تاریخچه پرداخت، از صدف تا کارت اعتباری

تاریخچه پرداخت
تاریخچه پرداخت

تاریخچه پرداخت

شک ندارم اگر کتاب‌های تاریخ و اجتماعی مقطع راهنمایی را در ذهن خود ورق بزنیم قطعاً چیزهایی راجع‌ به مبادلات مردم در زمان‌های گذشته را به یاد خواهیم آورد. مبادله کالا به کالا، مثلاً دام در اِزای گندم یا هر چیز دیگری.

اینفوگرافیک زیر خیلی ساده و باحال‌تر از کتاب‌های درسی تاریخچه‌ای از روش‌هایی که بشر در طول تاریخ برای پرداخت هزینه‌های خود به کار برده است را به تصویر کشیده است. در ادامه با زرین پال همراه شوید.

با کلیک بر روی تصویر می‌توانید آن را در سایز اصلی مشاهده کنید.

تاریخچه پرداخت

پیش به سوی پرداخت‌های موبایلی

شواهد و قرائن، آمار و ارقام و هر چیز دیگری از تغییر روند پرداخت‌ها خبر می‌دهند. تبدیل پرداخت‌ها از روش‌های سنتی به پرداخت‌های موبایلی! در این زمینه شاید مطالعه‌ی مطلب چیزهایی که درباره‌ی بازار پرداخت موبایلی باید بدانید را مطالعه کنید، بد نباشد.

Posted by
محمد عباسی‌فرد

سلام، من محمد عباسی‌فرد هستم. مدیر محتوا و روابط عمومی سابق زرین‌پال که همیشه سعی می‌کنه یاد بگیره، انجام بده و خوشحال باشه :)

2 دیدگاه

  1. سید محمد تقی صدرایی جواهری

    ما که دلمون به آینده ای پیشرفته روشنه، شما هم تلاش کنید تا قوانین دست و پا گیر را رفع کنید تا ایرانیان هم بتواند در تکنولوژی پول هم سطح جهانیان باشند نه عقب تر از آنان
    اگر بگذارند

    1. محمد عزیز، ممنون برای نظر زیبا و قابل تامل‌تون. همیشه تلاش برای آینده‌ای ایده‌آل هست اما اگر… همان عبارتی که گفتید. ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.