چگونه به خریدهای اینترنتی خود در بحران کرونا اعتماد کنیم؟

اعتماد به خریدهای اینترنتی
اعتماد به خریدهای اینترنتی

نماد زرین‌پال، یکی از روش‌های افزایش امنیت انتقال وجه در خریدهای اینترنتی است.

امنیت پرداخت‌ اولویت اول همه ما است. در حالیکه روند خریدهای آنلاین رو به افزایش است و مراجعه به خودپردازها از ریسک بالایی برخوردار است، راهکارهای زرین پال برای انتقال وجه اینترنتی موفق بدین صورت است.

از رمز پویا استفاده کنید

با توجه به مشکلات به وجود آمده در پرداخت‌های اینترنتی با استفاده از رمز دوم و پیرو دستور العمل بانک مرکزی، برای افزایش امنیت پرداخت‌های اینترنتی خود از رمز پویا استفاده کنید.

از لینک پرداخت شخصی (زرین لینک) برای انتقال وجه بین دوستان و اقوام خود استفاده کنید:

یکی از دلایل مراجعه اکثر افراد به خودپردازها، انتقال وجه به روش کارت‌به‌کارت است. از آنجایی که مراجعه به خودپرداز با توجه به مسائل بهداشتی اکیدا ممنوع شده است. استفاده از زرین لینک میتواند گزینه مناسبی برای انتقال وجه باشد. شما به راحتی میتوانید با داشتن یک لینک پرداخت شخصی، مشتریان و افرادی که به دنبال واریز وجه به حساب شما هستند را به امن ترین شکل ممکن به درگاه بانکی منتق کنید. محدودیت سقف انتقال وجه تا ۵۰ میلیون تومان مزیت استفاده از زرین لینک نسبت به انتقال وجه به روش کارت‌به‌کارت است.

از سایت های دارای نماد الکترونیکی معتبر خرید کنید :

افزایش خریدهای اینترنتی یکی از پیامدهای شیوع ویروس کرونا است. یکی از نکاتی که موجب می‌شود تا خریداران بتوانند پرداخت مطمئنی داشته باشند، توجه به سایت پذیرنده درگاه بانکی است. هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دقت کنید که فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. در غیر اینصورت از معتبربودن درگاه واسط مورد استفاده فروشگاه و تایید مجوز آن از سوی شاپرک اطمینان حاصل نمایید. برای اطمینان خاطر از امنیت پرداخت اینترنتی خود میتوانید از از سایت های دارای نماد پرداخت امن زرین پال استفاده کنید.

از سایت‌های دارای نماد اعتماد زرین‌پال خرید کنید:

بیش از صدها هزار فروشگاه اینترنتی از نشان اعتماد شرکت زرین‌پال استفاده می‌کنند. این نشان به این معنی است که فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید از خدمات شرکت زرین‌پال استفاده می کند. شرکت زرین‌پال با بیش از ۱۱ سال سابقه در ارائه خدمات درگاه پرداخت و مجوز پرداخت‌یاری از شاپرک و بانک مرکزی، یکی از معتبرترین شرکت‌های پرداخت به حساب می‌آید.

بعد از دیدن بج نشان اعتماد زرین‌پال می‌توانید حتی با کلیک بر روی آن، مشخصات فروشنده را نیز مشاهده کنید.

1 دیدگاه

  1. سلام یک سایتی نماد زرین پال داره اما نماد اعتماد الکترونیک نداره آیا اون سایت معتبر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.