رویداد روندهای فناورانه‌ی بازاریابی ۲۰۲۰

همین حالا ثبت نام کنید

مقدمه

بازاریابی و فناوری دو حیطه هیجان انگیز در دنیای تجارت امروز هستند. به خصوص استارتاپ ها همیشه با این دو سر و کار دارند. معمولا در هر استارتاپ گروهی از افراد در واحد مارکتینگ و گروهی در واحد فنی یا تکنولوژی کار می کنند. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برای پیاده سازی یک تکنولوژی در مارکتینگ اتومیشن یا ستاپ کردن یک پنل مانیتورینگ که آمار بیزنس یا KPIهای بازاریابی را نشان دهد بین بچه های مارکتینگ و فنی در شرکت تان ناهماهنگی بوجود آمده باشد.

هدف

این رویداد با هدف اینکه نگاهی به نقطه تلاقی مارکتینگ و تکنولوژی بیاندازد برگزار می شود. سعی می کنیم در دورهمی MTT مارکتینگ را با دیدی تکنولوژی محور بررسی کنیم. Marketing Tech Trends یک رویداد سالانه خواهد بود که در واقع جشنی برای مارکترها و دولوپرها و فضایی برای تبادل افکار و تجربیات در این زمینه است. هر سال در آخرین روزهای سال میلادی این رویداد برگزار می شود و در آن برترین مقالاتی که ارسال شده اند توسط مولف شان ارائه داده می شود و در انتها به برترین شرکت یا استارتاپی که بهترین پیاده سازی و استفاده از تکنولوژی را در روال های مارکتینگ خود انجام داده باشد به انتخاب فعالان همین حوزه تندیس اهدا می شود.

بخش‌های رویداد امسال

در رویداد امسال یعنی MTT2020 سخنرانی ها در حیطه انتقال تجربیات استفاده از ابزارهای بین المللی مثل DSPها و Vendoriهای خارجی، استفاده از انواع مارکتینگ استک ها، اتومیشن ها، مانیتورینگ ها، و سیستم های پوش و سگمنتیشن و CRMها است. ضمن اینکه در پنل های رویداد امسال در مورد وضعیت ادتک در ایران، موبایل مارکتینگ و اپ آنالیزورها، و وضعیت پابلیشرهای تبلیغات صحبت خواهیم کرد.

برخی از سخنرانان و پلنیست‌های رویداد

بهراد زاری (مدیرعامل چابک)، حسین گل حسینی (متخصص ادتک و مارتک)، سهیل اعرابی (مدیر CRO رنو فرانسه)، صبا بیوکی (بیزینس دیزاینر)، سینا مومنی (CMO یکتانت)، صادق محسن نیا (مدیرعامل متریکس)، شراگیم مرادی (CMO هومینگ)، افشین قلی نژاد (مدیرعامل ادنگاه)، محمد امیری (CTO هایپراد)، فرناز واحدیان (مدیرفروش صباسل)، مهدی کافی (متخصص ادتک) و حسین موسوی (مدیرعامل کانگورو)

فضای نمایشگاهی

در رویداد MTT فضای نمایشگاهی بیرون از سالن اصلی برقرار است و شرکت ها و خدمات دهندگان مختلف خودشان را به شرکت کنندگان پرزنت می کنند و احتمالا تخفیف های ویژه ای در انتظار شما خواهد بود. اگر میخواهید در رویداد امسال غرفه داشته باشید می توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

افشین قلی نژاد (توسعه بازار): ۰۹۳۵۸۱۵۷۵۳۸

حسین موسوی (برگزار کننده): ۰۹۱۲۵۳۰۲۵۱۷

همچنین دوستان عزیز زرین پالی می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد از کد تخفیف ویژه zarinpal استفاده کنند.

همین حالا ثبت نام کنید
Posted by
امین شیرکوند

امین هستم. مدیر روابط عمومی زرین پال. به زمینه‌های ارتباطات و فناوری علاقه زیادی دارم، که همین دلیل بودنم در اینجاست.

2 دیدگاه

  1. خیلی وقت است که سایتتون استفاده میکنم و راضی هستم

  2. سلام ممنون بابت اطلاع رسانیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.