داستان ۱۵۰ روز دورکاری در زرین‌ پال

داستان ۱۵۰ روز دورکاری در زرین‌ پال
داستان ۱۵۰ روز دورکاری در زرین‌ پال

از اولین روزهایی که ورود ویروس کرونا در ایران تایید شد،  دغدغه‌ها و پرسش‌های زیادی برای صاحبین کسب و کارها مطرح شد. برخی از کسب و کارها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمدند و تقریبا تمام فعالیت‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآمد. در این میان نحوه انتخاب مدل خدمت رسانی مهم‌ترین پرسشی بود که که باید برای آن پاسخ مناسبی پیدا می‌شد.

دغدغه زرین‌پال محافظت از کارکنان خود و ادامه خدمت‌رسانی به پذیرنده‌ها و کسب و کارهای آنلاین بود. کارکنانی که همیشه در کنار زرین‌پال بوده‌اند و پذیرندگانی که وجود آن‌ها دلیل اصلی رشد زرین‌پال بوده است.

به همین دلیل مدیریت زرین‌ پال تصمیم گرفت تا در راستای قطع زنجیر انتقال کرونا ادامه فعالیت تمامی بخش‌های شرکت را به صورت دورکاری اعلام نماید. تصمیمی سخت که ضامن سلامت کارکنان و ادامه مسیر خدمت رسانی به پذیرنده‌ها بود.

در این راه چه چالش‌هایی داشتیم:

پشتیبانی زرین‌پال : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زرین‌پال پشتیبانی ۲۴ ساعته آن از طریق تماس تلفنی و تیکت است که انتقال آن به صورت دورکاری جز اولین دغدغه‌های تیم فروش و پشتیبانی بود. پاسخگویی به سوال‌ها و رفع مشکلات پذیرندگان در منزل کارکنان، صورت مساله‌ای بود که در ابتدای راه مطرح شد ولی با هماهنگی میان اعضای تیم با گذشت زمان به مرور نه تنها این دغدغه به طور کامل حل شد بلکه بازدهی تیم پشتیبانی نیز افزایش یافت.

دلتنگی: زرین‌پال به محیط دوستانه‌اش معروف است، افرادی که نه تنها در کنار هم کار می‌کنند بلکه با هم زندگی می‌کنند. دوری از محیط سرزنده کار در کنار قرنطینه خانگی برای اعضای تیم زرین‌پال دلتنگ کننده بود. اما سعی کردیم با برگزاری جلسات آنلاین تصویری این دوری را به حداقل میزان ممکن برسانیم.

در این مدت چه دستاوردی داشتیم؟

اجرای نسخه جدید پرداخت یاری: یکی از مهم‌ترین اهداف زرین‌پال در ابتدای سال، اجرای نسخه جدید پرداخت یاری و ارتقا نسخه قدیمی بود. برای انجام این کار نیاز به هماهنگی زیادی بین تیم‌های  پشتیبانی، فروش بازاریابی و فنی وجود داشت. از طرفی با توجه به گسترش کرونا و لزوم خرید‌های آنلاین، کسب وکارهای اینترنتی رشد چشم‌گیری داشتند و تقاضا برای استفاده از خدمات زرین‌پال افزایش یافت. نسخه جدید پرداخت یاری با کاهش زمان تسویه به کمتر از ۲۴ ساعت و میزان کارمزد، می توانست کمک بزرگی به کسب و کارهای آسیب دیده و یا در حال رشد باشد. با تلاش تیم زرین‌پال نسخه جدید پرداخت یاری با تسویه روزانه و کارمزد تا سقف ۳۰۰۰ تومان اجرا گردید زیرا ما در زرین‌پال معتقدیم که: با هم رشد می‌کنیم.

کمپین آگاهی رسانی از کرونا : به منظور آگاهی بخشی به کسب و کارها در دوران شیوع کرونا، اطلاعات مورد نیاز آن‌ها از حمایت های دولت و بخش خصوصی، روش های افزایش نقدینگی، راهکارهای فروش بیشتر و همچنین خدمات تسهیل‌گرانه زرین‌پال در قالب یک کمپین جداگانه تهیه و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. برای آگاهی از جزئیات این کمپین می‌توانید وارد لینک زیر شوید:

https://www.zarinpal.com/landing/covid-19/

انتشار کتابچه الکترونیکی: در ابتدای کار هماهنگی میان اعضای تیم‌ها دشوار و زمان‌بر بود. به همین دلیل با استفاده از ابزاری ارتباطی و مدیریت کار آنلاین، رویه‌های جدیدی برای پیش‌برد کارها ساخته شد. در این بین از منابع آموزشی نیز کمک گرفته شد  و در نتیجه  توانستیم دستاوردهای مطالعاتی خود را به عنوان کتابچه الکترونیکی مدیریت از خانه در اختیار علاقه‌مندان و سایر مدیرانی که ناگزیر از اجرای دورکاری بودند قرار دهیم. این کتابچه راهنمای ساده و جامعی برای مدیریت صحیح  دورکاری است که به همراه آموزش نکات کلیدی سعی در افزایش بازدهی و همین طور گسترش فرهنگ کار کردن از منزل را دارد.

برای دریافت این دفترچه می‌توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

در ادامه این راه

۱۵۰ روز است که خانواده زرین‌پال دور از یکدیگر کار می‌کنند تا افراد بیشتری در کنار خانواده‌های خود بمانند و کسب و کارها رونق بیشتری داشته باشند. ما در زرین‌پال مسئولیم تا از کارکنانی که به شما خدمت می‌کنند محافظت کنیم.

با توجه به دستاوردهای تمامی تیم‌ها در ۱۵۰ روز دورکاری و رضایت پذیرنده‌ها از خدمت رسانی و پشتیبانی و به جهت کمک هرچه بیشتر به کاهش شیوع گسترش کرونا، اعلام می‌کنیم که فعالیت‌های کارکنان زرین‌پال از منزل تا زمان بهبود شیوع کرونا در کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

این تصمیم بدون حمایت پذیرنده ها و دلگرمی آنان ممکن نبود، از اینکه برای حفظ سلامتی جامعه و رونق کسب و کارهای اینترنتی در کنارمان هستید متشکریم.

9 دیدگاه

  1. درود
    بنده از مشتریان قدیم شما هستم و به جرئت میگم دورکاری زرین پال هیچ خللی به پذیرندگان ایجاد نکرد
    با تشکر ، اصغری

    1. بهار بهبودی

      امیدواریم بتونیم تجربه های خوبی رو برای تمامی پذیرندگان ایجاد کنیم
      سپاس از همراهی تون

  2. زرین پال همچنان برترین شرکت فین تک ایران
    از همکاری با شما و نسخه جدید پرداخت یاری کاملا راضی هستیم

    موفق و سرسبز باشید

    1. بهار بهبودی

      سپاس از حسن نظرتون
      امیدواریم بتونیم تجربه های خوبی رو براتون ایجاد کنیم

  3. ابراهیم شوکتی

    سلام منو راهنمایی کنید این نرم افزار چیه

  4. یک مدت بود از زرین پال استفاده نمیکردم ولی با اراٰئه نسخه جدید مجدد زرین پال برای من بهترین گزینه شد.
    تشکر از زرین پال

  5. سلام
    در مورد دورکاری بخش پشتیبانی میشه بیشتر توضیح بدید؟ کارکنان بخش پشتیبانی چجوری به تلفن ها از منزل خود پاسخ میدادند؟ (نیاز به راهکار در این زمینه داریم، ماهم همه بخش ها رو دورکار کردیم به جز بخش پشتیبانی تلفنی که توی شرکت حضور دارند) ممنون میشم پاسخ بدید، مرسی

  6. دور کاری عالی بود ممنون بابت این توضیح خوب و عالی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.