تسهیلات آنی به اعتبارشخص(تابش)

نوعی تسهیلات اعتباری است که در جهت حفظ منافع و سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت در دو بخش مصارف شخصی و تسهیلات کسب و کاری در قالب اعتبار در حساب جاری و عقد مرابحه و همچنین کارت اعتباری مرابحه در قبال سپرده سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت می‌گردد.

شرکتبانک ملت
نام وامتابش
سود18%
سقف وام100 میلیون تومان همچنین در قالب کارت اعتباری سقف وام ۵۰ میلیون تومان است
نوع ضمانتمسدودی سپرده
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازمبلندمدت
سود سپرده16%
مسدودی سپرده
مدت زمان مسدودی سپرده36 ماه
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده85
قسط وام3,615,240 تومان برای سقف وام ۵۰ میلیون تومان این مبلغ ۱.۸۰۷.۶۲۰ میلیون تومان است
کل سود وام30,148,624 تومان برای سقف وام ۵۰ میلیون تومان این مبلغ ۱۵.۰۷۴.۳۱۲ میلیون تومان است
مجموع رقم وام و سود127,810,000 تومان برای سقف وام ۵۰ میلیون تومان این مبلغ ۶۴.۹۳۵.۰۰۰ میلیون تومان است
سپرده جداگانه-
هزینه‌های جانبی۳۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی ۵۳۰ هزار تومان درصورتی‌که تسهیلات در قالب کارت اعتباری باشد
شرایط و مقرراتوام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

شرایط تسهیلات آنی به اعتبار شخص(تابش)

به نقل از بانک ملت، تسهیلات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و سقف فردی تسهیلات از 70% تا 300% مبلغ سپرده های مدت دار می‌باشد.( سقف تسهیلات در قالب عقد مرابحه و اعتبار در حساب جاری 10.000 میلیون ریال و در قالب کارت اعتباری مرابحه 500 میلیون ریال می‌باشد)
نکته:کل مبلغ سپرده تا زمان تسویه کامل تسهیلات پرداختی در توثیق خواهد بود و مازاد وثیقه لازم مطابق مقررات اعتباری بانک بایستی تأمین شود و تغییر وثیقه تسهیلات اعطایی از محل این طرح(سپرده بلند مدت توثیق شده) به سایر وثایق مجاز نمی باشد.

مزایای تسهیلات آنی به اعتبار شخص(تابش) چیست؟

به نقل از بانک ملت، تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) از اخذ پیش دریافت و تفاوت حداقل نرخ 3 درصدی سود تسهیلات با سپرده مستثنی می باشد.

-اعطای مجدد تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) پس از تسویه تسهیلات مجاز می باشد.
-اعطای تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) در قالب کارت و عقد مرابحه به دارنده حساب سپرده توثیقی و صرفاً یکی از اقارب (شامل پدر، مادر، همسر و فرزند) مجاز می باشد.
-استفاده از تسهیلات آنی به اعتبار شخص (تابش) به صورت همزمان در قبال سپرده بلندمدت و کوتاه مدت در قالب مصارف کسب و کار و عقد مرابحه (با صدور کارت و بدون صدور کارت) به شرط رعایت سایر ضوابط من جمله سقف فردی تسهیلات و پوشش وثیقه نقد مطابق شرایط اعلام شده بلامانع خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *