اپیزود سوم از مجموعه پادکست‌های زرین‌پاد با عنوان «چگونه ایده، بازار و محصول خود را اعتبارسنجی کنیم؟» منتشر شد

اگر در اولین قدم‌های شروع و راه‌اندازی کسب و کار خود هستید، یا حتی به آن فکر می‌کنید، قطعا به یک همراه توانمند نیاز دارید تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن، که چیزی نیست جز کسب «موفقیت»، کنار شما بماند و راه را برای رسیدن به موفقیت، کوتاه و هموار سازد. در همین راستا زرین‌پال با هدف همراهی و حمایت از کسب و کارهای نوپا، مجموعه پادکست‌هایی با محوریت آموزش، تهیه و منتشر کرده است تا به افراد و کسب و کارها کمک کند اولین قدم خود را با دانش و تجربیات ارزشمندی بردارند. بنابراین اگر به دنبال راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود هستید، اما در قدم صفر کسب و کارتان، به تکیه‌گاهی محکم نیاز دارید که راه و روش رسیدن به رشد را بداند و مسیر پر فراز و نشیب آن را بشناسد، مجموعه پادکست‌های زرین‌پال، با عنوان «زرین‌پاد» را دنبال کنید.

آنچه در اپیزود سوم می‌شنوید

در اپیزود سوم زرین‌پاد، با همراهی آرین افشار، مدیرعامل شتاب‌دهنده فینوا به اعتبار سنجی می‌پردازیم و درباره‌ی اهمیت این نکته صحبت می‌کنیم که اعتبارسنجی در هر یک از مراحل مختلف کسب و کار با هم متفاوت و نیازمند خلاقیت است: زمانی که ایده‌ای داریم، زمانی که ایده‌ی ما تبدیل به یک محصول و یا کمینه محصول پذیرفتنی (mvp) می‌شود و زمانی که قصد توسعه‌ی کسب و کار خود را داریم.
با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با مفاهیم نظری، با بررسی نمونه‌های واقعی از کسب و کارها و استارتاپ‌های ایرانی و خارجی به بررسی روش‌های اعتبارسنجی صحیح، چالش‌ها و دلایل شکست آن‌ها بپردازیم.

از آنجایی‌که که یادگیری دانش مورد نیاز این حوزه تنها شرط موفقیت در راه اندازی کسب و کار نیست، در انتها به همراه تجربه مهمان برنامه، فرهنگ و روحیه‌ی کارآفرینی و بایدها و نبایدهای آن را نیز مرور کرده‌ایم.

پادکست زرین‌پاد را از کجا بشنویم؟

برای شنیدن پادکست‌های زرین‌پاد، عبارت «زرین‌پاد» یا «ZarinPod» را در اپلیکیشن‌های پادکست‌خوان مانند CastBox، اپل پادکست، اسپاتیفای و غیره جستجو کنید یا در پلتفرم‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات و یوتیوب به آن‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود از بین گزینه‌های زیر و کلیک روی آن، مستقیما به صفحه‌ی زرین‌پاد بروید و پادکست مورد نظر خود را از آن‌جا گوش دهید.

 

6 دیدگاه

  1. ایده های خودتون رو بهتره که به صورت آنلاین پیاده سازی کنید یعنی هر ایده ای باید در اینترنت هم جایگاه مناسبی داشته باشه تا بتونه بهتر کسب و کار خودش رو معرفی کنه با وردپرس میتونید به راحتی کسب و کار آنلاین خودتون رو پیاده سازی کنید.

  2. افسانه قدکساز

    سلام.من خرید داشتم واریزکردم منهتا نه جوابگو تلفن نه تلگرام نه اینستا .فقط یه کلاهبردار هست

  3. سلام اگر برای شروع کسب و کار نخواهیم کد مالیاتی بگیریم راه حل چیست ؟

  4. از ادرس سایت خرید چگونه میتوانیم ببینیم درگاه بانکی فیک نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.