ترسیم آینده‌ی پرداخت جهان در ایران

پرداخت الکترونیک
پرداخت الکترونیک

حوزه‌ی فناوری‌های بانکی برای خود نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی‌ای دارد که می‌توان از نمایشگاه کارتس فرانسه به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آنها نام برد. اما در خاورمیانه هم می‌توان از نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه اسم برد که تا الان ۱۷ سال است که در دبی در حال برگزاریست و از سال گذشته به سیملس (Seamless) یعنی یکپارچه نامش تغییر کرد تا سه بخش پرداخت، تجارت الکترونیکی و پرداخت خرد را شامل شود.

امسال برای اولین‌بار شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی پرداخت الکترونیکی منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا یعنی رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه (Seamless) در ایران هستیم که البته عنوان نمایشگاه امسال آینده‌ی پرداخت است تا بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، اپراتورهای مخابراتی از ایران و جهان دور هم جمع شوند و آخرین تحولات و دستاوردهای این صنعت را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و آینده‌ی پرداخت را در کنار هم ترسیم کنند.

همایش و نمایشگاه پرداخت ایران در دوم و سوم آذر ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و شاهد حضور کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌ی فناوری‌های بانکی و پرداخت الکترونیکی از کشورهایی مانند ایران، استرالیا، کانادا، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، لتونی، مراکش، سنگاپور، سوییس، ترکیه و بریتانیا هستیم.

در روز دوم این رویداد نیز در پنل گفتگوی فینتک و آینده پرداخت الکترونیک شاهد حضور مصطفی امیری بنیانگذار زرین‌پال خواهیم بود.

برای اطلاع از جزئیات این رویداد می‌توانید کانال تلگرام یا وبسایت این همایش را دنبال کنید.

photo_2016-11-12_19-14-27

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

8 دیدگاه

  1. بسیار ممنونیم از خدمات عالی زرین پال…. موفق باشید

  2. قطعا قابل اعتمادترین درگاه بانکی زرین پال هست من خودم چند باری ازش استفاده کردم و میخوام برای سایتمم ثبت نام کنم و یه درگاه بگیرم

    1. ممنونیم و خوشحالیم از این بابت 🙂

  3. طبق اخبار رسمی می بینیم که همایش صهیونیستی از آب در اومده و لغو شده!
    انتظار میره بیشتر دقت کنید.

    1. فکر نکنم به این شدت که میگی باشه دانشجوی عزیز ولی در حال پیگیری هست.

  4. خیلی مطلب مفیدی بود
    ممنونم

  5. سلام
    مطالب عالی است
    امیدوارم موفقیت واستون بباره
    پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.