طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین

به نقل از بانک اقتصاد نوین: بانک اقتصادنوین با معرفی «کارت اعتباری انتخاب نوین»، شرایط خرید اقساطی کالای لوازم‌خانگی با نرخ سود و شرایط بازپرداخت ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرد.

شرکتبانک اقتصاد نوین
نام وامانتخاب نوین
سود15%
سقف وام50 میلیون تومان
نوع ضمانتضامن رسمی
نیاز به سپرده-
حساب سپرده لازمقرض الحسنه
مسدودی سپرده-
حداکثر زمان بازپرداخت36 ماه
قسط وام1,733,266 تومان
کل سود وام12,397,591 تومان
مجموع رقم وام و سود62,957,591 تومان
سپرده جداگانه-
هزینه‌های جانبیاین طرح شامل ۶۰ هزارتومان هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی و ۱٪‌ از مبلغ وام که هزینه آبونمان سالیانه است، می‌شود.
شرایط و مقرراتوام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد. متقاضی فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های اسنوا است

سایر توضیحات دریافت وام از بانک اقتصاد نوین

به نقل از بانک اقتصاد نوین: گفتنی است، گروه صنعتی انتخاب در حوزه تولید لوازم‌خانگی مانند یخچال و ‌فریزر، صوتی و تصویری، اجاق‌گاز، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، فعال بوده و با دارا بودن بیش از 1000 فروشگاه زنجیره‌ای و نمایندگی فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگی می پردازد.
مشتریان ارجمند می توانند برای آگاهی از محصولات و نمایندگی‌های فروش اسنوا، به سایت این شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین چیست؟

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان، افزایش قدرت خرید هم‌وطنان گرامی و حمایت از تولیدات شرکت‌های داخلی، در تفاهم‌نامه‌ای با «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (اسنوا)» تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال کارت اعتباری، با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ قسط ماهانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *