک دونیت و دریافت درگاه حمایت مالی اختصاصی، فرد پذیرنده می‌تواند با اشتراک گذاری لینک دریافتی با سایرین، یا قرار دادن آن در استریم‌های خود، نسبت به دریافت حمایت‌ مالی اقدام نماید.

لینک دونیت برای خیریه‌ ها

برای شرکت در امور خیریه و نیکوکاری، روش‌های متعددی وجود دارد، که بیش‌تر با عنوان «کمک‌های نقدی» شناخته شده هستند اما با توجه به شرایط کنونی و ادامه‌دار بودن مصائب مرتبط با ویروس کرونا، پرداخت‌‌های نقدی به شدت کاهش یافته و با سرعت بسیار زیادی جای خود را به پرداخت‌های آنلاین داده است. بنابراین این مساله  که خیریه‌ها چگونه کمک‌های نقدی خیرین را به صورت آنلاین دریافت کنند یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه هستند که در این بین، زرین‌پال امکانی فراهم کرده است تا خیریه‌ها به راحتی بتوانند کلیه‌ی مراحل پرداخت مبالغ نیکوکاری توسط خیرین را مدیریت کنند، و گستره‌ی فعالیت خود را گسترش دهند.

یکی امکانات محصولی‌ست با عنوان «زرین‌لینک». با استفاده از زرین‌لینک، شما به راحتی می‌توانید برای پروژه‌های مختلفی که در خیریه‌ی خود تعریف کرده‌اید، یک مبلغ مشخص تعریف کنید و برای هر کدام یک لینک پرداخت مجزا و اختصاصی بسازید. به عنوان مثال پویش‌های مختلف یک خیریه را در نظر بگیرید؛ فرض کنید در خیریه‌ی خود یک کمپین با هدف کمک به سیل‌زده‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردمی راه‌اندازی کرده‌اید و پویش‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته‌اید. در این کمپین، برای هر یک از پویش‌های تعریف شده، مبلغ متفاوتی به منظور کمک‌رسانی مشخص کرده‌اید.

با زرین‌لینک می‌توانید برای هر پویش، یک قیمت مجزا و متفاوت نسبت به سایر پویش‌ها مشخص کنید و برای آن یک لینک پرداخت اختصاصی بسازید. علاوه‌بر این جهت آشنایی بیش‌تر افراد از جزییات هر پویش، می‌توانید به دلخواه توضیحاتی در مورد کلیت آن درج کنید. به طور مثال توضیح دهید که این مبلغ، صرف خرید کانکس و لباس گرم برای سیل‌زده‌ها می‌شود. از دیگر محاسن زرین‌لینک برای خیریه‌ها استفاده از زرین‌لینک به عنوان یک لینک پرداخت ناشناس است. به این صورت که می‌توانید یک لینک پرداخت بدون نام و بدون مبلغ را با خیرین و افرادی که قصد ندارند مشخصات شناسایی خود را اشتراک‌گذاری کنید. علاوه‌بر این، با این قابلیت زرین‌لینک امکان تعیین مبلغ نیکوکاری، به انتخاب و دلخواه شخص نیکوکار است. به گونه‌ای که افراد قادر هستند با هر توان مالی، و به صورت ناشناس در امور خیریه شرکت کنند بدون این‌که اطلاعات شخصی‌شان فاش شود.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

به منظور ساخت لینک دونیت پیش از هر چیز نیاز است در زرین‌پال ثبت‌نام کنید و یک حساب کاربری داشته باشید. چنانچه تا کنون به عضویت زرین‌پال درنیامده‌اید، می‌توانید پس از ورود به این صفحه، نسبت به ایجاد حساب کاربری در زرین‌پال اقدام نمایید. پس از تکمیل ثبت‌نام، صفحه‌ای به شما تعلق می‌گیرد که به واسطه‌ی آن، می‌توانید نسبت به دریافت درگاه پرداخت اقدام نمایید و گزارش‌گیری دقیقی از فرآیند فروش خود داشته باشید. همچنین می‌توانید از جزییات تمام تراکنش‌ها، تسویه‌حساب‌ها، محصولات، خدمات و حساب‌های بانکی خود مطلع شوید و صفر تا صد فروش‌تان را رصد کنید.

در واقع با ساخت لینک دونیت یا همان «لینک پرداخت محصول» می‌توانید یک مبلغ مجزا و متفاوت نسبت برای محصولات فیزیکی یا محصولات دیجیتالی خود قرار دهید و برای هر کدام، یک لینک پرداخت مجزا و اختصاصی بسازید. همچنین می‌توانید به دلخواه شرح کوتاهی در مورد نوع محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید در لینک پرداخت قرار دهید تا کاربران شما با جزئیات بیش‌تری از از آن محصول (فیزیکی یا غیر فیزیکی) آشنا شود. اکنون می‌توانید اولین قدم برای ساخت لینک دونیت را بردارید، برای این‌کار مطابق مراحل زیر پیشروی کنید:

۱. پس از ورود به حساب کاربری خود در زرین‌پال، از منوی سمت راست صفحه، روی گزینه‌ی محصولات کلیک کنید.

۲. سپس در سمت چپ صفحه، روی گزینه‌ی «ساخت محصول جدید» کلیک کنید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۳. پس از انتخاب گزینه‌ی «ساخت محصول جدید»، در پنجره‌ای که با عنوان مرحله‌ی اول نمایش داده می‌شود، عنوان محصول، مبلغ موردنظر، و در صورت تمایل توضیحات موردنظر خود را وارد کنید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۴. در قسمت سفارشی‌سازی فرم انتخاب کنید که قصد دارید در صفحه‌ی پرداخت، چه بخشی به کاربران شما نمایش داده شود.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۵. در آخرین بخش، یعنی قسمت محدودیت، می‌توانید تعداد مجاز سفارش محصول خود را به صورت نامحدود مشخص کنید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۶. یا برای تعداد مجاز سفارش محصول فیزیکی یا دیجیتالی خود، یک سقف مجاز برای سفارش مشخص کنید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۷. در هر دو حالت انتخابی (با محدودیت‌های یا نامحدود)، می‌توانید با غیرفعال کردن تیک «نمایش رسید پرداخت»، از لینک بازگشت ارسال پیام برای تراکنش‌های موفق یا ناموفق استفاده کنید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۸. پس از ثبت محصول جدید، می‌توانید زرین‌لینک آن را کپی کنید و با کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی یا کانال‌های پیام‌رسان به اشتراک بگذارید.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

۹. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت پرداخت با QR Code زرین‌پال، و ارسال آن برای کاربران خود، کاربر پرداخت کننده را مستقیما به صفحه‌ی پرداخت اختصاصی خود منتقل هدایت کنید. طی این فرآیند، کاربران شما می‌توانند با اسکن تصویر بارکد نمایش داده شده در صفحه‌ی دستگاه موبایل خود، به صفحه‌ی پرداخت و سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال منتقل شوند و کلیه‌ی مراحل پرداخت را بدون نیاز به اعلام رمز یا اطلاعات کارت، در گوشی موبایل خود تکمیل کنند.

مراحل ساخت لینک دونیت در زرین‌پال

به‌اشتراک‌گذاری زرین‌لینک با کاربران

برای ارسال زرین‌لینک محصول برای کاربران خود، لینک دونیشن ساخته شده را کپی کنید و زرین‌لینک دریافتی را در استوری یا پروفایل فروشگاه‌ اینستاگرامی خود قرار دهید، یا مستقیما از طریق دایرکت برای مشتری ارسال کنید. زمانی‌‌که فرد در حساب کاربری خود در زرین‌پال، یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی ثبت می‌کند، یک زرین‌لینک اختصاصی برای آن محصول ساخته می‌شود. با قرار دادن زرین‌لینک دریافتی در وب‌سایت فروشگاه یا ارسال برای مخاطبان شبکه‌های اجتماعی، پس از این‌که مشتری/خریدار روی زرین‌لینک محصول کلیک می‌کند، مستقیما به صفحه‌ی پرداخت آن محصول هدایت می‌شود و در کسری از ثانیه پرداخت خود را نهایی می‌کند.

ضرورت ساخت لینک دونیت

یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که تولیدکنندگان محتوا با آن مواجه هستند، نحوه‌ی دریافت حمایت مالی از کاربران‌شان است، مشکلاتی مانند فرآیند‌ زمان‌بر و خسته کننده‌ی ارسال شماره‌ی کارت و توضیحات، بررسی فیش واریزی، بررسی مشخصات کاربر، و غیره که در بیش‌تر مواقع به علت درصد بالای خطای انسانی، اغلب باعث ایجاد یک تجربه‌ی ناخوشایند و نارضایتی کاربر پرداخت‌ کننده می‌شود و نتیجه‌ی نهایی آن چیزی نیست جز کاهش فروش. با ساخت لینک دونیت و استفاده از امکانات سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌ پال، به‌سادگی می‌توان فرآیند فروش محصولات یا خدمات را به صورت سیستمی و کاملا خودکار مدیریت کرد و به هر محصول توضیح کوتاهی اختصاص داد.

مهم‌ترین ویژگی و مزایای سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال

افزایش پرداخت‌های موفق به واسطه‌ی هوشمندسازی مسیر پرداخت، از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال است، ضمن این‌که کاربر تجربه‌ی خوشایندی از نحوه‌ی پرداخت آسان و سریع خواهد داشت که همین مساله فرد را به خرید مجدد نیز ترغیب خواهد کرد. به صورت کلی به کمک مسیردهی هوشمند درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال، بروز خطا هنگام وارد کردن شماره کارت یا سایر اطلاعات بانکی توسط فرد پرداخت‌کننده، کاهش یافته و ضریب پرداخت موفق به مقصد نهایی افزایش می‌یابد.

در صورت تمایل می‌توانید جهت دریافت مستندات فنی و آشنایی بیش‌تر در این‌مورد به صفحه‌ی آزمایشگاه زرین‌پال مراجعه نمایید. پس از ساخت لینک دونیت، پذیرندگان می‌توانند مشخصات کاملی از نوع محتوایی که ارائه می‌دهند را ثبت کنند و لینک آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. سپس کاربرانشان می‌توانند فقط با یک کلیک به صفحه پرداخت اینترنتی متصل شوند. با استفاده از سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌ پال، علاوه‌بر تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد، فرآیند دریافت حمایت مالی (Donation) را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود، ضمن این‌که یک تراکنش امن و سریع به کاربران شما ارائه می‌شود. 

سایر ویژگی‌های سرویس حمایت مالی زرین‌پال

  • دریافت مشخصات کلی کاربران مانند نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه
  • امکان ساخت لینک دونیت برای یک محصول یا خدمت با ذکر عنوان آن محصول، تصویر، موجودی، و قیمت
  • ارسال لینک یا QR Code محصول، و انتقال کاربر به صفحه‌ی اختصاصی پرداخت آن
  • اشتراک‌گذاری لینک پرداخت در صفحات اجتماعی و کانال‌های پیام‌رسان
  • دریافت گزارش دقیق فروش با جزئیات آن در نمای کلی
  • امکان دریافت حمایت مالی با تامین مالی جمعی هزینه‌های یک فعالیت مشخص، با هدف تشویق به مشارکت افراد
  • مشاهده‌ی تراکنش‌های موفق و ناموفق
  • مشاهده‌ و دریافت مسیر پرداخت کاربر
  • مشاهده و دریافت جزییات هر تراکنش
  • امکان بررسی جزییات کامل هر تراکنش
  • دریافت فایل خروجی در فرمت‌های مختلف
  • جستجوی سریع یک تراکنش مشخص

سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال برای چه کسانی مناسب است؟

  • خیریه‌ها
  • انجمن‌ها یا هیئت‌های مذهبی
  • استریمرها
  • فریلنسرها
  • تولیدکنندگان محتواهای صوتی (Podcast Hosts)
  • تولیدکنندگان محتواهای تصویری (Designers)
  • تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی (Motion Designers)
  • تولیدکنندگان محتواهای متنی (Content Writers)
  • انجمن‌ها یا هیئت‌های مذهبی
  • فریلنسرها (کپی‌رایترها – تولیدکنندگان محتواهای صوتی (Podcast Hosts)
  • تولیدکنندگان محتواهای تصویری (Designers)
  • تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی (Motion Designers)
  • تولیدکنندگان محتواهای متنی (Content Writers)

جمع‌بندی

با ساخت لینک دونیت (سرویس دریافت حمایت مالی زرین‌پال)، می‌توانید برای یک یا چند فعالیت مشخص خود، حمایت مالی جذب کنید. به این صورت که تنها کافی است تمام فعالیت‌های خود را به شکل محصول در پنل کاربری زرین‌پال تعریف کرده، و با ثبت قیمت موردنظرتان برای هر محصول، لینک جداگانه‌ای برای هر فعالیت بسازید. سپس با انتشار لینک آن در رسانه‌های خود، وب‌سایت‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان‌تان حمایت مالی دریافت کنید.

2 دیدگاه

  1. خداروشکر که توی حوزه پرداخت های اینترنتی، هنوز رقابت وجود داره و مجموعه ها دائم سعی میکنن خدماتشون رو بهتر کنن.
    مرسی ازتون

  2. عالی بود و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.