اپیزود دوم از مجموعه پادکست‌های زرین‌پاد تحت عنوان «مدل کسب و کار» منتشر شد

پادکست‌های زرین‌پاد تحت عنوان «مدل کسب و کار»
پادکست‌های زرین‌پاد تحت عنوان «مدل کسب و کار»

اگر در اولین قدم‌های شروع و راه‌اندازی کسب و کار خود هستید، یا حتی به آن فکر می‌کنید، قطعا به یک همراه توانمند نیاز دارید تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن، که چیزی نیست جز کسب «موفقیت»، کنار شما بماند و راه را برای رسیدن به موفقیت، کوتاه و هموار سازد. در همین راستا زرین‌پال با هدف همراهی و حمایت از کسب و کارهای نوپا، مجموعه پادکست‌هایی با محوریت آموزش، تهیه و منتشر کرده است تا به افراد و کسب و کارها کمک کند اولین قدم خود را با دانش و تجربیات ارزشمندی بردارند. بنابراین اگر به دنبال راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود هستید، اما در قدم صفر کسب و کارتان، به تکیه‌گاهی محکم نیاز دارید که راه و روش رسیدن به رشد را بداند و مسیر پر فراز و نشیب آن را بشناسد، مجموعه پادکست‌های زرین‌پال، با عنوان «زرین‌پاد» را دنبال کنید.

آنچه در اپیزود دوم می‌شنوید

در اپیزود دوم زرین‌پاد، با همراهی  ناصر  غانم‌زاده، مدیرعامل اپلیکیشن نیوُ، به چگونگی توصیف و طراحی مدل کسب و کار، با استفاده از ابزار مدیریتی بوم مدل کسب و کار (BMC)  می‌پردازیم. با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با این ابزار قدرتمند، با بخش‌های سازنده‌ی آن که شامل «بخش‌ مشتریان»، «ارزش پیشنهادی»، «ارتباط با مشتری»، «کانال‌های توزیع»، «فعالیت‌های اصلی»، «منابع اصلی»، «شرکای کلیدی»، «جریان درآمد» و «ساختار هزینه‌ها» می‌شود نیز آشنا شوید.

پادکست زرین‌پاد را از کجا بشنویم؟

برای شنیدن پادکست‌های زرین‌پاد، عبارت «زرین‌پاد» یا «ZarinPod» را در اپلیکیشن‌های پادکست‌خوان مانند CastBox، اپل پادکست، اسپاتیفای و غیره جستجو کنید یا در پلتفرم‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات و یوتیوب به آن‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب اپلیکیشن موردنظر خود از بین گزینه‌های زیر و کلیک روی آن، مستقیما  به صفحه‌ی زرین‌پاد بروید و پادکست موردنظر خود را از آن‌جا گوش دهید.

2 دیدگاه

  1. کاش مثل پادکست اول خلاصه ویدئو رو هم قرار میدادی در متن
    تشکر از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.