داستان مسئولیت‌پذیری ادامه دارد

در چند وقت اخیر همه‌ی ما تجربیات تازه‌ای کسب کردیم و با چالش‌هایی دست و پنجه نرم کردیم؛ چالش‌هایی سخت که باعث شد در کنار هم تجربه کسب‌ کنیم. با این وجود، مسئولیت همیشگی ما در کنار خلق اتفاقات تازه، ادامه دارد. زرین‌پال اینجاست تا از اتفاقات تازه، همراه با تجربه‌های مشترک  با شما حرف بزند.

در آستانه سال‌نو ویروس کرونا همه را غافلگیر کرد؛ همه کسب‌وکارها متضرر شدند. دغدغه‌های گذشته‌ی کاربران زرین‌ پال، از ملزومات بود. در راستای قدردانی و جلب رضایت همکاران و یاران گذشته، بخشی از مشکلات مهم پیشین با تلاش بی‌وقفه تیم ما، در نسخه‌ی تازه‌ی زرین‌پال حل شد. کمپین مسئولیم حالا با رونمایی از تغییرات تازه‌ای مثل:

  • کاهش زمان تسویه
  • کاهش تعرفه کارمزد 
  • تحول زرین‌کارت
  •  پنل کاربری تازه
    بهبود محصولاتی چون زرین‌لینک کار خود را ادامه می‌دهد. اگر دوست دارید بیش‌تر از نسخه تازه‌ بدانید اینجا کلیک کنید.

یلدای ۹۸
اما قصه‌ی این تلاش‌ها ریشه در سختی‌های ۹۸ دارد: 

یلدای امسال، در زرین‌پال با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ایجاد فضای مطالبه میان مسئولان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیک، کمپینی با نام مسئولیم را آغاز کردیم.  ما خواستیم کاربران‌مان بدانند که در سختی‌ها کنارشان هستیم و خود را در قبال رابطه‌ای که ایجاد کردیم، مسئول می‌دانیم.

دغدغه ما این بود و بیان کردیم و دیگر صاحبان کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک را به چالش کشیدیم، تا درکنار ما به مطالبه‌گری و ایجاد حس امید بپردازند.

در آبان‌ماه ۹۸ قطع موقتی اینترنت بین‌الملل، ضررهای مادی و معنوی جبران‌ناپذیری به برخی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی وارد کرد. ما در زرین‌پال از سختی‌ها و رشد و تلاش کسب‌وکارها خبر داریم. از کسب و کارهایی که با سختی قدم بر می‌دارند؛ چنین ضربه‌ای برای بسیاری جبران ناشدنی بود. هر روز حرف از این بود سهم ما چیست؟ چطور می‌توانیم سهمی در جبران این سختی‌ها داشته باشیم؟ 

حالا پس از تلاش‌ها و مطالبه‌گری‌ها نسخه تازه زرین‌پال قدمی دیگر از سوی ما برای پذیرش مسئولیت‌مان است. در مطالب آتی از این نسخه تازه بیشتر با شما گفتگو خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.